Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-05-20, 22:12
  #49
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wallsten
Efter att läst hennes skit på Aftonbladet undrar jag bara? Är det Ok att dömma män rakt upp och ner skriva det? O varför skriver hon inte ut vilken hudfärg dom hade som rånade henne ?

Hennes manshat är ett symtom av hennes mentala ohälsa. Låt hatet förtära henne.
Citera
2023-07-26, 16:33
  #50
Medlem
Jenshalls avatar
Är hon helt borta från SVT vid större mästerskap. Nanneskog e ju kvar
Citera
2023-12-02, 16:32
  #51
Medlem
Johanna Frändén blir totalt bortgjord om hur hon ljuger och förvränger om att hon påstår att invandrare utbildar sig mer än svenskar.

Herregud vad som ljuger för att försöka försköna invandringen. Finns inga spärrar.

https://www.youtube.com/watch?v=6s4t_G7fRns
Citera
2023-12-25, 11:37
  #52
Medlem
KOMAeLMJs avatar
Den nollan satt för ~15 år sedan i TV med nån sojasvenne (misstänkt jude) som försvarade kvinnors hat mot män (genom att likna kvinnor vid judar som besökte Auschwitz), och klagade på att kvinnliga fotbollsspelare tjänar mindre än manliga.

Hennes lösning var att skamma män till att titta lika mycket på damfotboll som på herrfotboll. Att kvinnor själva hade ett ansvar för att stödja och titta på sitt köns atleter, det föresvävade inte bimbon. Det var mäns ansvar att se till att damfotbollen drog in lika mycket reklamintäkter.
Citera
2023-12-25, 19:49
  #53
Medlem
Fy fan. Blev så jävla less på partiskheten inom SVT, tv4, se, Aftonbladet och skit att jag gick från att vara vänsterpartist och rösta på dem till AFS idag sedan några år tillbaka (!).

Bojkottar skiten numer.

Den där kvinnan, att hon kan få betalt för våra skattemedel illustrerar bara hur jävla kört det är för swedistan.
Citera
2024-02-08, 09:26
  #54
Medlem
Jag läste hennes krönika och hade lätt gått ner på bollplan och lirat.

Dock av olika skäl hade det varit en mixed match så inte rättvist.

Trevligt att hon gillar sporter.

Kanske sportslig av sig.
Citera
2024-03-07, 09:03
  #55
Medlem
Epilog:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...klash-internet
Citat:

Det rör sig om en ny vår för vrålkonservativa ideal, där unga manfluencers förklarar på Tiktok att deras framtida fru inte ska få umgås med andra män och att de förväntar sig att hon ska sköta hushållsarbetet. Den här sortens sexistiska och kontroversiella budskap genererar stort engagemang och premieras av algoritmerna. Det leder, i linje med sociala medier-logiken, till stort genomslag.

Har den här människan fattat varifrån de här vrålkonservativa idealen hämtas?

Normalisering går alltid åt båda hållen, precis som att Henrik Larsson eller undertecknad inte kan se sig själv i spegeln och se en svensk, eller varför inte vem som helst som ser sig i spegeln och pga hur eukaryoter förökar sig ser både sin mor och far i sig själv.

Varför skulle en man ha problem med att ha fyra fruar från tonår och upp egentligen?

Vit sharia var en meme för 5 år sen redan där man drev med hur kvinnor sköt sig i foten med att hela tiden förneka de här problemen och stämpla alla som uttalade sig i frågan som rasister.

Man kan läsa Frändens text och se hur hon helt och hållet undviker att se helheten i vad att hämta miljoner människor med kulturella värderingar där kvinnor ska vara hemmafruar som föder barn utan självbestämmande har inneburit för den inhemska kulturen.

Den präglas nu hårt av att svenska män ska odla manliga värderingar därför att världen har blivit mycket otrygg och där är det här kulturutbytet som alltid sker när människor från olika kulturer träffas inte kvinnor till godo så att säga.

Svenska kvinnor är de absolut värsta rasisterna av alla skulle jag säga, hela deras gärning har varit att se på invandrare som ädla vildar som de genom att mamma dem genom den svenska socialvården ska få att bli välfungerande svenskar, bara i roligare färger än vad de är vana vid. Och alltid med det maktgrepp en svensk kvinna har över en svartskalle i det svenska samhällets olika institutioner. Som husdjur ungefär.

Guess what? Vi vill inte bli svenskar många av oss. Detta inte därför att vi föraktar eller ser ner på svenskar utan för att vi har egna kulturella värderingar som vi inte tänker ge upp, tvärtom tvingas svenskar att anpassa sig till oss vilket redan har skett och sker därför att vi hemskingar utifrån är många fler och från större kulturer än den svenska.

Detta är effekten av mångkulturen som förespråkats.

När nu kvinnors rättigheter tvingas tillbaka, minns hur ni hanterade de som sa emot. Vi var många som skakade på huvudet och sa att svenskarna håller på att begå självmord som kultur och folk.

Jag hade de bästa intentioner. Jag var fullt assimilerad. Jag såg bara inte ut som er och hade andra värderingar hemifrån.

Se vad mitt liv blev här. Jag står nöjd med detta konstaterande. Nu ska jag strax ut och vifta med min nyinköpta NATO-flagga.

Enjoy extinction of the unfit.
__________________
Senast redigerad av LoveLiveDie 2024-03-07 kl. 09:09.
Citera
2024-05-09, 10:06
  #56
Medlem
Otroligt svagbegåvad tjej! Som borde föra sin ”kamp” på ett privat instagramkonto istället. Jag menar att endast en mormor och någon nära vän skulle kunna vara förlåtande nog att ge likes när logiken i resonemangen fladdrar iväg så det nästan blir genant.

Klassisk bomullsmadrass som inte får ihop logiken i nånting hon säger, skriver och tycker. En åsna!
Citera
2024-05-09, 10:16
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KOMAeLMJ
Den nollan satt för ~15 år sedan i TV med nån sojasvenne (misstänkt jude) som försvarade kvinnors hat mot män (genom att likna kvinnor vid judar som besökte Auschwitz), och klagade på att kvinnliga fotbollsspelare tjänar mindre än manliga.

Hennes lösning var att skamma män till att titta lika mycket på damfotboll som på herrfotboll. Att kvinnor själva hade ett ansvar för att stödja och titta på sitt köns atleter, det föresvävade inte bimbon. Det var mäns ansvar att se till att damfotbollen drog in lika mycket reklamintäkter.

Förvänta dig inte att två tankar ska gå ihop eller att det ens ska finnas nån form av logik i den ena eller andra tanken var för sig när det kommer till det där stolpskottet. Mer korkad brud får man leta efter länge! Hon är på Linda Skugge-nivå och se var hon slutade. JF är en madrass och det är inte omöjligt att det är så hon fått jobb från första början.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback