Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-04-11, 19:45
  #1
Medlem
Rommelsteins avatar
Sitter ni tjackade utan sömn och går till jobbet/skolan dagen efter, utan att ha sovit, eller gör ni det på helgerna eller kör ni bara måttliga doser på vardagarna? Det är någonting jag aldrig förstått.
Citera
2013-04-11, 20:01
  #2
Medlem
Väldigt små doser på jobbet så pupillerna inte ser ut som tefat plus att jag kan sova på kvällen sen Har jag varit lite för sugen (idag tex) och slängt i mig mer så brukar jag ha benso eller lite röka att ta så somnar jag gott!

Det är så jag rullar iallafall!
Citera
2013-04-11, 20:26
  #3
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brraow
Väldigt små doser på jobbet så pupillerna inte ser ut som tefat plus att jag kan sova på kvällen sen Har jag varit lite för sugen (idag tex) och slängt i mig mer så brukar jag ha benso eller lite röka att ta så somnar jag gott!

Det är så jag rullar iallafall!

Misstänkte något liknande, men anser du att du är beroende utav tjacket? Kan du lägga av utan att känna ett sjukt sug liksom? Borde väl finnas vissa som brukar rätt så stora mängder utan att deras liv gått åt helvete.
Citera
2013-04-11, 20:30
  #4
Medlem
xstatics avatar
Vet en släkting vars kollega på flyttfirman gått på tjack i 20år... Tar på morgonen, refill vid lunch sen sover gott vid 21-22 tills nästa dag börjar kl 05.00, alkis är han för övrigt också!
Citera
2013-04-11, 22:32
  #5
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brraow
Väldigt små doser på jobbet så pupillerna inte ser ut som tefat plus att jag kan sova på kvällen sen Har jag varit lite för sugen (idag tex) och slängt i mig mer så brukar jag ha benso eller lite röka att ta så somnar jag gott!

Det är så jag rullar iallafall!

'
När jag gick på tjack så fick jag aldrig stora pupiller under själva ruset. men däremot när de var påväg ut och man låg och mös innan sängdags så blev dom som tefat.


förövrigt så tog jag tjack väldigt tidigt när jag vaknade. fyllde sedan på med jämna mellanrum fram till klockan 18.00 sen var jag redo att sova vid 11-12 tiden.
Citera
2013-04-12, 17:18
  #6
Medlem
Injectss avatar
På helgerna kommer pulvret sakta men säkert fram
Citera
2013-04-12, 18:08
  #7
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
'
När jag gick på tjack så fick jag aldrig stora pupiller under själva ruset. men däremot när de var påväg ut och man låg och mös innan sängdags så blev dom som tefat.


förövrigt så tog jag tjack väldigt tidigt när jag vaknade. fyllde sedan på med jämna mellanrum fram till klockan 18.00 sen var jag redo att sova vid 11-12 tiden.
ot exakt samma här, efter ruset då skulle de utvidgas..
Citera
2013-04-12, 20:33
  #8
Medlem
Folk som tar tjack varje dag har inte svårt att sova så det blir inte ett problem.. Personligen tycker jag ruset är medelmåttigt med en avtändning som är mycket värre än mdma tex så jag har aldrig klarat av att ta skiten mer än en helg i taget.
Citera
2013-04-12, 20:36
  #9
Medlem
Tar man måttliga doser är det inga som helst problem (man kan faktiskt somna så tidigt som typ 18 om man tar det tidigt på morgonen, man tenderar att bli rätt trött om man går på helvarv under jobbdagen, oavsett om man gör det pga tjack eller inte). Även om man tar stora doser så tar man det direkt på morgonen så kan man sova på kvällen. Men måttliga doser måste man ju köra om man inte vill bli smal som en pinne och sönderrutten käft med utramlade tänder.

jag har aldrig fått större pupiller av tjack oavsett dos.

jag gör inte detta så du behöver inte ställa några följdfrågor.


Folk som tar mycket och ofta jobbar inte och har inga rutiner.
__________________
Senast redigerad av virtuamvp 2013-04-12 kl. 20:38.
Citera
2013-04-12, 20:57
  #10
Medlem
Helger. Fre-sön har jag alltid kört. Lägger mig på söndagskvällen sen fullt ös på jobbet :-). Men det är det stop med för känns som man är så nära att börja mitt i veckorna ochså.
Citera
2013-04-19, 01:32
  #11
Medlem
Jag har tagit Ritalin under några år så jag svarar inte på din fråga egentligen.
Det fungerade så klart utmärkt.

Ska börja köpa Metamina tänkte jag eftersom doktorn tagit bort receptet.
Skulle inte klara av att köra pulveramfetamin på det sättet du beskriver. Har försökt, det funkar inte. Håller på tills det tar slut. Svårt att dosera gatutjack så man vet inte riktigt hur länge man är vaken. Vänder på dygnet.

Vill man leva ett produktivt liv får man nog fixa bra grejer.
Citera
2013-05-21, 20:22
  #12
Medlem
mandalfs avatar
conserta o tjack är finemang,,men det är bara att ställa in sig på att det blir sömnlöst,,,

men jag gillar det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback