Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-18, 18:54
  #1
Medlem
Hej! Om jag går inte till en Telenor butik och säger att jag vill byta till ett NANO-sim, kan de fixa det på en gång då eller? Orkar inte vänta på att jag ska få det hemskickat!
Citera
2013-09-18, 18:57
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Hej! Om jag går inte till en Telenor butik och säger att jag vill byta till ett NANO-sim, kan de fixa det på en gång då eller? Orkar inte vänta på att jag ska få det hemskickat!
Ja, det kan du göra.
Citera
2013-09-18, 18:58
  #3
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Hej! Om jag går inte till en Telenor butik och säger att jag vill byta till ett NANO-sim, kan de fixa det på en gång då eller? Orkar inte vänta på att jag ska få det hemskickat!

Om du inte går till en Telenor-butik, så finns ju bara alternativet att få SIM-kortet hemskickat.
Citera
2013-09-18, 19:39
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Om du inte går till en Telenor-butik, så finns ju bara alternativet att få SIM-kortet hemskickat.

Ja men det jag undrade var om jag de fixar det på en gång i butiken så jag får mig med det hem!
Citera
2013-09-19, 01:19
  #5
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Ja men det jag undrade var om jag de fixar det på en gång i butiken så jag får mig med det hem!

Men du skrev ju att du INTE går till butiken??? Hur ska du ha det nu?
Citera
2013-09-19, 10:47
  #6
Medlem
Oj, måste ha varit väldigt trött när jag skrev igår, ber om ursäkt!

Det jag undrade var om jag går in till en Telenor butik, får jag ett Nano-sim på en gång eller måste dem beställa ett så det tar ytterligare några dagar för att kunna få det?
Citera
2013-09-20, 23:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Oj, måste ha varit väldigt trött när jag skrev igår, ber om ursäkt!

Det jag undrade var om jag går in till en Telenor butik, får jag ett Nano-sim på en gång eller måste dem beställa ett så det tar ytterligare några dagar för att kunna få det?
Jobbar på Telenor, dock i Norge. Där får du SIM-kort direkt om du köper i butik, annars tar det 2-4 arbetsdagar.
Citera
2013-09-28, 01:27
  #8
Medlem
Du kan gå in i en Telenorbutik och byta till ett Nanosimkort. De byter det direkt i butiken, och kan ta ca 5-10 minuter innan det är aktiverat.
Citera
2023-11-07, 05:37
  #9
Medlem
Mogaku-sans avatar
Kostar det något att byta nytt simkort på befintligt och registrerat kontantkort?

Anledningen till att jag frågar är för att jag troligtvis har råkat tappat bort ett nano sim och som sedan blivit uppsuget av dammsugaren.

Har 150 kr på saldot och det är surt ifall jag inte skulle kunna använda numret igen. Det är dock ingen brådska med nytt simkort ifall det tar ca en vecka att få hem ett nytt med posten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback