Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-30, 02:35
  #1
Medlem
Hardcorebobos avatar
Vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden. Men eftersom jag tror AAS så lägger jag den här

http://nyheter24.se/noje/halsa/75303...15kg-i-muskler

Va tror ni?
2013-09-30, 02:43
  #2
Medlem
Inte imponerande på något sätt. Dolph Lundgren la på sig 10 kilo muskler inför Rocky IV-på 2 månader!
2013-09-30, 02:44
  #3
Medlem
Det är omöjligt att lägga på sig 15kg muskler på 2 år. Man kan räkna med +3kg muskler /år om man tränar rent.
2013-09-30, 02:44
  #4
Medlem
Authixs avatar
Ser ut som det.
2013-09-30, 02:52
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Det är omöjligt att lägga på sig 15kg muskler på 2 år. Man kan räkna med +3kg muskler /år om man tränar rent.

Så du tror att han ljuger eller??

Om du kollar på bilderna ser du ju själv resultatet. Om det där är 6 kg för dig bör du träffa en optiker.
2013-09-30, 03:01
  #6
Medlem
Snyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Så du tror att han ljuger eller??

Om du kollar på bilderna ser du ju själv resultatet. Om det där är 6 kg för dig bör du träffa en optiker.
Om man tränar rent, skrev han.
2013-09-30, 03:01
  #7
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Så du tror att han ljuger eller??

Om du kollar på bilderna ser du ju själv resultatet. Om det där är 6 kg för dig bör du träffa en optiker.



"...om man tränar rent".

Hur är det med läsförståelsen?
2013-09-30, 03:05
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Om man tränar rent, skrev han.

Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
"...om man tränar rent".

Hur är det med läsförståelsen?

Herregud vilka söta näbbmöss ni är..

Läs artikeln, han säger att han tränar rent!
2013-09-30, 03:07
  #9
Medlem
Snyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Herregud vilka söta näbbmöss ni är..

Läs artikeln, han säger att han tränar rent!
Du tror alltså att det går att lägga på sig 7,5 kg ren muskelmassa på ett år? För att killen i artikeln säger det?
2013-09-30, 03:12
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Du tror alltså att det går att lägga på sig 7,5 kg ren muskelmassa på ett år? För att killen i artikeln säger det?

Ja, varför skulle det som står i artikeln vara osant? då skulle det ju inte publiceras.
2013-09-30, 03:17
  #11
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Ja, varför skulle det som står i artikeln vara osant? då skulle det ju inte publiceras.

Så... bara för att det skrivs i en artikel så blir det per automatik sant, trots det faktum att det bryter alla kända fysiska lagar? Är det någon slags ironi jag missar här? Sluta nu.
2013-09-30, 03:22
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Så... bara för att det skrivs i en artikel så blir det per automatik sant, trots det faktum att det bryter alla kända fysiska lagar? Är det någon slags ironi jag missar här? Sluta nu.

Det finns kändisar som har byggt kroppar på kortare tid!

I artikeln står det dessutom att han hållit på med andra sporter, vilket är en bra grund.

Det kvarstår: Varför publiceras en artikel om det är välkänt att det som du påstår bryter mot alla fysikaliska lagar?

Bli inte arg för att jag äger er.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback