2013-10-07, 15:27
Medlem
Hej!
Har på senaste tiden uppmärksammat en app som kommer fram på min startsida på Facebook med jämna mellanrum, och tänkte fråga om någon använt den sedan tidigare?

Det handlar om "FMTrader", där man typ ska förutspå om en valuta kommer att stiga eller sjunka i värde kommande 5-10 minuterna (det är nå intervaller de har). Sedan kan man välja att växla till - eller från den valutan. Det är typ allt jag förstått hittills. Registrerade mig på appen och blev ganska omgående uppringd av ett 040-nummer, som jag inte heller får någon träff på på hitta.se. Det var en man som presenterade sig på andra änden och sa att han jobbade för FMTrader, och att han skulle hjälpa mig komma igång. Dock satt jag i bibblan och kunde inte prata just då. Han pratade engelska!

Så, någon som använt sig av den? Hur gör man mer exakt? Fungerar det? Bra/dåligt? Scam?

Mvh kajen
Citera
2013-10-07, 15:39
Medlem
Vincelizers avatar
Reggade mig i somras och blev precis som du uppringd av en man som hette Adrian om jag inte minns fel. Han var väldigt mån om att jag skulle sätta in pengar på mitt konto, samtidigt som han var kvar i luren. Jag satte aldrig in pengar eftersom jag bad om att få lite tanketid. Sedan dess har han ringt mig ett par gånger utan att jag har svarat. Jag vill så gärna tro på honom eftersom det verkar vara en bra tjänst. Men det känns inte helt legit.
Citera
2013-10-07, 16:11
Medlem
Finans.killens avatar
Binäraoptioner med valutor låter det som.

Köp en lott istället.
Citera
2013-10-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Binäraoptioner med valutor låter det som.

Köp en lott istället.

Vill du utveckla?

Mvh kajen
Citera
2013-10-07, 16:26
Medlem
Dear Trader,

My name is Nicholas and I'm an account manager with FM trader the world's leading binary options trading platform.

I am happy to let you know that here at FM trader you do not have to trade alone, our senior brokers will make sure that you have all the necessary tools in order to generate profit trading the market.

Trading binary options is simple and friendly, all you got to do is to predict the market trend UP or DOWN.
(No fees, no commission, no complicated actions and paperwork).
Every day there are multiple opportunities to make money trading binary options and with the right guidance you can achieve great success.

As part of the trading you will receive the following tools :

Trading techniques and strategies
Technical analysis, charts and graphs indicators
Fundamental analysis- financial calendar, news and events
Recognizing the trend and the right timing
Money\Risk management

Day to day interaction with financial experts will set you up on the right pattern regardless to the level of your experience.
Our brokers are available 24\7 via phone, Skype or email.

Trading the market couldn't be simpler and profitable for you- join us and discover the way to make profit trading the market by a click of a button!

In order to fund your account please log in to our official website: www.fmtrader.com and click the 'DEPOSIT' button or contact us.

For more information and advise feel free to contact me,

Account manager
Nicholas Kanakis
44-2030266196
1-718-3746004

Copyright ֲ© FMtrader.com | contact info +44-2030-266196 | +1-718-3746004
Our mailing address is:
support@fmtrader.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto