Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-25, 19:31
  #1
Medlem
sedans avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2013-11-26, 07:59
  #2
Medlem
BigLuciphers avatar
Någon med erfarenhet av Pro-Medicas Tren A?

Är inne på andra veckan på det nu, känner dock ingenting speciellt ännu.

Btw: Första "riktiga" inlägget
Citera
2013-11-26, 08:55
  #3
Medlem
Jag är nöjd med pro-medica, tren A, testo E, Cut-stack.
Många av mina vänner kör pro-medica och är väldigt nöjda dom med.
Citera
2013-11-26, 12:05
  #4
Medlem
testo e:n verkar vara bra
Citera
2013-11-26, 18:20
  #5
Medlem
juicejunkys avatar
Är på deras Mast e nu o har varit i en vecka, så lite tidigt för utvärdering! Jag får återkomma senare
Citera
2013-11-26, 19:24
  #6
Medlem
Testo p är helt smärtfri. Väldigt len och fin olja att sätta
Citera
2013-11-27, 16:25
  #7
Medlem
BodyGods avatar
Kör deras testo e. Len och helt smärtfri!
Citera
2013-11-27, 17:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Någon med erfarenhet av Pro-Medicas Tren A?

Är inne på andra veckan på det nu, känner dock ingenting speciellt ännu.

Btw: Första "riktiga" inlägget
Låter riktigt skumt, tren A borde du känna av ordentligt inom bara ett par dagar (snackar 1-2 dagar efter första sticket, seriöst), både på det ena och andra sättet.
Citera
2013-11-27, 17:07
  #9
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Låter riktigt skumt, tren A borde du känna av ordentligt inom bara ett par dagar (snackar 1-2 dagar efter första sticket, seriöst), både på det ena och andra sättet.
Nja, jäkligt dosberoende. Vissa personer känner inte av bieffekterna för fem öre, och det är ju de som kommer kvickast. Jag skulle inte avfärda preppet helt ännu utan ge det någon vecka till.
Citera
2013-11-27, 17:27
  #10
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Låter riktigt skumt, tren A borde du känna av ordentligt inom bara ett par dagar (snackar 1-2 dagar efter första sticket, seriöst), både på det ena och andra sättet.

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Nja, jäkligt dosberoende. Vissa personer känner inte av bieffekterna för fem öre, och det är ju de som kommer kvickast. Jag skulle inte avfärda preppet helt ännu utan ge det någon vecka till.


Jag har också hört att det ska kicka igång snabbt, men jag känner ingen styrkeökning(kan vara pga övergång från 500e5d testo), inte varmare än vanligt heller...
Jag kör 50mg ed, och har gjort sedan förra söndagen (1,5 vecka), kommer dubbla dosen till 100mg ed, kör 125mg testo e7d och trappade ner till den nivån innan övergången från testo.

Det är köpt hos PP på HB.
Citera
2013-11-27, 22:51
  #11
Medlem
Kört tren a från PP.
Svettningar och jobbig sömn efter 3-4 dagar.
Bra styrkeökning som small på efter nån vecka.
Körde 100mg eod.
Gissa vem som beställde mera nu när dom har rea :-)
Citera
2013-11-28, 08:49
  #12
Medlem
Cutstacken är fin. Ska testa deras andra snabba också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback