Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-26, 12:43
  #1
Medlem
IceDogs avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2013-12-02, 10:28
  #2
Medlem
RHcrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Vilka har erfarenheter av SVEA's prepp? Vet någon som skrivit en kurrapport som körde en del svea.

Någon mer? Positivt, negativt?

En elite member på hb skriver riktigt fint om dem och i deras egna tråd så är det bara postiva betyg så blir la å prova
Citera
2013-12-02, 23:11
  #3
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RHcrew
En elite member på hb skriver riktigt fint om dem och i deras egna tråd så är det bara postiva betyg så blir la å prova

Jag vet, men det är endast 1 person. Knappt sett någon mer som kört deras prepp. Hoppas på fler som har erfarenheter.
Citera
2013-12-02, 23:52
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Jag vet, men det är endast 1 person. Knappt sett någon mer som kört deras prepp. Hoppas på fler som har erfarenheter.
Jag har sätt 2 personer skriva om deras prep, mrstronger som är trovärdig och en till kille som fick "spons" av dem och skröt om preppen 4dagar efter han fått hem dem...
Citera
2013-12-04, 19:45
  #5
Medlem
Kör deras Testo Ena och Deca (vecka 5) har även deras d-bol ligger hemma som jag börjar med om en knapp vecka..

De jag kan säga om oljorna än så länge är: Varmare/svettas fruktansvärt lätt, pump och styrka börjar smyga sig på, svällt upp ett gäng kilo. Dom gör ABSOLUT vad dom ska plus att dom är jävligt trevliga. Jag personligen fick lite pip första 3-4 sticken. Något som är så gott som obefintligt nu, berodde antagligen på att jag va off ett tag innan jag hoppade på nu

Rekomenderar!
Citera
2013-12-04, 22:25
  #6
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Kör deras Testo Ena och Deca (vecka 5) har även deras d-bol ligger hemma som jag börjar med om en knapp vecka..

De jag kan säga om oljorna än så länge är: Varmare/svettas fruktansvärt lätt, pump och styrka börjar smyga sig på, svällt upp ett gäng kilo. Dom gör ABSOLUT vad dom ska plus att dom är jävligt trevliga. Jag personligen fick lite pip första 3-4 sticken. Något som är så gott som obefintligt nu, berodde antagligen på att jag va off ett tag innan jag hoppade på nu

Rekomenderar!

Gött att höra! Hört att deras dboll ska vara riktigt vassa så kör hårt. Blir det 20 mg ed eller?

Hur mycket smärta tyckte du att du fick mellan 1-10?
Citera
2013-12-05, 14:35
  #7
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Kör deras Testo Ena och Deca (vecka 5) har även deras d-bol ligger hemma som jag börjar med om en knapp vecka..

De jag kan säga om oljorna än så länge är: Varmare/svettas fruktansvärt lätt, pump och styrka börjar smyga sig på, svällt upp ett gäng kilo. Dom gör ABSOLUT vad dom ska plus att dom är jävligt trevliga. Jag personligen fick lite pip första 3-4 sticken. Något som är så gott som obefintligt nu, berodde antagligen på att jag va off ett tag innan jag hoppade på nu

Rekomenderar!


så din inject smärta är helt borta nu?

är faktiskt intresserad av svea nu jag med, men jag vill helst ha så smärt fria oljor det går,eftersom jag hade och haft riktigt ont och problem som jag inte önskar ngn annan att få, så är jag mera noga med vad jag stoppar i mig denna veva.

men du är nöjd med dina oljor, har du läst flera som är nöjda eller hört? på hb står det inte så mycket än. men svea är ju relativt nya på marknaden också iofs.

Mvh
Citera
2013-12-05, 22:30
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Gött att höra! Hört att deras dboll ska vara riktigt vassa så kör hårt. Blir det 20 mg ed eller?

Hur mycket smärta tyckte du att du fick mellan 1-10?

Hade sån tur att jag fick tillhöra en lycklig skara grabbar(?) som fick prova på deras första "test-tabbar" dessa va lite högre doserade och låg på 35 potenta mg, så de blir en sån om dan... Vet inte om dom har vörjat sälja dom "riktiga" ännu?

Skulle nog säga 6-7, gick att träna på som vanligt med undantag från benpasset dagen efter första sticket i låret, smärta som strålade ner från låret mot knät och svällde upp lite. Försvann eftrr 3-4 dagar

Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
så din inject smärta är helt borta nu?

är faktiskt intresserad av svea nu jag med, men jag vill helst ha så smärt fria oljor det går,eftersom jag hade och haft riktigt ont och problem som jag inte önskar ngn annan att få, så är jag mera noga med vad jag stoppar i mig denna veva.

men du är nöjd med dina oljor, har du läst flera som är nöjda eller hört? på hb står det inte så mycket än. men svea är ju relativt nya på marknaden också iofs.

Mvh

Den är så gott som borta iaf. Va nog som ja trodde när vi PM'a att musklerna inte vant sig riktigt efter en period off. Satt 2-3 gånger på varje spot axlar/lår/glute och skulle väl sätta typ en 2a på en skala 1-10 nu så de är ju åt rätt håll iaf

Såvitt jag vet är jag typ den enda som fått någon form av smärta av oljorna, snackade även med säljaren om de och de enda han hade hört va en som satte prop som hade fått lite smärta.
Förstår dig efter allt skit innan du klev av förra vändan, finns ju dock inga garantier för vilka oljor som smärtar på vem osv.

Eftersom dom är relativt nya så har de inte kommit upp så mkt feedback men de som finns är bara positivt! Finns ett par kurrapporter på HB där båda verkar vara riktigt nöjda/oljor som gör va dom ska bla bla.. Men säljaren är riktigt trevlig och seriös och blev precis uppflytad till elit-säljare så de är reko grabbar med saker som gör vad dom ska

Ni kommer inte bli besvikna grabbar!
Citera
2013-12-05, 22:54
  #9
Medlem
LillaLabans avatar
Jag har kört 50 dagar på deras anavar(50mg) samt snart kört tre vialer av deras testo E(250mg) och jag är jättenöjd. I början, första sticken, kände jag av att jag stuckit i benet. Absolut ingen olidlig smärta, svullnad eller så, men det var lite ömt i någon dag. Sen dess har jag inte känt någonting, men numer sätter jag ihop med annan olja också.
__________________
Senast redigerad av LillaLaban 2013-12-05 kl. 22:57.
Citera
2013-12-06, 01:58
  #10
Medlem
Någon fler som testat deras dboll?
Citera
2013-12-06, 12:03
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Potenta 35mg låter riktigt bra, och det är en rätt hög dos isf. Vad väger du?

Yes men kommer som jag tror jag skrev tidigare inte kliva på förns på måndag, har alltså ej provat dom än men tvivlar absolut inte på dom, blev lovad nya batcher tills ja vart nöjd om inte annat

Har en kvällsvikt på runt 100, 97-98 morgonvikt.
Citera
2013-12-18, 00:16
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpG9Reload
Någon fler som testat deras dboll?

Japp, dom små skära (läs rosa) gör sitt jobb otroligt.

Betydligt bättre än Boscolabs dianabos
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback