Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-25, 18:36
  #1
Medlem
Har vart utomlands en vecka i medelhavet. Är och hälsar på en kompis.

Han röker rätt mycket så igår rökte jag också, då vaknar jag inatt av det tokkliar på min hand som en idiot.

När jag vaknar på morgonen sen så är ena mitt öga svullet som jag fått en blåtira, helt sjukt och på kinden har jag fått utslag som ser ut som myggbett. Det har lagt sig lite under dagen men fortf svullen.

Under dagen har det dykit upp fler utslag på andra kinden och ett på halsen och ett i nacken. Dom ser som sagt ut som myggbett och kliar också, det är inge mygg här och så undrar jag varför mitt öga va fuckat. Aldrig hänt förr.

Jag har provat cannabis förr men bara enstaka gång.
Citera
2015-01-25, 18:39
  #2
Medlem
Nä det är NÅGOT annat, men inte cb iaf.
Citera
2015-01-25, 18:40
  #3
Medlem
Tror inte att det har med cannabisen att göra, så länge du inte gned dig in i det istället för att röka/äta det.

Kan det vara något annat?
Citera
2015-01-25, 18:41
  #4
Medlem
Ektomorfens avatar
Vid googling hitta jag denna artikeln: http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/...-vad-folk-tror

Nu är det iof judeägdakommunistnyheter24 så ta artikeln med en nypa salt.
Citera
2015-01-25, 19:00
  #5
Medlem
HerroFruBolls avatar
Ta en ordentlig dos till o se om det blir sämre eller bättre...
Citera
2015-01-25, 19:32
  #6
Medlem
asmuns avatar
Det låter ju onekligen mer som någon form av löss snarare än gräs..
Citera
2015-01-25, 19:48
  #7
Medlem
lithionits avatar
bästa sättet är nog att undvika att röka på, cannabis kan vara av väldigt varierande kvalité, ha annat iblandat så svårt att veta exakt vad och av vilken kvalitét som döljer sig inne i jointen :P
Citera
2015-01-25, 22:19
  #8
Medlem
Sweetnrtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spectacular.
Har vart utomlands en vecka i medelhavet. Är och hälsar på en kompis.

Han röker rätt mycket så igår rökte jag också, då vaknar jag inatt av det tokkliar på min hand som en idiot.

När jag vaknar på morgonen sen så är ena mitt öga svullet som jag fått en blåtira, helt sjukt och på kinden har jag fått utslag som ser ut som myggbett. Det har lagt sig lite under dagen men fortf svullen.

Under dagen har det dykit upp fler utslag på andra kinden och ett på halsen och ett i nacken. Dom ser som sagt ut som myggbett och kliar också, det är inge mygg här och så undrar jag varför mitt öga va fuckat. Aldrig hänt förr.

Jag har provat cannabis förr men bara enstaka gång.

Detta är cb som är besprutad med annat för att tjäna pengar. Har fått allt från ont i halsen, hostar mkt dan efter, massa "mygg bett" osv i mina dagar. Kan vara farligt beroende på vad dom späder ut det med. Men inte så att du dör. Svårt och veta kanske vad och hur cb ska vara om man inte röker så ofta.
Citera
2015-01-25, 22:20
  #9
Medlem
Sweetnrtims avatar
Man kan märka av besprutad cb när du blir van.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback