Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-22, 13:03
  #1
Administrator
admins avatar
Regler och riktlinjer:

- Endast drogshoppar och nätapotek som driver sin försäljning via hemsidor är tillåtna.
- Varje shop ska ha produktlistor med priser direkt på sidan.
- Diskussioner kring mailkranar är förbjudet. Detta gäller även postandet av mailadress till kända kranar så som vendors på Darknetsidor.
- PM-förfrågningar är förbjudet och kommer att raderas som off-topic.

Inlägg som bryter mot dessa regler kommer att raderas och varningar eller avstängningar kommer att delas ut till de som inte klarar av att följa dem.

För att kunna posta inlägg krävs det att man varit medlem på Flashback i minst 6 månader och har skrivit över 200 inlägg. Det görs inga undantag för detta.

VIKTIGT:

1.09. Narkotikahandel är förbjuden

All form av narkotikahandel (köpes, säljes, bytes, skänkes), även via PM, är förbjuden. Den som bryter mot denna regel riskerar att bli avstängd från forumet.

OBS! Proxypostning är inte tillåtet!

Alla som postar inlägg åt andra, eller upptäcks försöka förmå eller be andra att posta inlägg åt en själv, kan bli aktuella för regelbrott mot 1.01. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, inlägg åt användare som oavsett orsak inte kan eller vill posta själva, samt gröningar av butiker på deras egen begäran.

Det ställs också högre krav på shoppar. Pastebin, weebly, freetexthost och dylika textplank räknas inte som godkända sidor. En webbshop måste också inneha egen toppdomän. Haschshoppen.SkapaGratisHemsidorHär.se är ej godkänt. Att efterfråga och/eller skriva ut countermail-adresser till personer som säljer narkotika är att betrakta som narkotikahandel.

admin
Citera
2016-01-22, 13:11
  #2
Medlem
Jag måste vara först ut i den nya tråden och gröna Apoteksboden!

Grym service och riktigt snabba!
Bra grejer verkar dom ha med viket är viktigare än att bara vara snabba på att skicka en massa skit utan verkan!
Citera
2016-01-22, 13:33
  #3
Medlem
Tips på shoppar med peptider?
Citera
2016-01-22, 14:08
  #4
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
Tips på shoppar med peptider?

Johnbon på hb.
Citera
2016-01-22, 15:34
  #5
Medlem
SaturdayLeys avatar
Superman har haft problem vilket dom inte kunnat hjälpa.
Trotts detta så har jag fått mitt efter över 1 månads försening.
Grönare än gräset!
Citera
2016-01-22, 15:48
  #6
Medlem
Grönar barbietan
Citera
2016-01-22, 23:54
  #7
Medlem
heyys avatar
har någon några erfarenheter med steroidforyou.com?
Citera
2016-01-23, 03:33
  #8
Avstängd
d-bolls avatar
Någon som har erfarenhet av Cambridge ? Märket alltså. Verkar vara från UK och verkar reko.


Kan komma över väldigt billig anavar.
Citera
2016-01-24, 15:33
  #9
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
http://www.energetics.re/

Sveriges bästa stackers har nu även fått in oljor och orala.

Citera
2016-01-24, 16:18
  #10
Medlem
matte1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
http://www.energetics.re/

Sveriges bästa stackers har nu även fått in oljor och orala.

Kan hålla med angående deras Stackers, riktigt potenta! Nästa vecka börjar jag förhoppningsvis med deras Testo-E, återkommer om ett par veckor med feedback.
Citera
2016-01-25, 18:17
  #11
Medlem
MaymuneNs avatar
Är det dött med Efedrin på nätapoteken eller?
Citera
2016-01-25, 19:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaymuneN
Är det dött med Efedrin på nätapoteken eller?

Jag rekommenderar dig att vända dig till energetics för bra effedrin/stackers.

Vänligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback