Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-13, 18:20
  #3193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Hemsida borta, tråden borta, min matte säger mig att nåt har hänt, i vilken omfattning vet jag inte, sen att de svarar på mejl är ingen garanti för att allt är lugnt heller, men tiden får utvisa.

Ah visst har du rätt utesluter inget ville bara fylla på med info.
Citera
2023-11-15, 20:41
  #3194
Medlem
-Gustavssons avatar
Sen gröning till Vision snabb leverans denna gång, köpte SuperOxyDrol som en bekant till mig tar som tävlar inom strongman och ett väldigt potentprepp och hans styrka har ökat brutalt på korttid.

Mshop gröna som alltid, snabbaste leveranser härifrån och fyllde på förrådet med Baron och PHD Remedies denna gång.
__________________
Senast redigerad av -Gustavsson 2023-11-15 kl. 20:47.
Citera
2023-11-17, 20:19
  #3195
Medlem
lajders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Någon som vet vart man kan få tag på Sibutramin någon grön shop såklart? Växtgaranten har ej längre tyvärr
Fick du något svar på det? Eller vet någon annan? Är också på jakt nu när växtgaranten inte har kvar.
Citera
2023-11-17, 20:39
  #3196
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajder
Fick du något svar på det? Eller vet någon annan? Är också på jakt nu när växtgaranten inte har kvar.

Finns flera shoppar som har det, du får söka.
Citera
2023-11-17, 21:03
  #3197
Medlem
lajders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Finns flera shoppar som har det, du får söka.
Mycket möjligt att det är jag som är kass på att söka isåfall, hittar inte i någon grönad shop. Däremot massa skumma butiker via google såklart.
Medinc vet jag funkade för nåt år sedan men längesen jag hörde nåt om den.
Citera
2023-11-17, 21:38
  #3198
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajder
Mycket möjligt att det är jag som är kass på att söka isåfall, hittar inte i någon grönad shop. Däremot massa skumma butiker via google såklart.
Medinc vet jag funkade för nåt år sedan men längesen jag hörde nåt om den.

Växtgaranten och mshop har inne sök på Sibutramin eller på Reductil så hittar du i deras sortiment.
Citera
2023-11-18, 18:07
  #3199
Medlem
lajders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Växtgaranten och mshop har inne sök på Sibutramin eller på Reductil så hittar du i deras sortiment.
Hade missat mshop. tack för det! växtgaranten hittar jag det dock inte i sortimentet på.
Tack för hjälpen 👍
Citera
2023-11-23, 00:16
  #3200
Medlem
Chopinowskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajder
Mycket möjligt att det är jag som är kass på att söka isåfall, hittar inte i någon grönad shop. Däremot massa skumma butiker via google såklart.
Medinc vet jag funkade för nåt år sedan men längesen jag hörde nåt om den.

Medinc levererar ännu och har väl över 10år i branchen så känns som ett säkert kort....

De gånger jag köpt reductil har det varit från dem med belåtenhet....

mvh
Citera
2023-11-23, 19:45
  #3201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajder
Fick du något svar på det? Eller vet någon annan? Är också på jakt nu när växtgaranten inte har kvar.

Inget än
Citera
2023-11-24, 10:01
  #3202
Medlem
ilikeroidss avatar
Johnbon's peptider och kuk-piller funkar galant!!
Gröning till herrn!
Citera
2023-12-06, 19:43
  #3203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajder
Hade missat mshop. tack för det! växtgaranten hittar jag det dock inte i sortimentet på.
Tack för hjälpen 👍

Hur gick det? Fann du vad du sökte?
Citera
2023-12-10, 12:59
  #3204
Medlem
Mshop
Något att hänga i granen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback