Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-11, 15:23
  #6589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Haha!
Ja, Rune verkar tycka om att predika för andra hur dom borde bete sig.
Han själv? Det är inte lika viktigt. Han ser väl sig själv som nån slags Jesus, så han syndar och offrar sig för vår skull
Rune kan repetera det som inte fungerar i hans liv hur många gånger som helst

Herregud! Hur ska detta sluta?
Ja hur skall detta sluta undrar jag också. Hur tusan skall han försörja sig själv överhuvudtaget. Finns inte en chans på kartan att han klarar ett vanligt jobb. Det han skriver på Facebook är ju fullkomligt nonsens. Jag tror att han antingen tar han livet av sig eller så blir han tvångsvårdad. Får han krypa in i finkan igen så är han helt rökt med den skiten han skriver om kriminalvården på Facebook. Jag vill nog hävda att han är 100% galen.
Citera
2024-05-11, 16:33
  #6590
Avstängd
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Rune var tönten på den öppna anstalten som la sig på golvet och skrek som en treåring när han uppmanandes att arbeta. Det är hans sjukdom. Han är för fin för alla andra. Samt att han inte kan lyda order. Därför blev han omplacerad igen och igen. Han satte svenskt rekord i att byta häkte. Vart han än kom blev han hatad och hotad. Den enda form av traffickinghärva Rune kan ha varit i närheten av är om någon medfånge köpte hans röv.
Rune skulle inte klara av att sno ett tuggummi på Ica. Att han åkte dit för skattebrott beror nämligen på att han inte gjorde någonting. Han deklarerade inte och han lämnade inget underlag för balansräkning heller. Betalade ingen skatt eller andra avgifter. Han anser inte att han behöver det.
Nej, Rune har inte intervjuat 200 medfångar. Faktum är att han kan ha intervjuat en, som inte visste att han blev intervjuad. Han har inte intervjuat någon anställd på fängelse heller. Han har naturligtvis ifrågasatt allt det som de har gjort. De har antagligen släpat honom till isolering med handklovar eftersom han annars inte hade gått dit frivilligt. Ingen annan fånge har velat ta i Rune med tång. Däremot säkert velat spöa upp honom.
Han skyller sin icke existerande bok på att höga polischefer och antagligen själva justitieministern vägrar besvara hans mail, telefonsamtal och sms. Sanningen är att på den nivån har man sekreterare som sålla bort galningar som Rune. Att han namnger sådana personer i sina texter är bara ett sätt att försöka göra sig själv relevant. Ingen vill peta med Rune. För vem är intresserad av att höra en bortskämd fånge klaga på att fängelset inte är tillräckligt bra?
Tiden visar nu att Runar tyvärr är isolerad, deprimerad, och "klipper och klistrar", och internutredningen kommer visa om Runar var iblandad i sexhandeln. Hans böcker kommer snart att publiceras (jag hade fel) och vara riktigt intressanta.

Det är verkligen kul med skvaller, och att vissa följer efter Runar på sportevenemang och i kyrkan, och läser allt Runar skriver. Men jag tror man komma ihåg att besatthet kan leda till felaktigheter och påståenden som saknar källor.

Besatthetssignaler:
- Magictrix har följt efter Runar på sportevenemang och i kyrkan, och läser allt Runar skriver.
- Vissa menar att Magictrix långa och många inlagg innehåller upprepningar, felaktigheter och påståenden som saknar källor och som tyder på besatthet av Runar.
- o.s.v.

Felaktigheter:
- Magictrix påstår att Runar "la sig på golvet och skrek som en treåring när han bads jobba" – utan bevis.
- Magictrix hävdar att Runar "inte skulle klara av att sno ett tuggummi på Ica" – en överdrift utan bevis.
- o.s.v.


Påståenden som saknar källor:
- Magictrixs inlägg bygger på personliga åsikter och spekulationer utan källor.
- Magictrix hävdar att Runar "inte har intervjuat 200 medfångar" och att han "inte har pratat med någon fängelseanställd".
- o.s.v.

Jag nämner medvetet endast ett par av hundratals besatthetssignaler, felaktigheter och påståenden som saknar källor:
__________________
Senast redigerad av becko 2024-05-11 kl. 16:50.
Citera
2024-05-11, 17:59
  #6591
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Tiden visar nu att Runar tyvärr är isolerad, deprimerad, och "klipper och klistrar", och internutredningen kommer visa om Runar var iblandad i sexhandeln. Hans böcker kommer snart att publiceras (jag hade fel) och vara riktigt intressanta.

Det är verkligen kul med skvaller, och att vissa följer efter Runar på sportevenemang och i kyrkan, och läser allt Runar skriver. Men jag tror man komma ihåg att besatthet kan leda till felaktigheter och påståenden som saknar källor.

Besatthetssignaler:
- Magictrix har följt efter Runar på sportevenemang och i kyrkan, och läser allt Runar skriver.
- Vissa menar att Magictrix långa och många inlagg innehåller upprepningar, felaktigheter och påståenden som saknar källor och som tyder på besatthet av Runar.
- o.s.v.

Felaktigheter:
- Magictrix påstår att Runar "la sig på golvet och skrek som en treåring när han bads jobba" – utan bevis.
- Magictrix hävdar att Runar "inte skulle klara av att sno ett tuggummi på Ica" – en överdrift utan bevis.
- o.s.v.


Påståenden som saknar källor:
- Magictrixs inlägg bygger på personliga åsikter och spekulationer utan källor.
- Magictrix hävdar att Runar "inte har intervjuat 200 medfångar" och att han "inte har pratat med någon fängelseanställd".
- o.s.v.

Jag nämner medvetet endast ett par av hundratals besatthetssignaler, felaktigheter och påståenden som saknar källor:
Detta är en skvallertråd och ingen dokumentär. Jag vet tillräckligt mycket för att inse att du fabulerar fritt och låtsas vara mer insatt än vad du är. Du skriver samma sak varje dag. Jag är mycket medveten om att jag också upprepar mig ibland, men jag vet också att jag har språket i min hand och försöker variera mig något. Jag kommenterar annars mest vad Rune gör. Sådant han själv skriver om. Och som han uttrycker sig finns det en del att läsa in i kontexten. Det är vad jag sysslar med. Förr tyckte jag han var rolig, nu är han mest tragisk eftersom det inte krävs någon raketforskare att inse att han är sjuk. Det gör mig lite beklämd, men så länge han tar plats och vill förändra världen tänker jag fortsätta skriva här för att påvisa hans galenskaper och på något sätt försöka bidra till att han inte får någon ny plattform att lura människor ifrån.

Jag har träffat Rune ett par gånger. Jag tror inte han minns mig, men jag har tidigare rört mig i utkanten av Carols bekantskapskrets. Han var en pajas redan då, men nu verkar det som hans tillstånd förvärrats. Jag skulle kunna skriva en hel del om hans tillstånd, men konstaterar bara att mannen är en psykopat med narcissistiska inslag. Jag kan rekommendera boken The psychopast test av Jon Ronsson. I det inledande kapitlet berättar han om ett brev han får från en man som hamnat i knipa. Jon är nämligen journalist och den här mannen ber honom skriva om hans situation. För att undvika ett fängelsestraff för en bagatellartad händelse som egentligen var ett missförstånd, kommer mannen på att han ska simulera att han är psykiskt sjuk. Han har hört att det är mycket trevligare och bekvämare att vara inlags på sjukhus än att vara inlåst i ett fängelse. Men efter ett par år börjar han ana att han aldrig kommer komma ut och vill få hjälp med att få sin dom hävd.

Journalisten besöker mannen som är mycket trevlig och artig. Han visar honom runt på ägorna och presenterar honom för några läkare samt bjuder honom på en bra lunch i ett avskilt rum. Efter att ha hört hans historia är han beredd att hjälpa mannen. Men först ringer han en god vän som är psykolog. Han berättar för psykologen som undrar om han fick känslan av att mannen i princip ägde sjukhuset och att han rörde sig fritt. Och så var det. Journalisten tänkte inte på det, men mannen hade målat upp en bild av att läkarna var hans vänner och att han fick särskild omsorg på lunchrummet och att han var omtyckt av de andra patienterna. I efterhand förstod han att allt bara var manipulationer. Han hade stoppat ett par läkare i en korridor och sagt något trevligt och de hade nickat och skrattat lite. Men han kände inte dem. Han hade kramat om någon patient för att det skulle verka som han var omtyckt. Han hade lurat i personalen i matsalen att journalisten var en nära anhörig som skulle fira hans födelsedag och fick därför en tårtbit till kaffet. Allt var fejk. Mannen i fråga var dömd för flera allvarliga misshandlar. Han hade nästan slagit ihjäl en oskyldig pappa på en lekplats vars son hade sagt något dumt. Mannen var en fullfjädrad psykopat som nu var inlåst och medicinerad. Då och då skrev han brev till kända britter för att försöka få hjälp. Inte heller helt olikt hur Arbogakvinnan arbetar inifrån sitt fängelse. Rune är likadan. Minns hans intervjuer inifrån fängelset där han kunde beklaga sig över hur illa behandlad han var. Det var nästan så man ett glömde att han faktiskt satt i fängelset av en anledning. Han visade upp sig från sin bästa sida och tjatade redan då om alla böcker han skulle skriva när han kom ut. Men framför allt ville han framstå som oskyldig. En psykopat som blir dömd och straffad blir rejält skakad eftersom en psykopat aldrig kan ha fel. Det är alla andras fel. Alltid.

Jag har aldrig gått på fotbollsmatch med Rune. Däremot har jag referererat till händelser han själv skriver om. Numera verkar han inte orka skriva så mycket. Och när han skriver så är det mest upprepningar och maniska hatfulla utfall. Han har aldrig någon lösning på några problem, däremot har han alltid åsikter på vad som är fel. Det mesta är fel. Det är rätt tröttsamt att läsa samma sak om och om igen. Lite som dina inlägg här. Jag antar att du följer Rune därför att du känner igen symptomen? Du har kanske en själsfrände där? Du skriver bara om hans mentala tillstånd och aldrig om hans åsikter eller vad han gör. Så gör ett försök att rannsaka dig själv och återkom när du har något relevant att skriva om Rune. Nu har han lagt upp bilder från en av småpojkarna som spelar fotboll. Du kan säkert hitta någonting om att han är besviken på medelmåttan Amadeus och nu hoppas kunna fostra ett riktigt proffs i nästa generation?
Citera
2024-05-11, 19:00
  #6592
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Det börjar hetta till kring Runar, men det verkar du inte känna till. Böckerna kommer att släppas och Runar hade definitivt rätt, bland annat om internutredningen. Speciellt en internutredare kan ha gjort ett oberoende jobb.
Varför visste du inte det? Eftersom du mest stalkar! Runars hjul kommer snart igång igen, trots att han varit isolerad och deprimerad. Vem skulle inte vara det om han oftast hade rätt?

Orkade bara gå igenom ditt första stycke, som innehåller solklara besatthetssignaler:
- Ännu ett långt inlägg fullt av upprepningar, felaktigheter och grundlösa påståenden.
- Du har själv skrivit att du följt efter och (råkat) sett Runar på sportevenemang och i kyrkan och läser allt han skriver i åratal, snabbast av alla faktiskt.

Det är bra att du erkänner. Om folk nu kommer ihåg: besatt, stalker, många väldigt långa och "galna" inlägg, fulla av upprepningar, felaktigheter och källlösa påståenden.

Dina och Runars inlägg är enormt lika faktiskt, inte bara längden utan lite "galna" på liknande sätt.

Vad är det som börjar hetta till runt fulnar? Lite kul att du fortfarande tror på att fulnars bok om korruption någonsin kommer att ges ut..😂😂
Citera
2024-05-11, 19:48
  #6593
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Vad är det som börjar hetta till runt fulnar? Lite kul att du fortfarande tror på att fulnars bok om korruption någonsin kommer att ges ut..😂😂
Äh, bry dig inte om Beckomberga. Han är ett troll som inte tål konkurrens, att bli motsagd, värnar om Runes hälsa och tror det kommer något stort och fint från honom snart. Påminner rätt mycket om personen han skriver om faktiskt.

Inget bokförlag kommer ta i Runes alster ens med asbesthandskar. Precis som hans tidigare böcker får han ge ut dem på ett så kallat hybridförlag. Kostnaden varierar beroende på upplagans storlek och vilken kvalitet man vill ha. Men det brukar landa runt 20-50,000 kronor. De pengarna har Rune svårt att hosta upp. Han ligger konstant back nämligen. Det kan han naturligtvis inte erkänna, så då får han skylla på att sossarna motarbetar honom istället. Men man ska aldrig säga aldrig. Först skulle boken komma ut i höst, sedan i början av året och nu blir det nog inget före rättegången. Förhoppningsvis åker han in en vända till och då kanske han får förnyad inspiration, blir bästa kompis med ytterligare ettt par hundra fångar som han intervjuar och äntligen får medhåll från en mycket ödmjuk fängeslechef som anser att RUne har helt rätt och ger boken sin välsignelse.

Rune har gjort sig omöjlig i de flesta kristna sammanhang. Han får naturligtvis besöka hur många gudstjänster han vill, men han kommer inte få predika. Det klarar inte en psykopat av. Därför måste han starta en egen församling. Det är vad han sysslar med nu, ringer runt till kristna före detta kompisar och tigger pengar. Har man tillräckligt med pengar för att sponsra en ny församling vill man nog gärna se en budget och en affärsplan och det enda RUne har skitsnack, så därför får han inga pengar där heller.
-
Citera
2024-05-11, 20:45
  #6594
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Angående 'mordhot och våld' samt diagnosen som deprimerad, utskrivningen av sömnmedel och antidepressiva – dessa uppgifter hämtar jag direkt från rättsdokumenten i tråden. Det är alltså baserat på fakta och inte påhitt.

När det gäller elchocker, det är personligt vad man tror om effektiviten. Jag nämnde det mer som en reflektion på hur svårt det verkar vara att påverka Runars beteende, vilket många här påpekar. Det är inte menat som en faktisk medicinsk rekommendation.

Om vi återgår till diskussionen om Runars eventuella inblandning i människohandel på anstalterna, är det viktigt att vi väntar på mer information och bevis. Att påstå att han skulle ha haft möjligheten att organisera sådana aktiviteter kräver en utredning av hans tid och roll.

”Elchocker” är INTE ”vad man prövar om man tror om effekten”, elchockterapi ges på glasklara indikationer. (Du har ju själv skrivit ”pröva elchocker” flera gånger i tråden…)

VAR i tråden eller någon annanstans kan man läsa om Runes medicinering❓

Jag tror inte Rune underkastar sig någon som helst behandling av något slag.

Rune kan allt, Rune vet allt, alla motgångar, allting är ju naturligtvis någon annans fel…
Citera
2024-05-11, 22:45
  #6595
Avstängd
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
”Elchocker” är INTE ”vad man prövar om man tror om effekten”, elchockterapi ges på glasklara indikationer. (Du har ju själv skrivit ”pröva elchocker” flera gånger i tråden…)
VAR i tråden eller någon annanstans kan man läsa om Runes medicinering❓
Jag tror inte Rune underkastar sig någon som helst behandling av något slag.
Rune kan allt, Rune vet allt, alla motgångar, allting är ju naturligtvis någon annans fel…
Angående Runes medicinering så är det viktigt att hänvisa till pålitliga källor. Jag föreslår att du kollar de officiella dokumenten från rättegången där en docent nämner att Rune är sjuk och behöver sömnmedel och antidepressiva. Ursäkta om jag minns fel, men mitt syfte är att hjälpa dig. Vänligen ursäkta eventuella fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Äh, bry dig inte om Beckomberga. Han är ett troll som inte tål konkurrens, att bli motsagd, värnar om Runes hälsa och tror det kommer något stort och fint från honom snart. Påminner rätt mycket om personen han skriver om faktiskt.

Inget bokförlag kommer ta i Runes alster ens med asbesthandskar. Precis som hans tidigare böcker får han ge ut dem på ett så kallat hybridförlag. Kostnaden varierar beroende på upplagans storlek och vilken kvalitet man vill ha. Men det brukar landa runt 20-50,000 kronor. De pengarna har Rune svårt att hosta upp. Han ligger konstant back nämligen. Det kan han naturligtvis inte erkänna, så då får han skylla på att sossarna motarbetar honom istället. Men man ska aldrig säga aldrig. Först skulle boken komma ut i höst, sedan i början av året och nu blir det nog inget före rättegången. Förhoppningsvis åker han in en vända till och då kanske han får förnyad inspiration, blir bästa kompis med ytterligare ettt par hundra fångar som han intervjuar och äntligen får medhåll från en mycket ödmjuk fängeslechef som anser att RUne har helt rätt och ger boken sin välsignelse.

Rune har gjort sig omöjlig i de flesta kristna sammanhang. Han får naturligtvis besöka hur många gudstjänster han vill, men han kommer inte få predika. Det klarar inte en psykopat av. Därför måste han starta en egen församling. Det är vad han sysslar med nu, ringer runt till kristna före detta kompisar och tigger pengar. Har man tillräckligt med pengar för att sponsra en ny församling vill man nog gärna se en budget och en affärsplan och det enda RUne har skitsnack, så därför får han inga pengar där heller.
-
Du hävdar att du såg Runar för 20 år sedan i din krets, men numera verkar du knappt veta något. Böckerna kommer släppas, och Runar hade rätt gällande internutredningen. En internutredare har gjort ett oberoende arbete.

Dina många oändligt långa inlägg visar tydliga tecken på besatthet, fulla av upprepningar, felaktigheter och ogrundade påståenden. Det verkar som att du råkar se Runar överallt och du är den som läser allt han skriver snabbast av alla.

Ge Runar lite utrymme, låt honom gå på matcher och i kyrkan, så kommer du få se.
__________________
Senast redigerad av becko 2024-05-11 kl. 23:01.
Citera
2024-05-11, 22:51
  #6596
Avstängd
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Vad är det som börjar hetta till runt fulnar? Lite kul att du fortfarande tror på att fulnars bok om korruption någonsin kommer att ges ut..😂😂
Ni har nu diskuterat Runars bok i över 20 inlägg. Först och främst, det handlar om tre böcker, inte en. För det andra, påståendet att PDF-filerna inte kommer att ges ut verkar inte längre stämma, det vet alla som har minsta lilla insyn.
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Detta är en skvallertråd och ingen dokumentär. Jag vet tillräckligt mycket för att inse att du fabulerar fritt och låtsas vara mer insatt än vad du är. Du skriver samma sak varje dag. Jag är mycket medveten om att jag upprepar mig ibland, men jag vet också att jag har språket i min hand och försöker variera mig något Jag kommenterar annars mest vad Rune gör. Sådant han själv skriver om. Och som han uttrycker sig finns det en del att läsa in i kontexten. Det är vad jag sysslar med. Förr tyckte jag han var rolig, nu är han mest tragisk eftersom det inte krävs någon raketforskare att inse att han är sjuk. Det gör mig lite beklämd, men så länge han tar plats och vill förändra världen tänker jag fortsätta skriva här för att påvisa hans galenskaper och på något sätt försöka bidra till att han inte får någon ny plattform att lura människor ifrån.

Jag har träffat Rune ett par gånger. Jag tror inte han minns mig, men jag har tidigare rört mig i utkanten av Carols bekantskapskrets. Han var en pajas redan då, men nu verkar det som hans tillstånd förvärrats. Jag skulle kunna skriva en hel del om hans tillstånd, men konstaterar bara att mannen är en psykopat med narcissistiska inslag. Jag kan rekommendera boken The psychopast test av Jon Ronsson. I det inledande kapitlet berättar han om ett brev han får från en man som hamnat i knipa. Jon är nämligen journalist och den här mannen ber honom skriva om hans situation. För att undvika ett fängelsestraff för en bagatellartad händelse som egentligen var ett missförstånd, kommer mannen på att han ska simulera att han är psykiskt sjuk. Han har hört att det är mycket trevligare och bekvämare att vara inlags på sjukhus än att vara inlåst i ett fängelse. Men efter ett par år börjar han ana att han aldrig kommer komma ut och vill få hjälp med att få sin dom hävd.

Journalisten besöker mannen som är mycket trevlig och artig. Han visar honom runt på ägorna och presenterar honom för några läkare samt bjuder honom på en bra lunch i ett avskilt rum. Efter att ha hört hans historia är han beredd att hjälpa mannen. Men först ringer han en god vän som är psykolog. Han berättar för psykologen som undrar om han fick känslan av att mannen i princip ägde sjukhuset och att han rörde sig fritt. Och så var det. Journalisten tänkte inte på det, men mannen hade målat upp en bild av att läkarna var hans vänner och att han fick särskild omsorg på lunchrummet och att han var omtyckt av de andra patienterna. I efterhand förstod han att allt bara var manipulationer. Han hade stoppat ett par läkare i en korridor och sagt något trevligt och de hade nickat och skrattat lite. Men han kände inte dem. Han hade kramat om någon patient för att det skulle verka som han var omtyckt. Han hade lurat i personalen i matsalen att journalisten var en nära anhörig som skulle fira hans födelsedag och fick därför en tårtbit till kaffet. Allt var fejk. Mannen i fråga var dömd för flera allvarliga misshandlar. Han hade nästan slagit ihjäl en oskyldig pappa på en lekplats vars son hade sagt något dumt. Mannen var en fullfjädrad psykopat som nu var inlåst och medicinerad. Då och då skrev han brev till kända britter för att försöka få hjälp. Inte heller helt olikt hur Arbogakvinnan arbetar inifrån sitt fängelse. Rune är likadan. Minns hans intervjuer inifrån fängelset där han kunde beklaga sig över hur illa behandlad han var. Det var nästan så man ett glömde att han faktiskt satt i fängelset av en anledning. Han visade upp sig från sin bästa sida och tjatade redan då om alla böcker han skulle skriva när han kom ut. Men framför allt ville han framstå som oskyldig. En psykopat som blir dömd och straffad blir rejält skakad eftersom en psykopat aldrig kan ha fel. Det är alla andras fel. Alltid.

Jag har aldrig gått på fotbollsmatch med Rune. Däremot har jag referererat till händelser han själv skriver om. Numera verkar han inte orka skriva så mycket. Och när han skriver så är det mest upprepningar och maniska hatfulla utfall. Han har aldrig någon lösning på några problem, däremot har han alltid åsikter på vad som är fel. Det mesta är fel. Det är rätt tröttsamt att läsa samma sak om och om igen. Lite som dina inlägg här. Jag antar att du följer Rune därför att du känner igen symptomen? Du har kanske en själsfrände där? Du skriver bara om hans mentala tillstånd och aldrig om hans åsikter eller vad han gör. Så gör ett försök att rannsaka dig själv och återkom när du har något relevant att skriva om Rune. Nu har han lagt upp bilder från en av småpojkarna som spelar fotboll. Du kan säkert hitta någonting om att han är besviken på medelmåttan Amadeus och nu hoppas kunna fostra ett riktigt proffs i nästa generation?
Dina inlägg är så långa och överdrivna att de blir svåra att bemöta. Vad är det egentligen du är ute efter? Vill du ha en bokrecension av "The psychopast test" av Jon Ronson? Behöver du hjälp med stavning? Eller kanske en recension av dina öppna brev? Söker du medhåll?
__________________
Senast redigerad av becko 2024-05-11 kl. 23:19.
Citera
2024-05-12, 00:28
  #6597
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Angående Runes medicinering så är det viktigt att hänvisa till pålitliga källor. Jag föreslår att du kollar de officiella dokumenten från rättegången där en docent nämner att Rune är sjuk och behöver sömnmedel och antidepressiva. Ursäkta om jag minns fel, men mitt syfte är att hjälpa dig. Vänligen ursäkta eventuella fel.

Du hävdar att du såg Runar för 20 år sedan i din krets, men numera verkar du knappt veta något. Böckerna kommer släppas, och Runar hade rätt gällande internutredningen. En internutredare har gjort ett oberoende arbete.

Dina många oändligt långa inlägg visar tydliga tecken på besatthet, fulla av upprepningar, felaktigheter och ogrundade påståenden. Det verkar som att du råkar se Runar överallt och du är den som läser allt han skriver snabbast av alla.

Ge Runar lite utrymme, låt honom gå på matcher och i kyrkan, så kommer du få se.

Se det fetade…

Vilken, vem är docenten som sagt att Rune är sjuk och uttalat sig om Runes behov av medicinering?
Citera
2024-05-12, 00:35
  #6598
Avstängd
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Se det fetade…

Vilken, vem är docenten som sagt att Rune är sjuk och uttalat sig om Runes behov av medicinering?
Docentens namn finns i rättsdokumenten i tråden, ett antal nedladdningsbara .pdf-filer
Citera
2024-05-12, 01:37
  #6599
Medlem
fulbubblarens avatar
Jag har egen erfarenhet av en narcissist och det råder ingen tvekan: Runar är narcissist.
Ett riktigt extremfall dessutom. Det är tragikomiskt att följa hans golgatavandring. Stackars anhöriga.
Citera
2024-05-12, 02:26
  #6600
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Docentens namn finns i rättsdokumenten i tråden, ett antal nedladdningsbara .pdf-filer

Vilken av Runes rättegångar. Kan du länka? Skriva ut namnet? Vilken rättegång tänker du på?

Slingra dig inte mer nu utan fram med fakta. Det är du som påstår, och det är således du som axlar bevisbördan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback