Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-11, 16:58
  #1
Medlem
Pecanpies avatar
Från Metro (http://www.metro.se/nyheter/daljinde...!KR5TX9wd9HPE/):

Citat:
Daljinder Kaur och hennes man Mohinder Singh Gill, 79 år, är pensionärer och har varit gifta i 47 år. De senaste två åren har paret gått igenom en IVF-behandling, eller provrörsbefruktning, som nu har gett utdelning, rapporterar nyhetsbyrån AFP.
Barnet har fått namnet Arman Singh.

– Gud har hört våra böner. Mitt liv känns nu komplett, säger Daljinder Kaur till AFP och fortsätter:
– Jag känner mig energifylld för att ta hand om barnet. Och min man hjälper mig så mycket han kan, han är väldigt omhändertagande.


Vad tycker och tänker ni egentligen om detta? Är det rätt att så gamla människor skaffar barn?
Citera
2016-05-11, 17:06
  #2
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecanpie
Från Metro (http://www.metro.se/nyheter/daljinde...!KR5TX9wd9HPE/):




Vad tycker och tänker ni egentligen om detta? Är det rätt att så gamla människor skaffar barn?
Nej, det är ju helt åt helvete, ungen kommer knappt hinna bli 10 innan de kolar, vem skall ta hand om barnet då? Idioter
Citera
2016-05-11, 17:12
  #3
Medlem
Pecanpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Nej, det är ju helt åt helvete, ungen kommer knappt hinna bli 10 innan de kolar, vem skall ta hand om barnet då? Idioter

Min tanke också... Känns helt sjukt.
Sen tycker jag det är lite komiskt när hon säger att "Gud har hört våra böner"... Jaså? Varför tog det då 72 år och en provrörsbefruktning då? Är ganska säker på att det inte var Guds avsikt att 72 åriga tanter skulle föda barn.
Citera
2016-05-11, 17:23
  #4
Medlem
Crumbzzzs avatar
Det är inte naturligt.
Citera
2016-05-11, 17:56
  #5
Medlem
lazydogmics avatar
Mina päron var 40 när jag kom till världen.
Gamla föräldrar som var 2 generationer äldre var inte alltid så lätt.
50 år och äldre, är helt fel.
Citera
2016-05-11, 18:27
  #6
Avstängd
VIOLEURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecanpie
Från Metro (http://www.metro.se/nyheter/daljinde...!KR5TX9wd9HPE/):




Vad tycker och tänker ni egentligen om detta? Är det rätt att så gamla människor skaffar barn?
Usch, de är ungefär som när negrer skaffar barn, fast ännu värre typ (InterRacial). Fyfan spyr.
Citera
2016-05-11, 18:41
  #7
Medlem
Barn ska ha unga föräldrar såklart, 72 är ca 50 för mycket. Vem ska ta hand om ungen?
Citera
2016-05-11, 21:17
  #8
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecanpie
Från Metro (http://www.metro.se/nyheter/daljinde...!KR5TX9wd9HPE/):




Vad tycker och tänker ni egentligen om detta? Är det rätt att så gamla människor skaffar barn?
Näefan. Skicka Soc på dem o skicka barnet till Sverige.

Hur fan kan du ens bry dig? Du lever skyddat i Sverige. Jag läste inte artikeln då jag gav blanka fan i det. Men av bilden att dömma handlar det om Pakistan eller liknande.
Hade detta varit Sverige hade barnet redan varit omhändertaget o ämnat varit intressant.
Citera
2016-05-11, 21:43
  #9
Medlem
HighwayDelights avatar
Det är idiotiskt!
Citera
2016-05-12, 06:13
  #10
Medlem
Oh-be-wans avatar
Världen tycks bli sjukare och sjukare.

Här i Sverige tutar idioterna i regeringen i unga svenskor att de inte ska föda barn när de är unga. Att de är självständiga, och att de nya invällarmännen inte är att frukta.

I andra delar av världen låter man 80-åriga bli föräldrar. Satanism i sin renaste form.
Citera
2016-05-12, 06:29
  #11
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecanpie
Vad tycker och tänker ni egentligen om detta? Är det rätt att så gamla människor skaffar barn?

Jag tycker det är bra, skönt att veta att jag kan chilla ett par årtionden till och spara familjebildandet till när jag närmar mig pensionsåldern. Perfekt upplägg ju.
Citera
2016-05-12, 06:49
  #12
Medlem
PG gyllenhammar! 81 nybliven pappa säger jag Grattis till!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback