Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-06-16, 21:17
  #1
Medlem
grovalarks avatar
Heejsan alla mina älskade vänner!

Om det är någon från igår natt som följde min tripp som läser detta, så vill jag bara säga tack för en underbar natt

Jag har som sagt 22gram kvar, jag funderar på att göra te på resten!

Vad säger ni? Jag mår hur bra som helst idag, mycket bättre än vad jag gjorde igår innan trippen.

Underbart!

Ni bestämmer, här är min tråd från igår! Den blev borttagen

https://www.flashback.org/t2732156
Citera
2016-06-16, 21:25
  #2
Medlem
Vänta några dagar (Helst 7+) så slår de garanterat bättre, du kan räkna med att du behöver dubbel mängd dagen efter för att få samma effekt. Kanske mer. Vet inte hur mkt du tog igår men du kan räkna på det själv!

Men är du på humör och redo att försvinna in i universum så kör hårt fan
Citera
2016-06-16, 21:28
  #3
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Vänta några dagar (Helst 7+) så slår de garanterat bättre, du kan räkna med att du behöver dubbel mängd dagen efter för att få samma effekt. Kanske mer. Vet inte hur mkt du tog igår men du kan räkna på det själv!

Men är du på humör och redo att försvinna in i universum så kör hårt fan


Jag tog 10gram igår, jag har ungefär 22-23gram kvar Tänkte ta resten!
Citera
2016-06-16, 21:31
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Jag tog 10gram igår, jag har ungefär 22-23gram kvar Tänkte ta resten!

Du verkar vara i gott mod, kör hårt! Har du benso till hands om det skulle bli för mycket?

Har trippat själv med ca vecka emellan, ingen erfarenhet utav att köra en tripp dagen efter. Kan ju föreställa mig att verkligheten kommer ännu längre bort dock. Något att ha i åtanke om du har några förpliktelser inom de närmsta dagarna.

Jag önskar dig all lycka med din resa om du nu väljer att ta den!

Fredens liljor
Citera
2016-06-16, 21:33
  #5
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Du verkar vara i gott mod, kör hårt! Har du benso till hands om det skulle bli för mycket?

Har trippat själv med ca vecka emellan, ingen erfarenhet utav att köra en tripp dagen efter. Kan ju föreställa mig att verkligheten kommer ännu längre bort dock. Något att ha i åtanke om du har några förpliktelser inom de närmsta dagarna.

Jag önskar dig all lycka med din resa om du nu väljer att ta den!

Fredens liljor

Jag har benzo, dock har jag aldrig tagit det för att lindrat en tripp! Men att bara ha dom på sig kan ju hjälpa Aldrig sneat på psykadeliska när jag är ensam!
Citera
2016-06-16, 22:00
  #6
Medlem
Du får nog inte så mycket effekt nu, när du trippade igår, men om du väljer att ta dom så följer jag i tråden ☺
Citera
2016-06-16, 22:13
  #7
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsebbe
Du får nog inte så mycket effekt nu, när du trippade igår, men om du väljer att ta dom så följer jag i tråden ☺


Tror du inte? Jag mer än dubblar dosen ju
Citera
2016-06-16, 22:41
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Tror du inte? Jag mer än dubblar dosen ju

Du kanske får samma effekt som igår, jag vet att man får tolerans snabbt, men vem vet, du kanske till och med får mer effekt än igår, man vet alldrig, men var försiktig. Jag skulle nog väntat nån vecka eller 2 fast att det kan vara svårt att låta bli 😃.

jag, en polare käka runt 30 toppisar när vi var yngre, och så bestämmde vi oss för att plocka mer, sen när ruset började försvinna så käkade vi ungefär 70 toppisar till var och ingen fick någon mer effekt.
Citera
2016-06-16, 22:45
  #9
Medlem
Idag igen? Kör hårt!
Citera
2016-06-16, 22:48
  #10
Medlem
crillecrilles avatar
Tio gram och du är inte ens trött idag? Är det champinjoner du käkar?

Hur som helst så hade jag sparat till senare tillfälle. Känns som slöseri, fast du kanske har bra källor så då spelar det ju ingen roll.
Citera
2016-06-16, 22:49
  #11
Medlem
Illustrations avatar
Igen? Du körde ju som en galning igår
Citera
2016-06-16, 23:48
  #12
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illustration
Igen? Du körde ju som en galning igår

Jag håller på o koka te nu!! 22 gram inc hihihihi
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback