Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-26, 10:30
  #301
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Män betalar kvinnor för att lösa sin klåda i skrevet.
Hur många män är det inte här som lagligt vill kunna köpa sex av kvinnor?

Regelbundna utlösningar kan minska risken för att få prostatacancer.
Citera
2022-07-26, 11:30
  #302
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Det här måste ju vara satir

Ja, dom är komiker helt enkelt 🙂. Finns så mycket underhållande att ta del av.
Citera
2022-07-26, 19:17
  #303
Medlem
Genetiskt sett går vi mot att kvinnor är mer intresserade av sex ,eftersom kvinnor nu har val ,nu kan hon säga nej till sex. Det är ,vad jag kan se på you-tube massor av kvinnor som inte vill ha sex ,dessa får inte barn. Medans några kvinnor verkar intresserade av män och skaffar fler 5 st t.ex ,antagligen gillar de vara ihop med en man. Om några generationer så vill större andel kvinnor ha sex och färre tycker det räcker med en vibrator för att framkalla orgasm.

En kvinna planerar köpa massor med olika vibratorer , men hon tycker män är så dåliga att hon kan bara ha sex med den mest perfekta mannen ,en man som knappt existerar.

Har en kvinna så höga krav kommer hon mer eller mindre hamna utanför fortplantning eller hon kan köpa inseminering. Fast hon blir ingen vinnare genetiskt. Vinnare är de som skaffar 3 barn eller fler.
Citera
2022-07-26, 19:28
  #304
Medlem
goofers avatar
Ja de får orgasm vid färre tillfällen men när de väl hittar orgasmen så kommer det flera på raken många gånger så rent statistiskt får de ändå fler orgasmer än män.

Sug på den fittstimm!
Citera
2022-07-27, 20:56
  #305
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ingenting så jag fattar inte varför folk tror man skulle bli kär av att en man stoppar snoppen i en.
Ja män är helt värdelösa på att tillfredsställa kvinnor det hade vi redan kommit fram till.
Nejnejnej, problemet är att du måste vara kär innan han ens får stoppa snoppen i dig.
Om du så måste låtsas som att du kanske är lite kär.
Citera
2022-07-27, 20:59
  #306
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Put-In
Det primära syftet med både män och kvinnors könsorgan är barnafödande, det är en självklarhet.

Däremot är våra kroppar skapta, bl a genom just möjligheten till orgasm och olika erogena punkter, så att vi uppskattar sex överlag. För de flesta djur är sex enbart fortplantning, men det finns undantag. Som bonbon-apor t ex. Hade det enbart handlat om fortplantning hade kvinnan enbart önskat sex när hon har ägglossning, som katter och hundar t ex. Att vissa kvinnor känner ökad sexlust när de har mens kan givetvis inte förklaras evolutionärt genom barnafödande.
Apsorten du söker är Bonobo.
De använder det som kommunikation och problemlösning, men det har visat sig inte alls alltid vara en bra idé.
Speciellt inte med våra mått
Citera
2022-08-18, 10:07
  #307
Medlem
Hon glömde bort många väsentliga delar som att kvinnor ofta jobbar i traditionella kvinnoyrken som undersköterska, som städare etc. I vilka jobb det ej finns tid för njutning på samma sätt som typiskt manligt dominerade yrken, typ jurist eller VD. Där man kan styra sin tid och därmed ges det utrymme på jobbet för att utöva sin njutning eller sina begär lite när det behagar en själv. På strikta tidsbaserade jobb där man sitter på callcenter och har krav på sig att ta visst antal samtal varje dag och skall sitta på sin plats i princip hela tiden, eller dunken jobbet där det alltid är ruljangs och stress förväntas man jobba hela tiden och är övervakad.

Det finns alltså ej någon tid för njutning på typiskt lågbetalda jobb som mestadels kvinnor innehar vilket rentav kan innebära att njutningen går över när kvinnan behöver tänka på annat som jobb och jobbet. Samt dessa jobb där man hela tiden övervakas skapar en stress som i sig kan innebära att kvinnan pga av stressen känner mindre pga av just själva stressen och ej hinner ta på eller göra "försök" till att "känna" sina känslor.

Men klart att det även för undersköterskan och på dennes jobb, det snabbt kan vara möjligt att få utlopp för njutningen och kåtheten om kvinnan är rätt så jävla rejält kåt och det finns ledigt rum med säng eller toa att snabbt smita in på, men då beaktas ej kvinnans känslor i det mer sensitiva stadiet.
Citera
2023-11-20, 20:43
  #308
Medlem
Jag tror att det är omöjligt att veta eftersom kvinnor inte skulle dela något olämpligt så till skillnad från män om de inte är helt anonyma
Citera
2023-11-20, 21:07
  #309
Avstängd
kvinnor som kört dildos med hård vibrator har svårt komma av vanlig kuk

ett råd håll inte på med dildos. En tjej sa det till mig i 25års åldern, nu ångrar hon att hon köpte
dildo med kraftig vibrator, efter den har hon svårt komma av vanlig penis som hon gjorde förr.
Nu kommer hon endast med dildon tyvärr
Citera
2023-11-21, 04:12
  #310
Medlem
Jag kan få orgasm varje gång helt utan någon annans hjälp.

Om du som kvinna inte kan få orgasm utan någon annans hjälp är det fel på dig och du borde skämmas.
Citera
2024-04-15, 15:36
  #311
Avstängd
EgyptiskKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
Kvinnans orgasm har ingen biologisk funktion. Så det är bara slampigt och onödigt att kvinnor skulle få lika mycket som män. Man får tänka lite på varför man har sex från början, för att föröka sig, och sluta tänka själviskt. Kvinnor hittar på orättvisor som inte finns bara för att gnälla och vara arga på män.
Jo det sägs öka möjligheten att kunna bli gravid. Muskelspasmer gör att spermierna rör sig uppåt, annars måste de ta sig upp själva vilket kan bli en lång väg. Dessutom gör det väl att mannen får bättre möjligheter att tillåtas sex.

Hur som helst fixar man det allra bäst själv. Får jag inte ut ett skit av det tackar jag ju nej . Har ingen annan anledning till att behöva genomlida något jag inte vill heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback