Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-01, 20:40
  #4537
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masie
Tror inte att det är utseendet.
För då skulle väl ingen "under medel" ha någon tjej?
Jag menar man ser 1or 2or med tjejer.
Haha det ger mig lite hopp iaf, men dom kanske kompenserar med stor ehm y'know.
Citera
2023-03-01, 20:45
  #4538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Haha det ger mig lite hopp iaf, men dom kanske kompenserar med stor ehm y'know.

Eller kompenserar med bra personlighet?
Citera
2023-03-01, 20:45
  #4539
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masie
Tror inte att det är utseendet.
För då skulle väl ingen "under medel" ha någon tjej?
Jag menar man ser 1or 2or med tjejer.

Nej jag tror inte heller utseendet är det primära, incelkungen Elliot Rodgers är väl tämligen snygg oavsett mall man använder men en total jävla knäppskalle så utseendet hade ju aldrig något med saken att göra men det var typ det enda han pratade om.
Vet en player som var skallig vid 30, rätt mullig och typ 1.65 men han drog hem en skitsnygg tjej varje kväll så charm och humor skall inte underskattas.
Citera
2023-03-01, 20:54
  #4540
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej jag tror inte heller utseendet är det primära, incelkungen Elliot Rodgers är väl tämligen snygg oavsett mall man använder men en total jävla knäppskalle så utseendet hade ju aldrig något med saken att göra men det var typ det enda han pratade om.
Vet en player som var skallig vid 30, rätt mullig och typ 1.65 men han drog hem en skitsnygg tjej varje kväll så charm och humor skall inte underskattas.
Låter som du beskriver en mer framgångsrik George Costanza lite haha
Citera
2023-03-01, 20:55
  #4541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej jag tror inte heller utseendet är det primära, incelkungen Elliot Rodgers är väl tämligen snygg oavsett mall man använder men en total jävla knäppskalle så utseendet hade ju aldrig något med saken att göra men det var typ det enda han pratade om.
Vet en player som var skallig vid 30, rätt mullig och typ 1.65 men han drog hem en skitsnygg tjej varje kväll så charm och humor skall inte underskattas.

Exakt vad jag tänkte på.
Snäll, charmig med humor, då går det inte att misslyckas.
Citera
2023-03-01, 20:59
  #4542
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Låter som du beskriver en mer framgångsrik George Costanza lite haha

Hahaha njaaa han såg ju inte gubbig ut och Constanza har ju noll game och är en energitjuv egentligen där här mannen jag talar om var alltid glad och rolig och alla mådde bra i hans närhet, män drogs också till honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Masie
Exakt vad jag tänkte på.
Snäll, charmig med humor, då går det inte att misslyckas.

Precis och antagligen det sämsta du kan börja göra som man är att dra på dig offerkoftan och börja tycka synd om dig själv. Oavsett om det är din längd, ansikte eller vikt så kan du inte skylla allt på det.
Citera
2023-03-01, 21:32
  #4543
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahaha njaaa han såg ju inte gubbig ut och Constanza har ju noll game och är en energitjuv egentligen där här mannen jag talar om var alltid glad och rolig och alla mådde bra i hans närhet, män drogs också till honom.



Precis och antagligen det sämsta du kan börja göra som man är att dra på dig offerkoftan och börja tycka synd om dig själv. Oavsett om det är din längd, ansikte eller vikt så kan du inte skylla allt på det.
Det viktigaste är väl kukstorlek? Man ser väl massa fula killar i porr till exempel? 🤔
Citera
2023-03-01, 21:59
  #4544
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Det viktigaste är väl kukstorlek? Man ser väl massa fula killar i porr till exempel? 🤔

Problemet med kukstorlek för kvinnor är ju dock att ingen vet innan den kommer fram. Däremot om kvinnor har hört att du har stor kuk och kommer till dig ja då fiskar du med dynamit.
Citera
2023-03-02, 05:00
  #4545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masie
Eller kompenserar med bra personlighet?

Saken är den att idag är allt mycket mer ytligt än förr. En medlmåttig till utseendet men rolig person t.e.x kunde få omkull tjejer förr men idag matchar inte tjejerna med dem så de får inte ens en chans att prata med tjejerna.

Kvinnan har hundratals meddelanden som hon sållar igenom. Och den mängden uppmärksamhet ger henne en falsk självbild och hon blir mycket mer kräsen.

De få som slinker igenom trots dagens teknik hade tur, förmodligen träffade tjejerna utanför nätet. Men sanningen är att män blir mer och mer ensamma.
Citera
2023-03-02, 10:03
  #4546
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Låter det verkligen helt rimligt? Alltså om jag utgår från mig själv skulle det krävas mindre än det för att blodigt suicid är aktuellt men ska verkligen ALLA följa mitt exempel då?

Alla som lägger sitt självförakt & dåliga självkänsla på att skada andra människor gör det är i att ta sina liv, ja.
Citera
2023-03-02, 10:45
  #4547
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Men det är inte alls Incel hur mycket du än inbillar dig Du missar hela poängen med vad Incel är.

Så vad är poängen? Människor som ofrivilligt är helt utan sex med en annan människa, är inte det incel?
Citera
2023-03-02, 11:03
  #4548
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Haha det ger mig lite hopp iaf, men dom kanske kompenserar med stor ehm y'know.

Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Det viktigaste är väl kukstorlek? Man ser väl massa fula killar i porr till exempel? 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Problemet med kukstorlek för kvinnor är ju dock att ingen vet innan den kommer fram. Däremot om kvinnor har hört att du har stor kuk och kommer till dig ja då fiskar du med dynamit.
Exakt, därför gäller det att skylta med det, som t.ex. ens användarnamn här på Flashback!


Egentligen förstår jag inte vitsen med att överdriva sin kukstorlek innan sex. Tvärtom, tänk då om man stolt berättat "den är så stor o grov", så när det är liggdags, så ser hon en liten prinskorv o blir besviken o berättar för hela sin väninnekrets!?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback