Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-24, 14:24
  #4657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet95
Kanske bäst men bara i sängen i alla fall.
Du väljer det före exempelvis någon man bra gener för livslängd, muskler, högt iq etc men med genomsnittet penis eller under genomsnittet.
Personer som du tänder på beror på deras gener med mera.
Dags för genmodifierade barn?
Då kvinnor behöver inte alls som sagt redan gå för "rätt gener" utan vad som är bra gener är subjektivt.

Jo, men så har jag ju allt det andra som en man kan erbjuda. Jag har tryggheten, jobbet, pengarna och den söta och dyra chi-hua-huan som jag fick av en man. Däremot saknar jag det han har i brallan.
Citera
2023-05-25, 12:19
  #4658
Medlem
Incels skulle kunna få ligga om de verkligen ville. Det kan dock komma att kosta en del. Så som dejtingklimatet ser ut här i Sverige så kan det dock vara svårt för en incel att få ligga. Men skulle de dra till Thailand så skulle de få mer fitta än de klarade av att hantera. Med tanke på att 70 åriga män i rullstol inte har några problem med att haffa brudar i Thailand. Men det kostar som sagt.
Citera
2023-05-26, 05:28
  #4659
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Incels skulle kunna få ligga om de verkligen ville. Det kan dock komma att kosta en del. Så som dejtingklimatet ser ut här i Sverige så kan det dock vara svårt för en incel att få ligga. Men skulle de dra till Thailand så skulle de få mer fitta än de klarade av att hantera. Med tanke på att 70 åriga män i rullstol inte har några problem med att haffa brudar i Thailand. Men det kostar som sagt.
Fast de skulle fortfarande vara en incel, köpesex räknas ju inte riktigt.
Citera
2023-05-26, 05:49
  #4660
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Incels skulle kunna få ligga om de verkligen ville. Det kan dock komma att kosta en del. Så som dejtingklimatet ser ut här i Sverige så kan det dock vara svårt för en incel att få ligga. Men skulle de dra till Thailand så skulle de få mer fitta än de klarade av att hantera. Med tanke på att 70 åriga män i rullstol inte har några problem med att haffa brudar i Thailand. Men det kostar som sagt.

De vill främst ha ett seriöst förhållande. Bilda familj, barn.

Horor tillgodoser inte detta medfödda naturliga behov som är mannens största drivkraft i livet. Tja alla djurs starkaste drivkraft. Men som den "intelligenta" människan förnekar och bygger ett samhälle som motarbetar mäns möjligheter att tillgodose.
Citera
2023-05-26, 05:51
  #4661
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Jag skiter fullständigt i generna när jag väljer sexpartner. Jag vill ha en sexpartner som fyller ut ordentligt i underlivet.

Fast nu pratar du ju som om det är du själv som väljer. Det är generna som väljer innan du har något att säga till om.
Citera
2023-05-26, 11:13
  #4662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
De vill främst ha ett seriöst förhållande. Bilda familj, barn.

Horor tillgodoser inte detta medfödda naturliga behov som är mannens största drivkraft i livet. Tja alla djurs starkaste drivkraft. Men som den "intelligenta" människan förnekar och bygger ett samhälle som motarbetar mäns möjligheter att tillgodose.

Det går alldeles utmärkt att skaffa sig en thailändsk fru som vill ha barn med en europeisk man. Nu säger jag inte att jag nödvändigtvis rekommenderar detta, eftersom de till stor del väljer den europeiska mannen för ekonomisk trygghet. Men å andra sidan så tror jag vi överskattar romantik och kärlek här i västvärlden. Då dessa känslor svalnar med tiden i de flesta förhållanden. Men valet finns hur som helst. "Beggars can't be choosers."
Citera
2023-10-04, 16:30
  #4663
Medlem
Det handlar i så fall om att de som har sex, har rättighet till sex.
Ifall det ska handla om det när det handlar om män utan sexpartner.
Rättighet är något som myndigheterna reglerar, inte när någon vill ha något som personen saknar.
Man hade kunnat säga att när folk gör så de har sex så vill personen vara berättigad till sex.
__________________
Senast redigerad av Lejonet95 2023-10-04 kl. 16:38. Anledning: ..
Citera
2024-04-08, 23:56
  #4664
Avstängd
The Coming Incel Revolution - Whatifalthist

https://youtu.be/U4dxsmlPguY?si=yxDnLVPvKvNK19ls

Youtuber och historiker förutspår en revolution av incels inom ett fåtal år på grund av låg familjebildning, polarisering mellan könen, låg fertilitet, hög ensamhet och ökad psykisk ohälsa. Han menar att dessa fenomen leder till missnöje, som leder till ideologisk polarisering och slutligen våldsamhet när känslorna av respektlöshet och bitterhet växt för stora.
__________________
Senast redigerad av VinnarenSkriver 2024-04-09 kl. 00:11.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback