Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-08, 19:43
  #1
Medlem
Tycker att det är dags att Khabib får egen tråd. Perfekt record. 26-0 som proffs i MMA och 10-0 i UFC där han totalt dominerat varenda motståndare. Blir allt större namn världen över och som läget är nu känns det som att det krävs något utöver det vanliga för att någon ska plocka bältet som han vann igår ifrån honom.

Khabib är själv intresserad av en match mot Saint-Pierre i slutet av året. En otroligt intressant fight egentligen men jag tror inte GSP är speciellt intresserad av den av ett flertal anledningar. Tror han till och med tackade nej till den igår.

Däremot UFC och egentligen alla fans vill se Khabib-Conor. Dessa två har haft en biff i flera år och det är dags att de gör upp nu. Lär bli UFCs mest sålda gala någonsin.
Citera
2018-04-08, 19:51
  #2
Medlem
jag vill fortfarande se han mot Tony, Eddie, Poirier.
Citera
2018-04-08, 19:54
  #3
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
jag vill fortfarande se han mot Tony, Eddie, Poirier.

Instämmer McNugget förtjänar ingen titelfight.
Citera
2018-04-08, 20:20
  #4
Medlem
SameOldStorys avatar
Jag hoppas innerligt att Conor aldrig sätter sin fot i UFC-oktagonen igen och att UFC sluter med cirkus matcher, Lesnar t.ex. Conor kan gott gå över till Bellator med Rampage och co.

Sorry, tråden handlar om konungarnas kung, Khabib. Jag gillar honom starkt och efter nattens match visade han att han även kan stå upp. På mattan är han, som alla vet, ett monster. Jag vill se honom möta Tony nästa match. Även om Dana sa att den matchen aldrig kommer bokas igen.
Citera
2018-04-08, 21:05
  #5
Avstängd
creepingdeaths avatar
khabib vs nate diaz.
Citera
2018-04-08, 21:50
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
khabib vs nate diaz.

nej tack. tröttnat på nate diaz.
Citera
2018-04-08, 21:52
  #7
Avstängd
creepingdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
nej tack. tröttnat på nate diaz.

nate diaz har störst chans att vinna mot honom.
Citera
2018-04-08, 21:59
  #8
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Jag hoppas innerligt att Conor aldrig sätter sin fot i UFC-oktagonen igen och att UFC sluter med cirkus matcher, Lesnar t.ex. Conor kan gott gå över till Bellator med Rampage och co.

Sorry, tråden handlar om konungarnas kung, Khabib. Jag gillar honom starkt och efter nattens match visade han att han även kan stå upp. På mattan är han, som alla vet, ett monster. Jag vill se honom möta Tony nästa match. Även om Dana sa att den matchen aldrig kommer bokas igen.

Varför det? Hur man än vänder och vrider på det så är Conor en fantastisk fighter. Alla vill se de bästa möta de bästa. Conor vs Khabib = två bästa lättviktarna. Det är en megafight som skulle bli en av de största matcherna någonsin i UFC.
Citera
2018-04-08, 22:30
  #9
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Varför det? Hur man än vänder och vrider på det så är Conor en fantastisk fighter. Alla vill se de bästa möta de bästa. Conor vs Khabib = två bästa lättviktarna. Det är en megafight som skulle bli en av de största matcherna någonsin i UFC.


Det han precis gjorde tycker jag räcker som anledning. Även då han hoppade in i buren när hans vän vann en match vilket slutade med att han började slå/sparka mot domaren. Håller delvis med dig för han hade absolut inte kommit dit han är om han inte kunde fightas. Jag tycker Khabib vs Ferguson är snäppet vassare.
Citera
2018-04-08, 23:01
  #10
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
nate diaz har störst chans att vinna mot honom.

Snarare minst chans! Nate Diaz har värdelös brottning och kommer bli kontrollerad i tre ronder.
Citera
2018-04-08, 23:02
  #11
Avstängd
creepingdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Snarare minst chans! Nate Diaz har värdelös brottning och kommer bli kontrollerad i tre ronder.

nej han har grym submission game från botten
Citera
2018-04-08, 23:09
  #12
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
nej han har grym submission game från botten

Det hjälper inte mot en brottare som kontrollerar handlederna och ligger i sidmount och låser fast.
Det finns en anledning till att han har så många förluster och det är brist på brottning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback