Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-26, 10:29
  #157
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Frågan är om khabib ändrat sig, och kommer det bli en återkomst till ufc..tänk vilka försäljning i ppv om khabib kommer tbx till 300 kortet el internationella fight weekend..

Har inte sett något som tyder på att han skulle ändrat sig.
Citera
2023-12-26, 10:36
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Har inte sett något som tyder på att han skulle ändrat sig.
Nej fattar noll qv hans sociala medier..Men just detta att islam säger han är tbx..gissar den intervjun kommer få spridning och man får klartecken.
Jag hade velat se han komma tbx
Citera
2024-03-11, 16:21
  #159
Avstängd
Vad jag hade gett för att se prime Khabib vs Prime GSP I 170lbs..
Citera
2024-03-13, 17:40
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Debackle
Vad jag hade gett för att se prime Khabib vs Prime GSP I 170lbs..
Mmm det hade onekligen varit en drömatch som jag faktiskt tror att GSP hade gått segrande ur men det får vi aldrig veta.
Citera
2024-03-13, 17:46
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Mmm det hade onekligen varit en drömatch som jag faktiskt tror att GSP hade gått segrande ur men det får vi aldrig veta.
GIck khabib några fights i 170 klassen nån gång?
Citera
2024-03-13, 18:09
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
GIck khabib några fights i 170 klassen nån gång?
Nej men eftersom han bantade sig halvt ihjäl för att klara 155 så hade det varit fullt möjligt rent fysiskt.

Synd att han gick i pension så tidigt han hade utan problem kunnat gå upp och utmana om WW bältet också och kanske pensionerat sig som dubbelchamp istället potentiellt sett.
Citera
2024-03-13, 18:15
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nej men eftersom han bantade sig halvt ihjäl för att klara 155 så hade det varit fullt möjligt rent fysiskt.

Synd att han gick i pension så tidigt han hade utan problem kunnat gå upp och utmana om WW bältet också och kanske pensionerat sig som dubbelchamp istället potentiellt sett.
Yes han hade kört över 170 klassen med,det e min känsla.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback