Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-19, 13:09
  #1
Avstängd
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.

http://en.zphcgroup.com/
Citera
2021-04-14, 11:21
  #2
Medlem
-Gustavssons avatar
Mycket bra olja och deras produkter håller hög kvalitet.
Citera
2021-05-28, 18:20
  #3
Medlem
Hypotesuss avatar
Betrodda källor säger att åtminstone ett par batchar av ZPHC:s anavar i självaverket är dbol (möjligen i kombination med någon annan oral steroid).

Grunden för detta är dels blodprover beställda av rättsväsendet. Dels en rad olika biverkningar (svullnad, högt östro, kass mage, dåliga levervärden) som sällan förekommer vid bruk av anavar.

Hur övriga produkter är kan jag inte uttala mig om.
Citera
2021-05-30, 10:59
  #4
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Betrodda källor säger att åtminstone ett par batchar av ZPHC:s anavar i självaverket är dbol (möjligen i kombination med någon annan oral steroid).

Grunden för detta är dels blodprover beställda av rättsväsendet. Dels en rad olika biverkningar (svullnad, högt östro, kass mage, dåliga levervärden) som sällan förekommer vid bruk av anavar.

Hur övriga produkter är kan jag inte uttala mig om.

Bra att du tar upp det, bör nämnas att det florerar kopior av detta märke.

Där jag har inhandlat mina ZPHC produkter har dem inte anavar som oral inne men Dianabol och dessa innehöll rätt ämne och dosering. Ligger själv på deras testo och är nöjd.
Citera
2022-01-04, 21:37
  #5
Medlem
ZPHC Testo E?

Kunde inte skriva i befintliga tråden som finns om zphc under dopningspreparat.. Admin får gärna flytta.

Erfarenheter av testo e från zphc? Hade beställt Balkan, fick Zphc, därav frågan.
Citera
2022-01-05, 14:35
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torminven
Kunde inte skriva i befintliga tråden som finns om zphc under dopningspreparat.. Admin får gärna flytta.

Erfarenheter av testo e från zphc? Hade beställt Balkan, fick Zphc, därav frågan.


Har för mig att ZPHC är nån sorts bättre UGL. Men som med alla tillverkare finns det alltid risk att kvaliten går ner efter en lyckad lansering, testa, kan väl inte vara värre än så Det är inte ett märke som är känt för att vara dåligt på nåt sätt.
Citera
2022-01-05, 14:52
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Har för mig att ZPHC är nån sorts bättre UGL. Men som med alla tillverkare finns det alltid risk att kvaliten går ner efter en lyckad lansering, testa, kan väl inte vara värre än så Det är inte ett märke som är känt för att vara dåligt på nåt sätt.

Bra kvalitet. Inget pip osv
Citera
2022-01-05, 15:40
  #8
Medlem
Bigboybadasss avatar
Det är bra grejjer!
Citera
2022-01-05, 17:02
  #9
Medlem
torrans avatar
Ligger på deras susta, bra skit. Ingen pip och känner bra tryck endast på 185mg EW.

Mvh
Torran
Citera
2022-01-07, 22:20
  #10
Medlem
qtboys avatar
Har för mig att jag sneglat på zphc hgh. Tillverkas hgh utav detta märke? Omdömen?
Citera
2022-02-10, 20:12
  #11
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Har för mig att jag sneglat på zphc hgh. Tillverkas hgh utav detta märke? Omdömen?

Det tillverkas och dom kallar det för Ztropin, ska vara bra enligt många. Ser dock inte någon inrikesshop som har det inne förtillfället.
Citera
2022-02-23, 21:25
  #12
Medlem
Ville bara följa upp detta med resulatet av blodprov, 6 veckor in med ZPHC. Testo visar >120, och pip har varit minimal, knappt märkbar (har tidigare varit känslig med pip).

Kör 500 mg/vecka och 25mg Anavar ED.

Bra tryck mao
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback