Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-20, 10:41
  #1
Medlem
Enligt det här inlägget är Magban avstängd för ohörsamhet men användaren är fortsatt avstängd än idag. Vad beror det på?
Citera
2019-02-21, 20:00
  #2
Moderator
Tinuviels avatar
Återkom under avstängningen och stängdes av för 1.07.
Citera
2020-12-31, 03:14
  #3
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Jag har smått kontakt med Magnus eller Magban och han är fortfarande avstängd. Frågade honom varför och han sa att han inte har en aning då han efter den första avstängningen endast svarat på frågor i tråden om sig själv samt anklagat Flashback för att ha läckt hans identitet.

Jag har kollat upp hans inlägg och det verkar stämma, sen vet ju inte jag vad moderatorerna raderat för inlägg. Känns ändå mystiskt med magban då han har en historik sedan 2007 och väldigt få av hans inlägg känns oseriösa.

Men 2 års avstängning från Flashback utan att bli bannad hittills är bra jobbat!

Senaste avstängningen lär ha skett efter att han outade sig själv och man undrar lite vad han skrev då. I hans inlägg jag läst finns inget som motiverar avstängning, men som sagt lär moderatorerna raderat inläggen.
Citera
2021-03-06, 21:16
  #4
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Jag har smått kontakt med Magnus eller Magban och han är fortfarande avstängd. Frågade honom varför och han sa att han inte har en aning då han efter den första avstängningen endast svarat på frågor i tråden om sig själv samt anklagat Flashback för att ha läckt hans identitet.

Jag har kollat upp hans inlägg och det verkar stämma, sen vet ju inte jag vad moderatorerna raderat för inlägg. Känns ändå mystiskt med magban då han har en historik sedan 2007 och väldigt få av hans inlägg känns oseriösa.

Men 2 års avstängning från Flashback utan att bli bannad hittills är bra jobbat!

Senaste avstängningen lär ha skett efter att han outade sig själv och man undrar lite vad han skrev då. I hans inlägg jag läst finns inget som motiverar avstängning, men som sagt lär moderatorerna raderat inläggen.

Att han självoutar sig är inget vi bryr oss om eller påverkar avstängningar. Som skrevs ovan så bröt han mot 1.07 under pågående avstängning och fick därför ytterligare 6 månaders avstängning. Den hävs 16 april i år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback