Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-06-28, 09:32
  #1
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2019-06-28, 09:34
  #2
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Såg att detta märke nu även har AAS i sortimentet. Eftersom jag har testat HGH Frag och BPC157 från Nouveaux och blev mäkta imponerad av kvalitet och effekt känner jag mig manad att testa oljorna också, trots att det är förpackat i ampuller.
Någon annan som redan har testat detta märkets AAS-oljor?


Mvh,

-Alfred
Citera
2019-07-20, 07:29
  #3
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Såg att detta märke nu även har AAS i sortimentet. Eftersom jag har testat HGH Frag och BPC157 från Nouveaux och blev mäkta imponerad av kvalitet och effekt känner jag mig manad att testa oljorna också, trots att det är förpackat i ampuller.
Någon annan som redan har testat detta märkets AAS-oljor?


Mvh,

-Alfred

Ligger på ipamorelin och GRF Mod 1-29 3x100mcg ed. Kommer göra tester om en månad och utvärdera!
Citera
2020-01-23, 14:28
  #4
Medlem
Inga fler erfarenheter kring detta märket?!

Jag har laddat upp med Testo E, Deca och div orala så jag återkommer om dessa. Tycker det verkar sjukt spännande märke och läst gott på andra ställen. Bomba gärna på lite med era erfarenheter/betyg!!!

Proffsiga förpackningar med bipacksedel.
Citera
2020-02-17, 02:54
  #5
Medlem
hoppar på tren/testo från NOUVEAUX om 2-3 veckor..

kommer med edit.
Citera
2020-02-19, 17:42
  #6
Medlem
polaren testade detta och tog blodprov, 2 veckor in på 500 mg/ew visade det 50+ nmol

ingen mer info än så men något iallafall för den nyfikne
Citera
2020-04-02, 09:00
  #7
Avstängd
Redbullens avatar
Har bara hört gott om det här märket, ligger själv på testo e och dianabol härifrån. Väldigt nöjd.
Citera
2020-05-11, 22:18
  #8
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Ligger på ipamorelin och GRF Mod 1-29 3x100mcg ed. Kommer göra tester om en månad och utvärdera!

Lagom sent men det var definitivt rätt grejer, tyvärr var det inte för mig. Gillar MK-677 mycket bättre.

MVH
Citera
2020-05-28, 09:23
  #9
Medlem
-Gustavssons avatar
Det här märket har blivit väldigt populärt, oljan är tydligen MCT vilket innebär att du kan trycka flera ml i musklerna och det känns inte ens att man har satt en injektion med 3ml i axeln på snabba estrar.

Har lagt en beställning på det här märket, är det någon som vet ifall ampullerna är lätta att bryta? Har inte kört ampuller på ett bra tag så here we go again.
Citera
2020-05-28, 16:58
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Det här märket har blivit väldigt populärt, oljan är tydligen MCT vilket innebär att du kan trycka flera ml i musklerna och det känns inte ens att man har satt en injektion med 3ml i axeln på snabba estrar.

Har lagt en beställning på det här märket, är det någon som vet ifall ampullerna är lätta att bryta? Har inte kört ampuller på ett bra tag så here we go again.

Dom är lätta att öppna! Kan tipsa om ampullöppnare för er som är intresserade med en länk. Finns under redskap & därefter hjälpmedel. Ruggigt praktisk och hygieniskt.

https://www.google.com/url?sa=t&sour...lbApboq40MRgOK

Fin jävla olja måste jag säga (3 veckor in). Absolut noll pip.
Citera
2020-06-02, 15:10
  #11
Medlem
Nouveaux håller skithög klass. Deras Tren E är iallafall definitivt vad dom säger det är. Ligger på typ 200mg /v och får alla effekter (bra som dåliga). Och inte upplevt någon PIP alls.

Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Det här märket har blivit väldigt populärt, oljan är tydligen MCT vilket innebär att du kan trycka flera ml i musklerna och det känns inte ens att man har satt en injektion med 3ml i axeln på snabba estrar.

Har lagt en beställning på det här märket, är det någon som vet ifall ampullerna är lätta att bryta? Har inte kört ampuller på ett bra tag så here we go again.
Deras ampuller är imponerande lättbrutna. Har ett go blandning av gamla ampuller från andra märken liggandes som jag seriöst inte lyckats bryta av, men Nouveaux är LÄTTA att knäcka och har nu efter typ 20st inte påträffat någon som gett mig problem. Tror du kommer reagera på hur bra dom är..
Citera
2020-06-06, 21:59
  #12
Medlem
SpOeNdis avatar
Kör deras tb500, gör susen!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback