Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-08-16, 16:41
  #1
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Är det vettigt att köpa en E60 M5 över en M8 competition? Själv anser jag att M5:an är en skitful bil med en vacker motor ljud från en V10. En jävla V10 i en sedan. Men M8:an har en ännu bättre utseende med futuristiska funktioner. En V8 med en helt ok prestanda och sjuhelsikes ljud (inte bättre än M5:an).
Så vad säger ni?

PS: Skit i budgeten. Är redo att bränna 3 mille...
Citera
2019-08-16, 16:44
  #2
Medlem
ziffles avatar
Jag hade nog valt en M8 Competition med 700 häst, ny inredning och teknik. En e60 M5 lär ju rasa ändå :P
Citera
2019-08-16, 16:48
  #3
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziffle
Jag hade nog valt en M8 Competition med 700 häst, ny inredning och teknik. En e60 M5 lär ju rasa ändå :P
Jag funderar faktiskt att köpa båda två nu. Ena för att ha kul med och andra för å flexa
Citera
2019-08-16, 17:30
  #4
Medlem
ClickBaits avatar
M8 grand coupé competition skulle jag lagt mina pengar på, och bredvid denna i garaget skulle en AMG GT 63S 4-door coupé stå.
Citera
2019-08-16, 17:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelsKit-V.47
Jag funderar faktiskt att köpa båda två nu. Ena för att ha kul med och andra för å flexa

Så då var det avklarat inget kvar att diskutera.Var det insikten om att livet kan ta slut ganska så tvärt som ledde dej fram till beslutet ? Synd att bara kunna köra en bil i taget
Citera
2019-08-16, 18:02
  #6
Medlem
Psykosensplitts avatar
Köp en AMG istället, bättre ljud, stiligare, lyxigare... BMW är typiskt ett tonårsmärke (Pojkbil) & kebabbil.
Citera
2019-08-16, 18:16
  #7
Medlem
Psykosensplitts avatar
Köp en AMG istället, bättre ljud, stiligare, lyxigare... BMW är typiskt ett tonårsmärke (Pojkbil) & kebabbil.
Citera
2019-08-16, 20:08
  #8
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Så då var det avklarat inget kvar att diskutera.Var det insikten om att livet kan ta slut ganska så tvärt som ledde dej fram till beslutet ? Synd att bara kunna köra en bil i taget
Tja. Pengatvätt är inte lätt
Citera
2019-08-16, 20:09
  #9
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosensplitt
Köp en AMG istället, bättre ljud, stiligare, lyxigare... BMW är typiskt ett tonårsmärke (Pojkbil) & kebabbil.
Vadå "kebabbil"? BMW passar mig perfekt. Med tanke på att det är Europas mest 'kriminella bil'.
Citera
2019-08-16, 23:45
  #10
Medlem
M5 v10 är den sämsta opålitligaste M bil dom har tillverkat!!!!!
Citera
2019-08-18, 02:38
  #11
Medlem
Psykosensplitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelsKit-V.47
Vadå "kebabbil"? BMW passar mig perfekt. Med tanke på att det är Europas mest 'kriminella bil'.

Mhm... Kriminell och kriminell, det är ett gäng förortsbarn som skaffat en trend att kicka M-paket... Att langa lite gräs här och där klassas tyvärr som "kriminell" i detta bögiga samhället, vilket ger dessa barn ett högt självförtroende av någon form (Fan vad coolt)

Riktig mafia kickar Audi, Merca dock! BMW är för araber som leker karteller i en rutten förort...
Citera
2019-08-18, 02:58
  #12
Medlem
Katten-Gustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosensplitt
Mhm... Kriminell och kriminell, det är ett gäng förortsbarn som skaffat en trend att kicka M-paket... Att langa lite gräs här och där klassas tyvärr som "kriminell" i detta bögiga samhället, vilket ger dessa barn ett högt självförtroende av någon form (Fan vad coolt)

Riktig mafia kickar Audi, Merca dock! BMW är för araber som leker karteller i en rutten förort...

Japp. Audi A3 2.0 TDI är gangster.

Det här måste ju vara en trolltråd. Vem i helvete behöver tips från flashback hur man bäst bränner 3 mille?

Mille nr 1: En kul bil. Typ RS4 kan ju vara trevligt att börja med. Om du blir less den eller ångrar dig sen och vill ha nånting annat så kan du alltid byta.

Mille nr 2: Den här kan du lägga på lite roliga resor med grabbarna. Mycket knark och horor ska det vara. Miami, Amsterdam, Prag, Hawai, Barcelona, Monaco, Bali, Krakow?, ja det är bara fantasin som sätter stopp egentligen.

Mille nr 3: När du lessnat på festandet med grabbarna så tar du hem en snygg tjej från utlandet och skämmer bort henne. Lägg halva millen på att uppgradera ditt boende så det duger för golddiggern och andra halvan så bjuder du henne på utlandsresor (utan knark och horor men med vackra solnedgångar och fina stränder).

Frågor på det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback