Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-06, 13:05
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorabora
Klassisk informatör.
Lekar gangster och säljer allt och alla till polisen när det blir problem.
Ett riktigt missfoster

Tommi* Gu*rci
*=E
Här sätter han dit sin dåvarande tjej för amfetamin försäljning.

https://anonfile.com/Naday892n7/sign...-16-205220_jpg

Råtta
Han golar på tjejen och sig själv=👍👍&#128077
Citera
2022-03-24, 15:38
  #170
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Var en snubbe som förlorade sin pappa så han och mamman åkte till Thailand över julen, förmodligen för att inte tänka på pappan vid jultider. Tråkigt nog var detta 2004 och mamman var en utav de svenskar som dog i tsunamin.

Snubben ärver pengar efter detta och då rånas han utav sin kompis Tommie. Grym polare. Har för mig att denna kille är värsta vraket i dag och nerknarkad utav helvete.

Vad gör Tommie i dag?
Citera
2022-04-16, 07:42
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Var en snubbe som förlorade sin pappa så han och mamman åkte till Thailand över julen, förmodligen för att inte tänka på pappan vid jultider. Tråkigt nog var detta 2004 och mamman var en utav de svenskar som dog i tsunamin.

Snubben ärver pengar efter detta och då rånas han utav sin kompis Tommie. Grym polare. Har för mig att denna kille är värsta vraket i dag och nerknarkad utav helvete.

Vad gör Tommie i dag?



Han ska tydligen bo i sin hemort Munkfors enligt och kollega som också bor där. Såg han hemma i Karlstad för cirkus ett år sedan såg mager ut.
Citera
2022-04-17, 08:02
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymercer209
Han ska tydligen bo i sin hemort Munkfors enligt och kollega som också bor där. Såg han hemma i Karlstad för cirkus ett år sedan såg mager ut.


Killen som blev rånad känner jag dock inte till.
Citera
2022-11-26, 02:59
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunvaldKarlsson
Det är Daniell* som är informatör. Hon ville bli av med Tommi*. Han visste om det. Därför gjorde han som han gjorde. Missbrukande borderlinebrudar med inslag av narscissism är inte att leka med.

Hon knullar med en gris.

Kolla hennes register. Hon är säkerligen fläckfri sen innan vilket han garanterat inte är.
Om ni visste att en brud golat ner dig för att "bli av" med dig eller "fucka dig" för egen vinning vad skulle ni själva göra?
Menar inte att det är rätt att prata med snuten när man är med i leken. Men som sagt, sexmissbrukande pundarbrudar med diverse diagnoser är inte leka med, och definitivt inte att lita på.

Han bränner ju sig själv. Men här handlar det om att den riktiga golaren inte ska komma undan. Vilket är hon.


Kan vara det sjukaste jag hört 😅
Citera
2022-12-01, 03:39
  #174
Medlem
elledebes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymercer209
Killen som blev rånad känner jag dock inte till.

The* Sk**g
Citera
2023-12-29, 21:03
  #175
Medlem
Denna T är livsfarlig och borde inte gå ut på gatorna
Citera
2024-01-11, 20:48
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wermlanddelux
Denna T är livsfarlig och borde inte gå ut på gatorna


Intressant, utveckla gärna. Hänt något nytt ? Vart bort han?
Citera
2024-01-11, 23:52
  #177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymercer209
Han ska tydligen bo i sin hemort Munkfors enligt och kollega som också bor där. Såg han hemma i Karlstad för cirkus ett år sedan såg mager ut.

Han går på heroin
Såg han idag
Citera
2024-04-02, 19:29
  #178
Medlem
Någon som har något nytt om denna människa? Hört att han går runt och hotar folk i Munkfors där han bor
Citera
2024-04-03, 11:58
  #179
Medlem
astro220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wermlanddelux
Någon som har något nytt om denna människa? Hört att han går runt och hotar folk i Munkfors där han bor
Man gripen för olaga hot och övergrepp i rättssak – hotade restaurangpersonal
PUBLICERAD: IGÅR 18:43
Det här?
Från gårdagens NWT.
Dela
Citera
2024-04-07, 18:44
  #180
Medlem
https://www.vf.se/2024/04/07/naken-m...-ryggen-a0f4b/

TG befinner sig numer i Munkfors och gör livet obehagligt för oskyldigt folk enligt bekanta på orten.
Stora problem med missbruk som inte blir lättare utav sin allvarliga NPF-diagnos.
Alla bekanta jag har pratat med är helt överens, oberoende av varandra att TG är en mycket otäck individ.
Folk på orten går i princip och väntar på att han ska ta livet av någon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback