Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-29, 10:19
  #1
Medlem
Klassisk informatör.
Lekar gangster och säljer allt och alla till polisen när det blir problem.
Ett riktigt missfoster

Tommi* Gu*rci
*=E
Här sätter han dit sin dåvarande tjej för amfetamin försäljning.

https://anonfile.com/Naday892n7/sign...-16-205220_jpg

Råtta
Citera
2019-10-29, 10:32
  #2
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorabora
Klassisk informatör.
Lekar gangster och säljer allt och alla till polisen när det blir problem.
Ett riktigt missfoster

Tommi* Gu*rci
*=E
Här sätter han dit sin dåvarande tjej för amfetamin försäljning.

https://anonfile.com/Naday892n7/sign...-16-205220_jpg

Råtta

Han verkar väl snarare inte så klipsk, eftersom han själv blev misstänkt för innehavet av narkotikan i lägenheten.

Det är f.ö bara babbar, white trash och andra skräpmänniskor som pratar om, och blir upprörda över, "golare". Vilken kategori tillhör du TS? Du har aldrig funderat på att klippa dig och skaffa ett jobb och blir en normal samhällsmedborgare, istället för en kroniskt utfattig skräpmänniska?
Citera
2019-10-29, 10:41
  #3
Medlem
Negressdrottningens avatar
Jag känner personen ifråga och detta är ett dokument man själv skrivit och skrivit ut. Detta är smutskastning och borde raderas.
Citera
2019-10-29, 10:44
  #4
Medlem
Vad bra! Fler som honom så att buset försvinner från våra gator! Heja polisen!
Citera
2019-10-29, 10:54
  #5
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negressdrottningen
Jag känner personen ifråga och detta är ett dokument man själv skrivit och skrivit ut. Detta är smutskastning och borde raderas.

Så du menar att det är ett påhittat dokument som en privatperson skrivit?
Citera
2019-10-29, 11:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negressdrottningen
Jag känner personen ifråga och detta är ett dokument man själv skrivit och skrivit ut. Detta är smutskastning och borde raderas.

Det är det absolut inte.
Skulle aldrig göra så mot en oskyldig människa.
Din "vän" är en parasit som springer runt och begår brott och leker gangster samtidigt som han är informatör åt polisen.
Det är ett äckel som sätter andra personer i dåliga situationer. Han är som en våldtäktsman som springer till polisen när han själv blir våldtagen.
Förstår du villken "vän" du har.


Detta är handlingar från en förundersökning som blir en offentlig handling om åtal väcks.
Citera
2019-10-29, 11:31
  #7
Medlem
Svårt att tro det om T*mmie, varit med han under en husis och han flippade på polisen så vi andra skulle kunna komma undan, och han har alltid varit tyst om annat. Men väntar på ev officiellt dokument då källa saknas.
Citera
2019-10-29, 11:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzeMan
Svårt att tro det om T*mmie, varit med han under en husis och han flippade på polisen så vi andra skulle kunna komma undan, och han har alltid varit tyst om annat. Men väntar på ev officiellt dokument då källa saknas.

Okej så under en husrannsakan kan en pajas "flippa" på polisen så andra kommer undan.
🤣🤣🤣🤣🤣

Förklara gärna mer där.
Citera
2019-10-29, 11:41
  #9
Medlem
Hade jag förklarat mer hade jag bara skjutit mig själv i foten, tror du/ni mig inte så gör inte det. Jag litar på relationen mellan mig och han, och vet att han har haft möjlighet att gola på mig men istället gjort det värre för sig själv juridiskt utan egen vinning utan bara för att ställa upp.

Källa på det kommer du inte få. Och visar det sig att dokumentet stämmer så ska jag överväga det om jag byter spelplan och letar kille att fucka med.
Citera
2019-10-29, 11:55
  #10
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzeMan
Hade jag förklarat mer hade jag bara skjutit mig själv i foten, tror du/ni mig inte så gör inte det. Jag litar på relationen mellan mig och han, och vet att han har haft möjlighet att gola på mig men istället gjort det värre för sig själv juridiskt utan egen vinning utan bara för att ställa upp.

Källa på det kommer du inte få. Och visar det sig att dokumentet stämmer så ska jag överväga det om jag byter spelplan och letar kille att fucka med.
en polispremoria ljuger inte . En golning svart på vitt.
Citera
2019-10-29, 12:00
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negressdrottningen
Jag känner personen ifråga och detta är ett dokument man själv skrivit och skrivit ut. Detta är smutskastning och borde raderas.

Trodde det var ett riktigt dokument Starkt av dig att skriva en så trovärdig och stark redogörelse.
Du har övertygat mig att Tommie inte är golbög 🤭
Citera
2019-10-29, 12:02
  #12
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Trodde det var ett riktigt dokument Starkt av dig att skriva en så trovärdig och stark redogörelse.
Du har övertygat mig att Tommie inte är golbög 🤭

Jag känner dock Tommie och kan intyga att han faktiskt ÄR golbög.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback