Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-01-25, 14:42
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Så du menar att kvinnliga poliser inte hade mördats i samma situation?
Nej, jag menar att det faktum att människor som är poliser misshandlas och t o m dödas visar att människor inte är lämpliga att vara poliser. Duh.
Citera
2023-01-25, 14:51
  #50
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, jag menar att det faktum att människor som är poliser misshandlas och t o m dödas visar att människor inte är lämpliga att vara poliser. Duh.

Aha du är med på hela "defund the police" tåget. Vet jag läste att mer vägläggare dör varje än poliser så även med byggnadsarbetare. Jag ser mest poliser som lika gnälliga som typ lärare.
Citera
2023-01-25, 15:32
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Aha du är med på hela "defund the police" tåget. Vet jag läste att mer vägläggare dör varje än poliser så även med byggnadsarbetare. Jag ser mest poliser som lika gnälliga som typ lärare.
Så vilket blir DITT svar till TS?
Citera
2023-01-25, 15:48
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, jag menar att det faktum att människor som är poliser misshandlas och t o m dödas visar att människor inte är lämpliga att vara poliser. Duh.

Att män dör det kan ett folk leva med.

Dör kvinnorna, dör folket.
Citera
2023-01-25, 15:53
  #53
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så vilket blir DITT svar till TS?

Vill du inte prata om vad du säger mer? Jag skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jag gillar inte snutar och tyvärr har många kvinnor "liten man komplex" allt som oftast och är löjligt kaxiga precis som små manliga snutar är. För oss som bor i en mindre stad är det ju rätt lätt att se vilka som blir snutar och det är aldrig den grå massan eller intelligenta utan det är antingen mobbaren som vill kunna fortsätta mobba eller tönten som för första gången i sitt liv får lite makt och inte kan hantera det.

Nu för tiden får dom väl ta in vilken skit som helst för ingen vill bli snut längre.
Citera
2023-01-25, 16:09
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Vill du inte prata om vad du säger mer? Jag skrev:
Så i förhållande till TS så anser du att…?
Citera
2023-01-25, 16:24
  #55
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så i förhållande till TS så anser du att…?

Tyckte du jag var oklar? Jag tycker inte veka kvinnor eller män är lämpliga som poliser. Man ser också tjocka 62 åringar som poliser och det är inte heller lämpligt. Däremot tror jag kvinnor som klarar av samma krav som män klarar är en tillgång för polisen eftersom kvinnor har en lugnande effekt på män om dom är lugna själva.
Citera
2023-01-25, 16:47
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Tyckte du jag var oklar? Jag tycker inte veka kvinnor eller män är lämpliga som poliser. Man ser också tjocka 62 åringar som poliser och det är inte heller lämpligt. Däremot tror jag kvinnor som klarar av samma krav som män klarar är en tillgång för polisen eftersom kvinnor har en lugnande effekt på män om dom är lugna själva.
Ja du var oklar. Du började prata om mobbare och töntar.
Citera
2023-01-25, 17:13
  #57
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja du var oklar. Du började prata om mobbare och töntar.

Och nu? Tycker personlighetstyp är väldigt viktigt för att förstå polisen och vilka som är poliser.
Citera
2024-04-01, 17:56
  #58
Medlem
Merwinnas avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...a-maxi-i-gavle

En kvinnlig polis tappade sitt tjänstevapen i livsmedelsbutiken, mitt ibland allt folk...
Citera
2024-04-02, 06:08
  #59
Avstängd
Jag tycker inte dom är lämpliga som poliser på fältet av diverse anledningar.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback