Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-19, 11:08
  #1
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Till att börja med så vill jag poängtera att detta gäller inte alla kvinnor! Det finns ett fåtal kvinnor som inte är att beskylla. Sen så vill jag också poängtera att jag endast syftar på kvinnor i Sverige.

Det finns två anledningar till varför det är kvinnans fel om hon blir våldtagen:
1: Hon har gått med på att hämta hit våldtäktsmannen.
2: Hon har valt att söka sig till eller umgås med våldtäktsmannen.

Förklaring.
MENA-folket står för nästan alla våldtäkter, inga nyheter där. Det är en del av deras kultur eller religion att våldta, också inga nyheter. Men trots att de är öppna med deras åsikter, kvinnosyn och intentioner så väljer svenska kvinnor ändå att hämta hit dem och umgås med dem. Då är det helt och hållet just de kvinnornas egna ansvar ifall de blir våldtagna! Vi kan inte skylla på MENA-folket som egentligen bara gjort vad de anser är naturligt och vad de ser att feminister försvarar (rätt att utöva deras kultur och religion).
Därför är det kvinnans egna fel om hon blir våldtagen, förutom ett fåtal kvinnor som röstade på rätt parti och som inte beblandar sig med våldtäktsmän.
Citera
2019-12-19, 11:25
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Till att börja med så vill jag poängtera att detta gäller inte alla kvinnor! Det finns ett fåtal kvinnor som inte är att beskylla. Sen så vill jag också poängtera att jag endast syftar på kvinnor i Sverige.

Det finns två anledningar till varför det är kvinnans fel om hon blir våldtagen:
1: Hon har gått med på att hämta hit våldtäktsmannen.
2: Hon har valt att söka sig till eller umgås med våldtäktsmannen.

Förklaring.
MENA-folket står för nästan alla våldtäkter, inga nyheter där. Det är en del av deras kultur eller religion att våldta, också inga nyheter. Men trots att de är öppna med deras åsikter, kvinnosyn och intentioner så väljer svenska kvinnor ändå att hämta hit dem och umgås med dem. Då är det helt och hållet just de kvinnornas egna ansvar ifall de blir våldtagna! Vi kan inte skylla på MENA-folket som egentligen bara gjort vad de anser är naturligt och vad de ser att feminister försvarar (rätt att utöva deras kultur och religion).
Därför är det kvinnans egna fel om hon blir våldtagen, förutom ett fåtal kvinnor som röstade på rätt parti och som inte beblandar sig med våldtäktsmän.
Och vems fel är det när MENAkvinnor blir våldtagna då? Har de också röstat på fel parti?

Eller t ex den här kvinnan, hade hon också röstat fel? https://www.expressen.se/nyheter/fyr...inna-i-indien/
__________________
Senast redigerad av Ipsi 2019-12-19 kl. 11:28.
Citera
2019-12-19, 11:43
  #3
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och vems fel är det när MENAkvinnor blir våldtagna då? Har de också röstat på fel parti?

Eller t ex den här kvinnan, hade hon också röstat fel? https://www.expressen.se/nyheter/fyr...inna-i-indien/

MENA-kvinnor försöker ju bekämpa att de blir förtryckta medans svenska feminister kämpar för att ge förtryckaren sina rättigheter. Så jag skulle nog säga att det inte är MENA-kvinnans fel. Dessutom så är de oftast tvungna att vara med sina MENA-män.

Ifall du läser TS så har jag redan gjort klart att tråden bara handlar om Sverige och att det inte är alla kvinnors egna fel, bara de som röstat hit våldtäktsmannen och frivilligt umgås med honom.
Citera
2019-12-19, 11:44
  #4
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Du gör verkligen skäl för ditt nick, Ett-forumtroll! Så du menar att vår svenska kultur är likadan eftersom män fick våldta sina egna fruar till 1965?
Citera
2019-12-19, 11:47
  #5
Medlem
Ballistens avatar
Jävla horunge det är inte kvinnors fel att de blir våldtagna tänk om det var din syster din äckliga horunge
Citera
2019-12-19, 11:47
  #6
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Du gör verkligen skäl för ditt nick, Ett-forumtroll! Så du menar att vår svenska kultur är likadan eftersom män fick våldta sina egna fruar till 1965?

Nej. Det är 2019 nu, inte 1965, så därför är inte svensk kultur likadan idag som den var 1965. Förutom för MENA-folket, för dem är det väl år 1065.
Citera
2019-12-19, 11:49
  #7
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisten
Jävla horunge det är inte kvinnors fel att de blir våldtagna tänk om det var din syster din äckliga horunge

Jag har ingen syster men om jag hade en så hade hon inte röstat för att hämta hit våldtäktsmän och sen umgås med dem.
Citera
2019-12-19, 11:49
  #8
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Till att börja med så vill jag poängtera att detta gäller inte alla kvinnor! Det finns ett fåtal kvinnor som inte är att beskylla. Sen så vill jag också poängtera att jag endast syftar på kvinnor i Sverige.

Det finns två anledningar till varför det är kvinnans fel om hon blir våldtagen:
1: Hon har gått med på att hämta hit våldtäktsmannen.
2: Hon har valt att söka sig till eller umgås med våldtäktsmannen.

Förklaring.
MENA-folket står för nästan alla våldtäkter, inga nyheter där. Det är en del av deras kultur eller religion att våldta, också inga nyheter. Men trots att de är öppna med deras åsikter, kvinnosyn och intentioner så väljer svenska kvinnor ändå att hämta hit dem och umgås med dem. Då är det helt och hållet just de kvinnornas egna ansvar ifall de blir våldtagna! Vi kan inte skylla på MENA-folket som egentligen bara gjort vad de anser är naturligt och vad de ser att feminister försvarar (rätt att utöva deras kultur och religion).
Därför är det kvinnans egna fel om hon blir våldtagen, förutom ett fåtal kvinnor som röstade på rätt parti och som inte beblandar sig med våldtäktsmän.

Om det ändå vore så enkelt. Din tes förklarar dock inte varför alla dessa inte våldtar samt varför de som är födda och uppvuxna begår samma brott. Då är det bakomliggande orsaker.
Citera
2019-12-19, 11:51
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
MENA-kvinnor försöker ju bekämpa att de blir förtryckta medans svenska feminister kämpar för att ge förtryckaren sina rättigheter. Så jag skulle nog säga att det inte är MENA-kvinnans fel. Dessutom så är de oftast tvungna att vara med sina MENA-män.

Ifall du läser TS så har jag redan gjort klart att tråden bara handlar om Sverige och att det inte är alla kvinnors egna fel, bara de som röstat hit våldtäktsmannen och frivilligt umgås med honom.
Ok, så vilka feminister är det som har fel i att det inte är kvinnans fel att hon blir våldtagen?
Citera
2019-12-19, 11:53
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Till att börja med så vill jag poängtera att detta gäller inte alla kvinnor! Det finns ett fåtal kvinnor som inte är att beskylla. Sen så vill jag också poängtera att jag endast syftar på kvinnor i Sverige.

Det finns två anledningar till varför det är kvinnans fel om hon blir våldtagen:
1: Hon har gått med på att hämta hit våldtäktsmannen.
2: Hon har valt att söka sig till eller umgås med våldtäktsmannen.

Förklaring.
MENA-folket står för nästan alla våldtäkter, inga nyheter där. Det är en del av deras kultur eller religion att våldta, också inga nyheter. Men trots att de är öppna med deras åsikter, kvinnosyn och intentioner så väljer svenska kvinnor ändå att hämta hit dem och umgås med dem. Då är det helt och hållet just de kvinnornas egna ansvar ifall de blir våldtagna! Vi kan inte skylla på MENA-folket som egentligen bara gjort vad de anser är naturligt och vad de ser att feminister försvarar (rätt att utöva deras kultur och religion).
Därför är det kvinnans egna fel om hon blir våldtagen, förutom ett fåtal kvinnor som röstade på rätt parti och som inte beblandar sig med våldtäktsmän.
Jag har blivit våldtagen 2 gånger i mitt liv av två olika män och jag måste säga att jag endast har varit på fel plats vid fel tillfälle och haft otur då det hänt 2 gånger , det är det enda jag kan dra slutsatsen till.
Jag blev våldtagen tack vare att svenska kvinnor röstat hit dessa män men jag själv var inte ens röst-myndig, vilket innebat att jag föll offer för detta trots att jag inte ens röstat frsm det själv.
Sedan jag fick rösträtt så har jag röstat SD då hag aldrig vill rösta för att fler tjejer blir utsatta.
Citera
2019-12-19, 11:56
  #11
Medlem
particulum1s avatar
Låt oss säga att jag våldtar dig, anser du att det är mitt eller ditt fel att jag gör det?
Citera
2019-12-19, 12:02
  #12
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Nej. Det är 2019 nu, inte 1965, så därför är inte svensk kultur likadan idag som den var 1965. Förutom för MENA-folket, för dem är det väl år 1065.

Du får läsa på om svensk kultur och historia innan du snacka en massa dynga, trollet!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback