Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-20, 10:46
  #1
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-vid-lyxhotell

"Under torsdagen anlände Ann Wilson i bil från Skåne där hon bor för att checka in på sitt hotell. Då får hon ett inbrott i sin bil medan hon är borta ett par minuter.

– Jag är så otroligt ledsen! Jag tänkte att jag ska hålla mig frisk och inte äventyra någonting i dessa coronatider så jag kör upp till Stockholm istället för att flyga som jag brukar göra, säger Ann Wilson uppgivet och fortsätter:

Borta på två minuter
– Det var vägarbete precis utanför ingången så jag ställde bilen femton meter från hotellet. Jag sprang upp med två resväskor, ställde dem i receptionen och sa att jag bara skulle parkera och sedan komma tillbaka och checka in. När jag kommer till bilen så har de slagit in bakrutan. Det gick på mindre än två minuter, från att jag lämnade bilen till jag var tillbaka. Man blir så förbannad. Jag är fortfarande i chock!

Eftersom Ann Wilson skulle åka och parkera i ett garage så lät hon sin väska ligga kvar i bilen.

– Jag måste ha mitt kreditkort när jag ska parkera bilen i garage så jag lät min väska ligga kvar under sätet, men de tog väskan, smycken, kreditkort, min mobiltelefon, precis allt! De lämnade ingenting. Det måste varit någon som stod och såg att jag bar ut mina resväskor och sedan slagit in rutan."

Någon som vet mer? Skedde utanför Hotell Kungsträdgården.
Citera
2020-03-20, 12:26
  #2
Medlem
Kan ju bara inte vara en svennebanan ialf!? Vad är oddsen på om de tro?? Om det skulle vara vill säga
Citera
2020-03-20, 14:30
  #3
Medlem
hijodejuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KL1337AN
Kan ju bara inte vara en svennebanan ialf!? Vad är oddsen på om de tro?? Om det skulle vara vill säga

Narkomaner som går runt med kofot kommer i alla färger. Ann hade riktig otur :/
Citera
2020-03-20, 15:02
  #4
Medlem
Fattar inte människor att folk sveper omkring och kollar bilarna.
Detta är allmänt erkänt.
Att där sedan var ett vägarbete precis intill är ju rena guldgruvan för då hörs det mindre när det blir inbrott.
Citera
2020-03-20, 15:15
  #5
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback