Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-08-14, 19:56
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Han blev påkörd/mordförsök ngn vecka efter hotellmordet.

Aha vilken jävla soppa, men tack för snabbt svar!
Citera
2023-08-25, 19:16
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Aha vilken jävla soppa, men tack för snabbt svar!

Verkligen, om jag minns rätt kom det fram i någon rättegång att pappan ”gått på” och ev haft kniv d v s han blev inte påkörd bakifrån när han gick på trottoaren utan mer en tumultsituation men de uppgifterna kommer såklart från andra sidan.
Citera
2023-10-03, 10:59
  #39
Medlem
Varit tyst om Östberga gänget nu ett bra tag. Har gänget försvunnit?
Citera
2023-12-01, 18:27
  #40
Medlem
Berias avatar
Ja, de flesta svinen är åtgärdade och området är lugnt....det är inte ens någon som bränner upp sina grannars bilar längre.
Citera
2024-03-10, 13:26
  #41
Medlem
Är det någon trovärdig flashbackare som vet hur det går för randjar karwan? Den sista av 4 bröder som är i livet Trots allt så var ju östberganätverket styrande under många år. Karwan verkar ha skyddad id, någon här som vet något om karwan?
Citera
2024-04-10, 13:16
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Är det någon trovärdig flashbackare som vet hur det går för randjar karwan? Den sista av 4 bröder som är i livet Trots allt så var ju östberganätverket styrande under många år. Karwan verkar ha skyddad id, någon här som vet något om karwan?

Ransdar borde skriva en bok om sitt och familjen Karwans liv. Hade köpt den direkt.

Hoppas Victor tar med honom på Dialogiskt
Citera
2024-04-10, 13:38
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floshbockuser
Ransdar borde skriva en bok om sitt och familjen Karwans liv. Hade köpt den direkt.

Hoppas Victor tar med honom på Dialogiskt
Ja jag hade också köpt ett ex omedelbart. Men jag tror tyvärr att R inte kommer att vara med i Dialogiskt. Det skulle kunna gå att göra en film om karwan bröderna. Och Östberganätverket.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback