Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-10, 17:49
  #2605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Länkarna borde ha skickats via PM/DM för att skydda barnen.

Håller med men samtidigt så kan de ändå läsa sig till att Ida varit med i porrfilm som Sofia 33 och sen googla på det och få fram filmerna. Man får hoppas de slipper se det i framtiden. Är det något man inte vill tänka på, än mindre se så är det ens föräldrar i sängen med varandra eller någon annan.
Citera
2024-05-10, 18:44
  #2606
Medlem
Detta leder till nyfikenhet, nu ville min fru se mer av Ida då jag berättade att hon varit med i porrfilm, får se om det är ÄÄI hon vill se eller Johan Vilde.
Citera
2024-05-10, 22:29
  #2607
Medlem
AnnaChiaras avatar
Här är Robin och Angelins "video" för de som ville se den. Men jag lägger den under en spoilertagg för den som inte vill se saker i förväg innan det sänts i programmet.

Citera
2024-05-10, 23:30
  #2608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Vem fan bryr sig om man är oförskämd mot FIona som utnyttjar och blåser stackars Lars?

Var får du det ifrån och varför tror du det.
Citera
2024-05-10, 23:42
  #2609
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Var får du det ifrån och varför tror du det.

Hon vill bli gravid för att få cash från honom, solklart och det förstår precis alla utom möjligtvis du
Citera
2024-05-11, 14:59
  #2610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Detta leder till nyfikenhet, nu ville min fru se mer av Ida då jag berättade att hon varit med i porrfilm, får se om det är ÄÄI hon vill se eller Johan Vilde.
ÄÄI?
Citera
2024-05-11, 15:28
  #2611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
ÄÄI?

Älskar, älskar inte....
Citera
2024-05-11, 23:04
  #2612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Danmark? Fullständigt uteslutet! Danskar bosätter sig i Sverige för att kunna leva med sina importer.


Jag vet inte om någon redan skrivit det, men Cristy och barnen har flyttat till Sverige, i början på 2024. De bor nu tillsammans alla fyra.
Citera
2024-05-12, 09:24
  #2613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Csgcsg
Jag vet inte om någon redan skrivit det, men Cristy och barnen har flyttat till Sverige, i början på 2024. De bor nu tillsammans alla fyra.

Ja roligt för dom och Annika, har varit kul att se Annikas åsikter som varit helt befogade.

Såg lite från förra säsongen när hon hälsade på i Filippinerna. Det var nog nödvändigt för man måste se hur det är där för att förstå.

Såg tyvärr också Linda och Luis, vilken tragisk kvinna, en av dom som verkligen borde leva ensam.
Citera
2024-05-12, 15:54
  #2614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag fick lite samma vibbar: "jag är en himla udda och galen tjej, titta här vilka knäppa grejer jag gör" (please subscribe). Vad är förresten grejen med att hon bor i kollektiv med sin familj, vid 24 års ålder? Känns lite incestuöst.


Att den frågan fortfarande kan ställas på Flashback ger mig någon form av hopp för mänskligheten. Anywho, jag gissar att uppehållstillstånd (och därmed bidrag) är det primära skälet. Dessutom finns det förmodligen ett starkt kulturellt driv från stamkrigarens släkt (om han ska få leva ihop med den vita djävulskvinnan måste han först säkerställa ägarskap, typ).

Den där inälvsgrytan hade f.ö platsat rätt bra i Historieätarna...
Vilka bidrag, du får inga bidrag som fruimport.
Citera
2024-05-13, 08:24
  #2615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Vilka bidrag, du får inga bidrag som fruimport.

Är ingen jävla bil vi talar om utan människor men nej man får inga bidrag. Tvärtom måste man visa på tillräckligt stor bostad och inkomst för att få hit den man vill leva med. Det är en enorm misstro från ambassaderna när man söker visum. Varenda person bedömer de som en risk för overstay, de tänker inte på att om man inte åker tillbaka i tid så lär man inte få uppehållstillstånd senare.

Däremot går det bra med overstay vad gäller mördare, våldtäktsmän från andra länder, dom ska vi behålla men en partner till en svensk medborgare som aldrig begått ett brott ska granskas som en säkerhetstrisk. Sverige (och Schengen) i ett nötskal.
Citera
2024-05-13, 12:09
  #2616
Medlem
Svensk damtidning skriver om Ida som fått barn med "prinsen" när ska de som är en skvallerblaska skriva om hennes gangbang och sörplande av sperma för 5 år sen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback