Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2024-04-19, 10:42
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Det kanske var 30-40. Men nej, den fick knappt vila alls. Tog typ 4-5 ggr I veckan.

Mycket beror på genetik, kvalitet osv. Bra koks fräter minimalt o absorberas bra av slemhinnorna samt löses lätt upp av vatten. Problemet är blodtillförseln till slemhinnorna.. De får inte tillräckligt för att överleva om man brukar för mycket.

Vart sitter ditt hål? Nära borrarna eller långt in?
Citera
2024-04-20, 16:58
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Mycket beror på genetik, kvalitet osv. Bra koks fräter minimalt o absorberas bra av slemhinnorna samt löses lätt upp av vatten. Problemet är blodtillförseln till slemhinnorna.. De får inte tillräckligt för att överleva om man brukar för mycket.

Vart sitter ditt hål? Nära borrarna eller långt in?
Ja, jag är fan knäckt. Ändå försökt tvätta av med lite vatten på fingret/topz mellan gångerna för det mesta. Och använt olja också.
Vet inte hur jag ska beskriva var det sitter. Typ i mitten. Har väldigt liten näsa också så det behövs inget bamsehål.
Citera
2024-04-20, 17:56
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Ja, jag är fan knäckt. Ändå försökt tvätta av med lite vatten på fingret/topz mellan gångerna för det mesta. Och använt olja också.
Vet inte hur jag ska beskriva var det sitter. Typ i mitten. Har väldigt liten näsa också så det behövs inget bamsehål.

Beklagar verkligen. Har du sökt vård för det eller kör du egenvård? Kan verkligen rekommendera pipetter med koksaltlösning. Eller koka egen o köpa en sån där stor spruta eller netipot o skölja rent. Några tecken på bihåleinflammation? Gult/orange snor?
Citera
2024-04-20, 23:30
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Beklagar verkligen. Har du sökt vård för det eller kör du egenvård? Kan verkligen rekommendera pipetter med koksaltlösning. Eller koka egen o köpa en sån där stor spruta eller netipot o skölja rent. Några tecken på bihåleinflammation? Gult/orange snor?
Tack! Det är ju jävligt självförvållat men det suger ändå. Och jag har kollat runt efter om man kan operera det någonstans men lyckas inte hitta.

Nej, inte sökt vård. Skäms som fan! Inga tecken på bihåleinflammation.
Citera
2024-04-20, 23:44
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Tack! Det är ju jävligt självförvållat men det suger ändå. Och jag har kollat runt efter om man kan operera det någonstans men lyckas inte hitta.

Nej, inte sökt vård. Skäms som fan! Inga tecken på bihåleinflammation.

Haha ja de är de verkligen. Har själv hål. Hört att de ska gå att få knapp typ men man drar sig för att söka vård. Skäms gör man verkligen.

Visslar ditt? :P
Citera
2024-04-21, 12:43
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Haha ja de är de verkligen. Har själv hål. Hört att de ska gå att få knapp typ men man drar sig för att söka vård. Skäms gör man verkligen.

Visslar ditt? :P
Nä alltså där är en stor ruva som täcker hålet för tillfället.
Citera
2024-04-21, 12:52
  #79
Medlem
Damen101s avatar
Hade ett race i livet med ca 1g i veckan i 1 år men slutade. Skräck inslagen på ett missbruk tog mig, men det var relativt enkelt att sluta. Drogen är generellt meningslös, man tröttnar. Lycka till mannen!
Citera
2024-04-21, 13:27
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Nä alltså där är en stor ruva som täcker hålet för tillfället.

Skönt de. Mitt skit som täcker tenderar att lossna hela tiden.. Har problem med bihålorna.. Men du är ren nu?
Citera
2024-04-21, 13:30
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Hade ett race i livet med ca 1g i veckan i 1 år men slutade. Skräck inslagen på ett missbruk tog mig, men det var relativt enkelt att sluta. Drogen är generellt meningslös, man tröttnar. Lycka till mannen!

Skönt o höra att du tog dig ur de. Stay clean.
Citera
2024-04-21, 13:30
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Skönt de. Mitt skit som täcker tenderar att lossna hela tiden.. Har problem med bihålorna.. Men du är ren nu?
För närvarande är jag det. Det är dock jävligt svårt.
Sen har jag hört nånstans att hålet Kan fortsätta växa trots att man slutat. Det skrämmer mig.
Citera
2024-04-21, 13:46
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
För närvarande är jag det. Det är dock jävligt svårt.
Sen har jag hört nånstans att hålet Kan fortsätta växa trots att man slutat. Det skrämmer mig.

Det är sjukt svårt. Kämpar varje dag o kommer nog göra resten av livet. Har du stöd?

O ja det kan växa trots man slutat
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback