Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-03-23, 01:20
  #1
Medlem
Har fått en liten nojja, brukar kokain antal gånger i veckan, pillar tyvärr en del i snoken också dagen efter som ett jävla ticks.. nu är frågan, har laddet frätt sönder min näsa mycket? Är nojjig jag ska få hål eller jävla tunna näsväggar osv.... Ni fattar. Är det någon som varit med om det? Eller är de en myt? Kan väl säga de blir 5 dagar i veckan emellan åt. Kanske snittar 3-6 g i veckan
Citera
2021-03-23, 01:25
  #2
Medlem
pigfaceregulates avatar
Det bör definitivt vara problematiskt moment om du snortar 3-6g i veckan. Helvete vad glad jag är över att tjack är min grej framför kola, inte en billig vana du håller på med, även om kolan är förhållandevis billig nu jämfört med tidigare.

Börja inte skjuta bara.
Citera
2021-03-23, 03:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pigfaceregulate
Det bör definitivt vara problematiskt moment om du snortar 3-6g i veckan. Helvete vad glad jag är över att tjack är min grej framför kola, inte en billig vana du håller på med, även om kolan är förhållandevis billig nu jämfört med tidigare.

Börja inte skjuta bara.

Japp jävla dyr vana, önskar tjacket va det man föredrog men funkar inte för mig. Men problematiskt för näsan tror du? Inte ens tänkt tanken på skjuta.
Citera
2021-03-23, 03:14
  #4
Medlem
pigfaceregulates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhitesnake
Japp jävla dyr vana, önskar tjacket va det man föredrog men funkar inte för mig. Men problematiskt för näsan tror du? Inte ens tänkt tanken på skjuta.

Om du snortar 3-6g per vecka så är det bara en tidsfråga. Hur länge har du hållit på?
Citera
2021-03-23, 03:43
  #5
Medlem
Om du är osäker på om det är en myt eller inte att man kan få diverse problem med nästan, varför googlar du då inte?

På mindre än 2 sekunder kunde jag googla fram något som du borde googlat på för länge sen. Så jävla svårt är det väl inte att ägna några sekunder åt det?

https://jamanetwork.com/journals/jam...bstract/617023

Själv avskyr jag kokain och märke ingenting de få gånger jag var ung och dum och prövade det där skräpet. Numera gillar jag bara att lukta på det.
Citera
2021-03-23, 05:49
  #6
Medlem
Sök på Stu Ungar , legendarisk pokerspelare med kärlek till kola, se hur hans näsa ser ut , haha som MJ ungefär .
Citera
2021-03-23, 06:51
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pigfaceregulate
Om du snortar 3-6g per vecka så är det bara en tidsfråga. Hur länge har du hållit på?

ca 9 år, första 4 år ca 1 gång i veckan. senaste 3 åren ligger jag på den mängden. Fan va ledsamt o höra, då får man ju lite eld i röven att tagga ner.
Citera
2021-03-23, 06:53
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Om du är osäker på om det är en myt eller inte att man kan få diverse problem med nästan, varför googlar du då inte?

På mindre än 2 sekunder kunde jag googla fram något som du borde googlat på för länge sen. Så jävla svårt är det väl inte att ägna några sekunder åt det?

https://jamanetwork.com/journals/jam...bstract/617023

Själv avskyr jag kokain och märke ingenting de få gånger jag var ung och dum och prövade det där skräpet. Numera gillar jag bara att lukta på det.

Googlar man, får man alltid jävla skräck exempel. Tänkte om någon hade egna erfarenheter o inte skrämselpropaganda
Citera
2021-03-23, 07:16
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewhitesnake
ca 9 år, första 4 år ca 1 gång i veckan. senaste 3 åren ligger jag på den mängden. Fan va ledsamt o höra, då får man ju lite eld i röven att tagga ner.

Och ja de är ju jävligt tråkigt man degar ca 16 tusen i månaden, men de är alltid pengar man på något sett försvarar/ inte tänker på. Dock tråkigare med om näsan skulle falla samman och man inte kan se respektabel ut inför familj o jobb.
Citera
2021-03-23, 07:19
  #10
Medlem
Haha ja det fräter hål i näsan tillslut, väggen mellan näsborrarna t.ex. Särskilt den mängden du tar. Fanns ju nån som tog varannan dag elr så och hans näsa kollapsade, det var bara ett stort hål ist för näsborrar.
__________________
Senast redigerad av Grumbo 2021-03-23 kl. 07:22.
Citera
2021-03-23, 07:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewhitesnake
Och ja de är ju jävligt tråkigt man degar ca 16 tusen i månaden, men de är alltid pengar man på något sett försvarar/ inte tänker på. Dock tråkigare med om näsan skulle falla samman och man inte kan se respektabel ut inför familj o jobb.

Vadå, gillar de inte om du dyker upp på högtider med ett stort svart hål till näsa där näsborrar egentligen ska sitta?

Sluta i tid. Det är bara ett psykiskt beroende, kan nån sluta röka cigg så kan du sluta med kola.
Citera
2021-03-23, 07:26
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Vadå, gillar de inte om du dyker upp på högtider med ett stort svart hål till näsa där näsborrar egentligen ska sitta?

Sluta i tid. Det är bara ett psykiskt beroende, kan nån sluta röka cigg så kan du sluta med kola.

Nej, de hade inte uppskattats så att säga

Japp, de kan jag hålla med om, dock ändå svårt när de är så jävla gött o man är rastlös eller de minsta trött så blir det lätt så. Vet inte riktigt vad jag ska göra annars. Sköter ju mitt liv och mår inte dåligt så inte riktigt tyckt det varit ett problem, men näsan har kännts lite trasig det senaste
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback