Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-04-09, 18:58
  #1
Medlem
Hej
Jag har bokat tid hos ett medium vars namn är Jörgen Gustafsson, han har medverkat i det " okända".
Någon som har erfarenheter av honom och hans kunskap?
Tacksam för svar.
Citera
2021-04-09, 19:12
  #2
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Ingen aning. Är han dyr?
Citera
2021-04-09, 22:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebra2
Hej
Jag har bokat tid hos ett medium vars namn är Jörgen Gustafsson, han har medverkat i det " okända".
Någon som har erfarenheter av honom och hans kunskap?
Tacksam för svar.

Han är en total bluff precis som alla andra medium. Spar dina pengar till nåt annat som ger mer, än att ge bort till charlataner som bara bluffar lurar dig på pengarna

Finns inga som helst belägg för att medium skulle ha de förmågor som påstås. De kör med bluff och trix som cold reading etc
Citera
2021-04-10, 15:31
  #4
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebra2
Hej
Jag har bokat tid hos ett medium vars namn är Jörgen Gustafsson, han har medverkat i det " okända".
Någon som har erfarenheter av honom och hans kunskap?
Tacksam för svar.

Syndfullt medium är alltid ett jobbigt medium..
(Sexual brottet: Lust.)

Men annars är det ett helt okej medium med verifierade förmågor som ibland kan blandas ihop på grund av rådande intag och missbruk av okända preparat.

Godkänd av Konungen.
Citera
2021-04-10, 22:14
  #5
Medlem
CompressorVanes avatar
Han är jag inte så impad av. Däremot är Terry grym på riktigt.
Citera
2021-04-23, 18:56
  #6
Medlem
TwoThousands avatar
Tipsa varandra om olika medium..

Ifall vi arbetar tillsammans har inte ondskans hantlangare en chans längre.

Har inte sätt många Medium på detta forum?
Känner du en användare som är ett Medium?

Människor slaktar titel o rank, ande viskare heter det, kallas endast ett medium ifall beblandar sig med media och allmänheten för deras felaktiga och snedvridna bedömning av läget.
Citera
2021-04-23, 19:01
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Han är jag inte så impad av. Däremot är Terry grym på riktigt.
Nja är han? Jag har sett honom live och jag blev rejält besviken/förvånad/paff:-)). -"I see a woman in a red skirt"....och så tolken -"Jag ser en kvinna i en röd kjol"! och så Evans.....-"She is not tall" och tolken -"Hon är inte lång"......:-)))) och på den vägen var det. Så pinsamt så jag skämdes och jag var ju ändå bara åskådare!
Citera
2021-04-23, 19:50
  #8
Medlem
TwoThousands avatar
Varit i hemligheten sysslat med mediumskap och med andra synska spådomar hela tiden hjälpt människosläktet i hemligheten utan att någonsin tagit åt sig äran för det.

All ära och heder tillhör Gud som gjorde det möjligt.

När offentliga personer tar steget och lämnar ockult och hemlighetsmakeri bakom sig blir förlöjligad trakasserad ärekränkt innan blir korsfäst.

Men var väl medveten om att medium gentemot alla odds blir belönad himmelska skatter för arbetet på domens dag över allt levande i världen.
__________________
Senast redigerad av TwoThousand 2021-04-23 kl. 19:52.
Citera
2021-04-23, 20:05
  #9
Medlem
TwoThousands avatar
Lyssna nu väldigt noga..

Tappa inte innebörden utav ett riktigt medium/ande viskare bland alla dessa främmande människor.

En dag tar livet slut och du kommer efterfråga ett medium som kan framföra dina väl valda sista ord till dina anhöriga som lämnats kvar här i livet.

Den som påstod någonting annat var tyvärr en lögnare som inte kände till sanningen.
Citera
2021-04-23, 23:37
  #10
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebra2
Hej
Jag har bokat tid hos ett medium vars namn är Jörgen Gustafsson, han har medverkat i det " okända".
Någon som har erfarenheter av honom och hans kunskap?
Tacksam för svar.

Jag ser framför mig att du kommer korsa hans hand med silver, du kommer möta en mörkhårig (ras)främling och företa dig en resa. Du kommer tvingas till en ett viktigt livsval och du kommer välja fel.
Citera
2021-04-24, 11:57
  #11
Medlem
Gobonautens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebra2
Hej
Jag har bokat tid hos ett medium vars namn är Jörgen Gustafsson, han har medverkat i det " okända".
Någon som har erfarenheter av honom och hans kunskap?
Tacksam för svar.

Han gråter, bedrar, knarkar och våldtar. Han har vid ett flertal tillfällen blivit ertappad med att bluffa. Det är verkligen en person som man vill ge pengar till.
Citera
2021-04-25, 10:03
  #12
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Nja är han? Jag har sett honom live och jag blev rejält besviken/förvånad/paff:-)). -"I see a woman in a red skirt"....och så tolken -"Jag ser en kvinna i en röd kjol"! och så Evans.....-"She is not tall" och tolken -"Hon är inte lång"......:-)))) och på den vägen var det. Så pinsamt så jag skämdes och jag var ju ändå bara åskådare!

Han är en av de mest begåvade i sin klass. Även han kan säkert göra missar, han är ju trots allt bara en människa också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback