Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-21, 15:21
  #4009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det innebär att alla antivaxarna ligger riktigt illa till. Förutom denna lilla minoritet så finns det ju inga människor som har uppvisat oro. Antivaxarna har däremot lagt all vaken tid i två år på att oroa sig 😂

Ehhhhh hur jävla skev analys kan man göra?
Citera
2022-06-21, 17:48
  #4010
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrooz
Ehhhhh hur jävla skev analys kan man göra?
Länka du alla oroliga vaccinerade, så länkar jag alla oroliga antivaxare. Ni är ju fortfarande oroliga, men skjuter dödsdatumet framför er gång på gång, när inget händer.
Citera
2022-06-21, 18:15
  #4011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Länka du alla oroliga vaccinerade, så länkar jag alla oroliga antivaxare. Ni är ju fortfarande oroliga, men skjuter dödsdatumet framför er gång på gång, när inget händer.
Vad är de oroliga för? Att vaccinerade ska dö? Varför skulle de vara oroliga för det?
Citera
2022-06-21, 23:01
  #4012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Vad är de oroliga för? Att vaccinerade ska dö? Varför skulle de vara oroliga för det?
Om de inte är oroliga, så vad kan man då kalla det? De pratar inte om annat än de fruktansvärda skador som vaccinet kommer att orsaka. De har pratat om vilka skador som kommer att hända sedan vaccinet började ges, för 1,5 år sedan. Trots att de inte ens har tagit det. Om de inte är oroliga, vad är de då? Längtar de efter skadorna?
Citera
2022-06-21, 23:16
  #4013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanito
Vad svamlar du om?
Jag bara gissar att du gymmar mycket? Jag hörde på en poddcast från en tidning vi båda nog hatar, om att antalet antivaxare växte kraftigt pga att många gymmare inte längre hade tillgång till sitt gym. De började då göra saker deras hjärnor inte var vana vid, dvs surfa. Många hittade diskussioner om pandemin och som de relativt enkla hjärnor många av dem hade, fastnade de för alla konspirationer som fanns.

Jag förutsatte att detta var en lögn, och småskrattade faktiskt. Senare började jag söka på andra inlägg av antivaxare och upptäckte då till min stora överraskning att många faktiskt skrev mycket i gymtrådar och vissa tom skröt att de kunde lyfta mer än de flesta vaccinerade.

Inget fel på detta, men man bör ägna sig åt det man kan mest och inte tro att man är expert på andra områden. Gymmarna skall lyfta vikter och njuta av sina muskler, medan andra människor använder hjärnan. Tänk dig själv om gymmen plötsligt skulle fyllas av intelligenta människor. Vi skulle ofta använda maskinerna på helt fel sätt och du skulle skratta och undra vad vi höll på med. Det är väl ganska jämförbart?
Citera
2022-06-22, 05:58
  #4014
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanito
Herregud

Din verklighet stämmer tyvär inte överens med resten av världen.

Vad var snittåldern på dom som dog i covid 19? Och hur många bakomliggande sjukdomar hade dom?

Det är ju ditt problem att du tror på konspirationsmedia och i bästa konspiratoriska anda försöker byta riktning till nytt ämne.

Vad jag vet har ingen dött på min arbetsplats men det är en större mängd med bestående problem på lungorna fortfarande. Utan läkarvård hade de dock med all sannolikhet varit en pinne i din dödsstatistik.

Med din tanke att det är ok att folk dör vid en viss ålder och för att de kan ha andra sjukdomar är mycket skrämmande. Lite som att säga att det är ok med dödsfall i trafiken om det är unga manliga bilförare eftersom de oftast har så liten snopp och måste hävda sig och därmed är inblandade i flera olyckor än andra.
Citera
2022-06-22, 18:26
  #4015
Medlem
-GGs avatar
Cirkusen kring vaccinet är så djupt oseriös och driven av helt andra intressen än hälsa och välmening:

Citat:
Pfizer Classified Almost All Severe Adverse Events During COVID Vaccine Trials ‘Not Related to Shots’

https://childrenshealthdefense.org/d...eua-documents/
Citera
2022-06-22, 18:29
  #4016
Medlem
-GGs avatar
Fler piloter talar ut:

Citat:
Exclusive: More Vaccine-Injured Pilots Speak Out as Groups Pressure Airlines, Regulators to End Mandates

In exclusive interviews with The Defender, more commercial airline pilots discuss COVID-19 vaccine injuries and the “hostile” industry environment injured and unvaxxed pilots must navigate.

https://childrenshealthdefense.org/d...ines-mandates/
Citera
2022-06-22, 18:31
  #4017
Medlem
-GGs avatar
Folk fortsätter att fara illa efter att ha tagit giftet:

Citat:
Exclusive: 29-Year-Old’s Career Came ‘Crashing’ Down After Pfizer COVID Vaccine Injury

In an exclusive interview with The Defender, Hayley Lopez, who developed postural orthostatic tachycardia syndrome at age 29 after her first dose of the Pfizer COVID-19 vaccine, can no longer work at the job she loves because she can’t pass the required medical tests.

https://childrenshealthdefense.org/d...ic-controller/
Citera
2022-06-22, 18:34
  #4018
Medlem
-GGs avatar
Nya dödsfall:

Citat:
182 New Reports of Deaths After COVID Vaccines, CDC Data Show

VAERS data released Friday by the Centers for Disease Control and Prevention show 1,295,329 reports of adverse events from all age groups following COVID-19 vaccines, including 28,714 deaths and 236,767 serious injuries between Dec. 14, 2020, and June 3, 2022.

https://childrenshealthdefense.org/d...dc-vaers-data/
Citera
2022-06-22, 19:08
  #4019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Nya dödsfall:



https://childrenshealthdefense.org/d...dc-vaers-data/
Du är frekvent med ditt rapporterande men ensidig i dina källor. Vardör refererar du endast till denna sida? För mig är det som att bläddra i en DingDing värld. Har du inga andra källor på lager?
Citera
2022-06-22, 20:08
  #4020
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Nya dödsfall:

Citat:
182 New Reports of Deaths After COVID Vaccines, CDC Data Show

VAERS data released Friday by the Centers for Disease Control and Prevention show 1,295,329 reports of adverse events from all age groups following COVID-19 vaccines, including 28,714 deaths and 236,767 serious injuries between Dec. 14, 2020, and June 3, 2022.

https://childrenshealthdefense.org/d...dc-vaers-data/
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du är frekvent med ditt rapporterande men ensidig i dina källor. Vardör refererar du endast till denna sida? För mig är det som att bläddra i en DingDing värld. Har du inga andra källor på lager?
Om du tittar efter lite, dvs. scrollar ned en bit via den här länken så kommer du att märka att källorna är från otaliga ställen.

Children's Health Defense
https://childrenshealthdefense.org/d...ther-pandemic/

News and updates from Robert F. Kennedy, Jr. and the Children’s Health Defense. CHD is implementing many strategies, including legal, in an effort to defend the health of our children and obtain justice for those already injured.

Bakom initiativet står advokat Robert F. Kennedy, Jr. som vigt en livstid i ämnet offer för "big pharma".

Samt,
Var är dina källor, ser dina enradare på många poster i tråden om att så inte är fallet utan referenser oavsett vad som länkats.
__________________
Senast redigerad av arne99 2022-06-22 kl. 20:21. Anledning: Mer text, samt quote för att förtydliga sammanhang.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback