Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-06-25, 06:00
  #1
Medlem
Tr0bles avatar
Hej!

Jag undrar undrar om det finns någon sida som bodycontact men där man kan skriva att man tex ska ta mdma.

Utan att veta så antar jag att man blir avstängd därifrån direkt om man skriver något liknande, har sett några sådana inlägg men de försvinner ofta väldigt fort.

Eller finns det någon sexklubb i Stockholm som tolererar droger?

Vi är ett par som skulle vilja ta mdma och bjuda in några killar(eller tjejer om det finns) som får dela på tjejen efter killens regler.

Så vart söker ni andra som delar ert drogintresse?

Mvh
Citera
2021-06-25, 06:44
  #2
Medlem
triptykens avatar
Om jag vore er så skulle jag ragga litet mer aktivt och sätta träffar med dom ni ska ha sex med innan - dvs utan sex för att veta att dom är ok. Så ni kan snacka med dom och samtidigt där och då få litet mer grepp om vad dom tycker om att ta MDMA samtidigt.

Litet tidsödande men tror ni kommer få en bättre upplevelse om ni aktivt har litet beslut kring det hela IRL. Jag menar ni vill väl inte ha nåt lallande psyko som kommer på besök? Plus om ni hittar nån eller några som är perfekta så har ni ju en återkommande gästspelare som ni kan ha kontakt med länge.
Citera
2021-06-25, 09:22
  #3
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Om jag vore er så skulle jag ragga litet mer aktivt och sätta träffar med dom ni ska ha sex med innan - dvs utan sex för att veta att dom är ok. Så ni kan snacka med dom och samtidigt där och då få litet mer grepp om vad dom tycker om att ta MDMA samtidigt.

Litet tidsödande men tror ni kommer få en bättre upplevelse om ni aktivt har litet beslut kring det hela IRL. Jag menar ni vill väl inte ha nåt lallande psyko som kommer på besök? Plus om ni hittar nån eller några som är perfekta så har ni ju en återkommande gästspelare som ni kan ha kontakt med länge.

Problemet är att eftersom det är så liten andel som tycker att det är okej så får man gå igenom extremt många personer innan man ev skulle hitta rätt.
Citera
2021-06-25, 09:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Problemet är att eftersom det är så liten andel som tycker att det är okej så får man gå igenom extremt många personer innan man ev skulle hitta rätt.

Få som tycker chemsex är ok? Raggar du 60 åringar?

Du hittar dessa med enkelhet på tinder, nattklubbar, wherever.

Det svåra är inte att hitta någon som vill knulla på droger. Det svåra är att hitta någon där personkemin stämmer.
Citera
2021-06-25, 09:41
  #5
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Få som tycker chemsex är ok? Raggar du 60 åringar?

Du hittar dessa med enkelhet på tinder, nattklubbar, wherever.

Det svåra är inte att hitta någon som vill knulla på droger. Det svåra är att hitta någon där personkemin stämmer.

Ja enligt våran erfarenhet så är det svårt. Men vi har spanat mest på bodycontact och darkside och där kanske de är lite mer "seriösa swingers typer". Brukar även vara ovanligt med alkohol, så fall något glas men att bli full är bara att glömma.
Citera
2021-06-25, 09:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Hej!

Jag undrar undrar om det finns någon sida som bodycontact men där man kan skriva att man tex ska ta mdma.

Utan att veta så antar jag att man blir avstängd därifrån direkt om man skriver något liknande, har sett några sådana inlägg men de försvinner ofta väldigt fort.

Eller finns det någon sexklubb i Stockholm som tolererar droger?

Vi är ett par som skulle vilja ta mdma och bjuda in några killar(eller tjejer om det finns) som får dela på tjejen efter killens regler.

Så vart söker ni andra som delar ert drogintresse?

Mvh

Fetlife.com gör en profil och berätta vad du är ute efter för typ av PnP
Citera
2021-06-25, 12:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Ja enligt våran erfarenhet så är det svårt. Men vi har spanat mest på bodycontact och darkside och där kanske de är lite mer "seriösa swingers typer". Brukar även vara ovanligt med alkohol, så fall något glas men att bli full är bara att glömma.

Har aldrig varit problem för mig iaf. Tinder , darkside, bc, nattklubbar.
Vägrar själv ha sex med någon som går på alkohol så förstår mkt väl att folk inte vill just det. Men andra droger? lugna puckar
Citera
2023-06-15, 18:21
  #8
Medlem
jokkolikercs avatar
Sex on chems is The shit <3

Hoppas ni hittar det ni söker :-)
Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2023-06-17, 17:06
  #9
Medlem
SpOeNdis avatar
Gå på något skogs stamp... Risken finns att man hamnar på nån mdma/syra orgie efterfest 😘
Citera
2023-11-27, 20:14
  #10
Medlem
Jag och min tjej brukar ta E/md med vänner(andra par) och ha lite roliga kvällar.

Det är absolut något att rekommendera!

Dock är det inte att alla ligger och knulla alla direkt. Tjejerna är mest intresserade av andra tjejer och vi killar vill väl inte heller direkt stoppa in kuken i polarens flickvän bara sådär.

Men det bruka vara att alla ligger naknar bland massa täcken och kuddar och klämmer och tar på varandra. Mycket oralsex, dock med sin egen partner eller tjejerna då som går ner på varandra.

Kan bli rätt komiskt och roligt ibland, tex när min polare ville visa hur fint rövhål och fitta hans tjej hade och ville att jag skulle dyka in i röven på henne med ansiktet när hon stod på alla 4a och twerkade,
”Du måste få uppleva skönheten i den här röven 😂”

Det är en jävla sensuell frihetskänsla och mycket kärlek ihop med mycket naket.

Det är rätt nice när alla ser bra ut med och bry sig om sina kroppar och utseende.

Skulle ni vilja hänga med nån gång så skriv vettja.
Citera
2023-11-27, 20:41
  #11
Medlem
Hiraeths avatar
Vet att en bekant kom i kontakt med en tjej via en annons på rosasidan, där han specifikt efterfrågade tjacksex. Eller vad man nu kallar det
Detta säkert 10 år sedan så kan inte gå i god om att hemsidan/användarna ens är aktiv.
Citera
2024-02-26, 10:13
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Hej!

Jag undrar undrar om det finns någon sida som bodycontact men där man kan skriva att man tex ska ta mdma.

Utan att veta så antar jag att man blir avstängd därifrån direkt om man skriver något liknande, har sett några sådana inlägg men de försvinner ofta väldigt fort.

Eller finns det någon sexklubb i Stockholm som tolererar droger?

Vi är ett par som skulle vilja ta mdma och bjuda in några killar(eller tjejer om det finns) som får dela på tjejen efter killens regler.

Så vart söker ni andra som delar ert drogintresse?

Mvh

Jag och sambon har samma problem. Har letat på bland annat bc efter killar, tjejer och par för sex på fler med ecstasy eller mdma som extra krydda.

Fick mest svar från folk som inte visste vad kemsex var och inte brydde sig tillräckligt för att göra en snabb Google-sökning. Några killar hörde även av sig och sa att dom ville, men ingen var seriös tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback