Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-05-01, 11:01
  #13
Medlem
Lifestealers avatar
Känner ni inga andra som håller på med droger? Har legat med flertalet tjejer jag fixat tjack till. Bara fråga om dom vill hänga så man lär känna varandra lite när dom ska hämta så brukar det lösa sig. Speciellt om man bjuder obehindrat. Fördel om man har olika droger också. T.ex. röka eller nåt "exlusivt" som kola. Då brukar dom stanna flera dagar. Schysst häng med knark och go knarkmusik t.ex. trap med fet bas. Bara ha en trevlig kväll så löser sig resten.

Avårder dock från att ligga med kompisar. Kan bli rätt mycket ångest efteråt. Bättre att va med dom man "blir" kompisar med. D.v.s. tjackbrudar man endast hänger med för det endamålet, aldrig annars.
__________________
Senast redigerad av Lifestealer 2024-05-01 kl. 11:23.
Citera
2024-05-01, 11:47
  #14
Medlem
Nkpgisits avatar
Sprutbytet.
Citera
2024-05-01, 12:34
  #15
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Känner ni inga andra som håller på med droger? Har legat med flertalet tjejer jag fixat tjack till. Bara fråga om dom vill hänga så man lär känna varandra lite när dom ska hämta så brukar det lösa sig. Speciellt om man bjuder obehindrat. Fördel om man har olika droger också. T.ex. röka eller nåt "exlusivt" som kola. Då brukar dom stanna flera dagar. Schysst häng med knark och go knarkmusik t.ex. trap med fet bas. Bara ha en trevlig kväll så löser sig resten.

Avårder dock från att ligga med kompisar. Kan bli rätt mycket ångest efteråt. Bättre att va med dom man "blir" kompisar med. D.v.s. tjackbrudar man endast hänger med för det endamålet, aldrig annars.
Ja det där med att bli bjuden på dos av motsatt kön är som en synonym för ”vi ska knulla”

Kommer ihåg när jag började använda verktyg det va 2017 och det va ett par som jag va hemma hos. Gubben va 50-55 medans kvinnan va 35 har jag för mig och jag 16. Iallafall när gubben inte va hemma eller kanske satt häktad eller något i den stilen så blev pannorna helt plötsligt märkbart mycket mer drag i och fick senare lärare mig order ”Knull-panna”
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback