Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-29, 10:03
  #373
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatten2013
Det är ena änden av spektrumet, Solana är nära den men inte för nära, 3000 validators gör den tillräckligt decentraliserad. I din exempel, hacker tog ner den där enda server, då kraschar Solana

3000 låter ju bra, men här görs en stor sak av att nätverket har nått Nakamoto-koefficienten 33.

https://solanafloor.com/news/solanas...of-reaching-33

Inte lika imponerande.
Citera
2024-03-30, 07:27
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgonKarman
Jaha, ja.. Jag beklagar utvecklingen av bitcoin, verkligen.

Den går långsammare än ETH sedan dess
Citera
2024-03-30, 10:23
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatten2013
Kraschen kan komma när som helst, även i bull market, specialt efter 10x ökning av priset

Ja men troligtvis inte förens någon månad efter halving.
Citera
2024-03-30, 12:23
  #376
Medlem
Det verkar som det är sista sucken just nu, finns inte kraft i marknaden på samma sätt, fallet kan komma när man minst anar.
Citera
2024-04-07, 11:21
  #377
Medlem
Domass avatar
Solana, noobfrågor.

Hej flashback,

Jag har börjat intressera mig för daytrading och ser att Solana har varit ganska upp o ner senaste
månaden. Uppenbarligen beror detta på något. Kanske det är nån där ute som är mer kunnig än
mig som kan säga vad det beror på?

Är alltså intresserad av att veta om det finns någon indikation på att priset kommer fortsätta falla o stiga med denna kryptovaluta, eller kommer det gå tillbaka som det var månaden innan och bli mer stadig så att säga?

Kanske det är lika bra att jag googlar o läser på vad oberäkneligheten beror på?

Mvh
Citera
2024-04-07, 13:59
  #378
Medlem
Det är bra att du börjar intressera dig och inleder din möjliga trading med research. Dock verkar du uppenbarligen vara väldigt långt ifrån att kunna göra detta med någon särskild precision. Skulle råda dig att hålla dig borta för att inte bränna dig.
Citera
2024-04-07, 22:00
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domas
Hej flashback,

Jag har börjat intressera mig för daytrading och ser att Solana har varit ganska upp o ner senaste
månaden. Uppenbarligen beror detta på något. Kanske det är nån där ute som är mer kunnig än
mig som kan säga vad det beror på?

Är alltså intresserad av att veta om det finns någon indikation på att priset kommer fortsätta falla o stiga med denna kryptovaluta, eller kommer det gå tillbaka som det var månaden innan och bli mer stadig så att säga?

Kanske det är lika bra att jag googlar o läser på vad oberäkneligheten beror på?

Mvh

När det gäller altcoins är det mycket pump n dumps av valar. Annars är det mycket PvP mellan folk som daytrejdar.

Väldigt hög risk med andra ord. Så ingen leverage om du är ny.
Citera
2024-04-08, 12:31
  #380
Medlem
Vilket certifikat kör ni från solana på avanza?
Citera
2024-04-08, 13:17
  #381
Medlem
Domass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
När det gäller altcoins är det mycket pump n dumps av valar. Annars är det mycket PvP mellan folk som daytrejdar.

Väldigt hög risk med andra ord. Så ingen leverage om du är ny.

Okej

Vad betyder pump and dumps av valar förresten?
Citera
2024-04-08, 13:18
  #382
Medlem
Domass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajan
Det är bra att du börjar intressera dig och inleder din möjliga trading med research. Dock verkar du uppenbarligen vara väldigt långt ifrån att kunna göra detta med någon särskild precision. Skulle råda dig att hålla dig borta för att inte bränna dig.

Nja jag vet inte, bitcoin har jag hanterat bra med daytradingen hittills.
Citera
2024-04-17, 17:17
  #383
Medlem
hazenectars avatar
Kunde inte motstå frestelsen utan blev tvungen att köpa mer solami här. Now we pray som det brukar heta på ct. Gäsp
Citera
2024-05-06, 12:49
  #384
Medlem
SithMasters avatar
BTC rör sig för sakta. Kommer förmodligen att sälja en del av mina BTC-certs när de toppar nästa gång och sedan köpa in mig i Solana, i nästa dipp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback