Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-07, 14:15
  #157
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vad innebär fake ksasol?
Att det är mindre alpra i?

Det är som det låter, Galenika tillverkar inte ens den medicinen längre. Alltså fejkpressad skit som kan innehålla vad som helst. Köp inte skiten. Varför tror ni att de säljer dem för 2 spänn per tablett?
Citera
2022-12-07, 20:42
  #158
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Jag blev gripen av dom fittblå misstänkte för ringanär jag var helt blåad alltså 10 st bara den dagen i mitt system och konstant propappat under den perioden iaf när dom klovade mig och in i piketen. Hade såklart inte gjort något dumt men poliskåren är horor. Åter jag lämnade urin efter förhör tänkte nu är det garanterat torsk men så får jag hem ett brev några månader senare att skiten har lagts ner i brist på bevis förvånad som fan.

Polisens tester som är så bra också. Ska inte dessa ge utslag på alprazolam? Det är nog något annat än alparozlam.

Kan ha varit positivt en masse - svenska snuten är ett stort jävla skämt, i alla bemärkelser. Slarvar, fegar, myglar (har i annan tråd berättat hur de glömde att sno mig på 27 st ikto men "visst hade beslagtagit 27 st"... ) - man undrar hur de i all denna inkompetens har tid med all innebandy och värdegrundskurser. Lägg ner skiten! Gör mer skada än nytta. Vad är uppklarningsprocenten på VANLIGA lgh-inbrott??? 5 %???? I bästa fall. Kostar mer än det smakar - lägg ner m a o.
Citera
2022-12-07, 20:44
  #159
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det är som det låter, Galenika tillverkar inte ens den medicinen längre. Alltså fejkpressad skit som kan innehålla vad som helst. Köp inte skiten. Varför tror ni att de säljer dem för 2 spänn per tablett?

Nä... "för billigt för att vara sant" är oftast en indikation på att det... inte är sant.

Slutade med skiten för typ 3 år sedan, när de första fake-batcharna uppenbarligen började dyka upp.

EDIT; "Ful-hemmapressade" krysstvåor kan dock vara utmärkta och snarare överdoserade m klona!
Citera
2022-12-07, 20:51
  #160
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Jag blev gripen av dom fittblå misstänkte för ringanär jag var helt blåad alltså 10 st bara den dagen i mitt system och konstant propappat under den perioden iaf när dom klovade mig och in i piketen. Hade såklart inte gjort något dumt men poliskåren är horor. Åter jag lämnade urin efter förhör tänkte nu är det garanterat torsk men så får jag hem ett brev några månader senare att skiten har lagts ner i brist på bevis förvånad som fan.

Polisens tester som är så bra också. Ska inte dessa ge utslag på alprazolam? Det är nog något annat än alparozlam.

Testar polisen ditt urin själva så kommer du undan med det mesta. Skickar de det till SKL så ser de allt du dragit i dig senaste månaden. De har sjukt känslig utrustning. .
Citera
2022-12-07, 21:44
  #161
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Nä... "för billigt för att vara sant" är oftast en indikation på att det... inte är sant.

Slutade med skiten för typ 3 år sedan, när de första fake-batcharna uppenbarligen började dyka upp.

EDIT; "Ful-hemmapressade" krysstvåor kan dock vara utmärkta och snarare överdoserade m klona!


Köpte fake xanor stavar det stod xanax på burkarna var vita stavar med en 2a pressad på alltså ”kryss tvåo” jävlar anamma vilket drag det var i dem men de var inte äkta
Citera
2022-12-07, 22:08
  #162
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Köpte fake xanor stavar det stod xanax på burkarna var vita stavar med en 2a pressad på alltså ”kryss tvåo” jävlar anamma vilket drag det var i dem men de var inte äkta

I told ya! Klona måste vara billigt som råvara - ALLTID bättre än s k "äkta vara"...
Citera
2022-12-08, 01:13
  #163
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JFalken
Kan mkt väl vara någon analog, som bromazolam exempelvis.
Man undrar.

Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Kan ha varit positivt en masse - svenska snuten är ett stort jävla skämt, i alla bemärkelser. Slarvar, fegar, myglar (har i annan tråd berättat hur de glömde att sno mig på 27 st ikto men "visst hade beslagtagit 27 st"... ) - man undrar hur de i all denna inkompetens har tid med all innebandy och värdegrundskurser. Lägg ner skiten! Gör mer skada än nytta. Vad är uppklarningsprocenten på VANLIGA lgh-inbrott??? 5 %???? I bästa fall. Kostar mer än det smakar - lägg ner m a o.
Jaja det är standard. Jag körde rena försvarstalet hetsig och blåad så dom skifta från fittighet till att börja tvivla på sig själv och jag nekade hela vägen samt hånade dom under inspelningen och gick in på på den lokala stationen dagar senare och visade upp ett foto från fitthoran som hade klovat mig och sade jag hälsar hahahaha. Dom förstörde min kväll så blev lack som fan!

Vem vet om dom la ner skiten dvs förundersökningsledaren men oavsett bra jobbat för en gång skull förutom att poliskåren själva är bestående av många lågpannade drägg som hatas från svenskar till blattar av en anledning. Därför dom håller sig inom kåren, bor i samma trakter utanför stan och knullar med varandra.

Nu ska dom rekrytera ännu fler drägg till poliskåren med sänkta krav så vi får se hur detta går när dom redan är kassa.
__________________
Senast redigerad av avsmaken 2022-12-08 kl. 01:16.
Citera
2022-12-08, 03:28
  #164
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Nä... "för billigt för att vara sant" är oftast en indikation på att det... inte är sant.

Slutade med skiten för typ 3 år sedan, när de första fake-batcharna uppenbarligen började dyka upp.

EDIT; "Ful-hemmapressade" krysstvåor kan dock vara utmärkta och snarare överdoserade m klona!

Håller med dig "Gogge", krysstvåorna är nog äkta, eller så nära man kan komma. Men Bensedin och ksalol? Det giftet håller jag mig ifrån.
Citera
2023-03-30, 12:29
  #165
Medlem
lusläst tråden lite då jag köpte 45 blåbär för en månad sedan. tryckt i mig 1-2 om dagen i cirkus 10 dagar i rad nu, men bra effekt.

kör, precis som någon annan redan skrivit, med pundarkollen att se om de klarar stå på högkant (egentligen bara bevis för att det är en bra press) och att de väger 10 mg st. stämmer rätt bra.

samtidigt är det här med att Galenika inte tillverkat ksalol på 10(?!!!) år nyheter för mig. innebär det att i princip varje alpra-säljare på nätet (hänger mest på Arch, men vet ända sedan FS 2.0-dagarna att det går 100 blåbär på varje stav som säljs) så öppet och skamlöst "blåser" folk? jag menar, de har bevisligen effekt, och jag klagar inte när konkurrensen har pressat ned priserna till typ 3,50 SEK per blåbär om man handlar 100+ (runt 2,80 SEK om man handlar i 1000+ kvantiteter, men det är för mycket för min del).

blev mest nyfiken på om någon kan tala om hur det faktiskt ligger till. Att det fortfarande säljs kartor med ksalol vet ju alla, men jag är nyfiken på om dessa är från någon källare med bra press+blistermaskin, eller om de faktiskt är från Galenikas fabriker? Säljs de fortfarande OTC i Serbien, eller behöver serberna recept?
Sen tror jag inte någon här vet något om det, men även nyfiken på ryktet att någon maffia (säkert italiensk eller albansk isf...) köpt/tagit över fabrikerna och fortsätter pumpa ut blåbär i tystnad?

Som sagt så är jag varken oroad eller särskilt brydd, men jag är kroniskt nyfiken på all sorts drogrelaterad ekonomi. Hoppas någon kan svara på någon av mina frågor iaf! Puss på er alla och hoppas ni får en fin ångestfri dag med eller utan kemisk hjälp på traven
Citera
2023-03-30, 19:49
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
lusläst tråden lite då jag köpte 45 blåbär för en månad sedan. tryckt i mig 1-2 om dagen i cirkus 10 dagar i rad nu, men bra effekt.

kör, precis som någon annan redan skrivit, med pundarkollen att se om de klarar stå på högkant (egentligen bara bevis för att det är en bra press) och att de väger 10 mg st. stämmer rätt bra.

samtidigt är det här med att Galenika inte tillverkat ksalol på 10(?!!!) år nyheter för mig. innebär det att i princip varje alpra-säljare på nätet (hänger mest på Arch, men vet ända sedan FS 2.0-dagarna att det går 100 blåbär på varje stav som säljs) så öppet och skamlöst "blåser" folk? jag menar, de har bevisligen effekt, och jag klagar inte när konkurrensen har pressat ned priserna till typ 3,50 SEK per blåbär om man handlar 100+ (runt 2,80 SEK om man handlar i 1000+ kvantiteter, men det är för mycket för min del).

blev mest nyfiken på om någon kan tala om hur det faktiskt ligger till. Att det fortfarande säljs kartor med ksalol vet ju alla, men jag är nyfiken på om dessa är från någon källare med bra press+blistermaskin, eller om de faktiskt är från Galenikas fabriker? Säljs de fortfarande OTC i Serbien, eller behöver serberna recept?
Sen tror jag inte någon här vet något om det, men även nyfiken på ryktet att någon maffia (säkert italiensk eller albansk isf...) köpt/tagit över fabrikerna och fortsätter pumpa ut blåbär i tystnad?

Som sagt så är jag varken oroad eller särskilt brydd, men jag är kroniskt nyfiken på all sorts drogrelaterad ekonomi. Hoppas någon kan svara på någon av mina frågor iaf! Puss på er alla och hoppas ni får en fin ångestfri dag med eller utan kemisk hjälp på traven
Vikten har ju ingenting med substansen att göra för det första.
https://galenika.rs/lekovi-na-recept/

Där har du ju lite info. Bara börja översätta!

Citat:
Xalol, 1 mg, tablets:
Round biconvex tablets of light blue color.
The inner packaging is a blister made of ALU/PVC tape and hard PVC tape containing 15 tablets.
The outer packaging is a collapsible cardboard box containing two blisters with 15 tablets each (a total of 30
tablet) and Instructions for the drug.
License holder and manufacturer

De som säger att de inte tillverkar vet inte vad de snackar om. Folk sprider ett rykte, sen tas det för sanning. Tryck ner sådant skit direkt för oavsett vad man tycker om något så får fasiken sanningen vara det alla bör få!

https://www.diplomacyandcommerce.rs/...ion-and-value/

Avgör själv trovärdigheten. Sök mer etc. Det ingick in NC Group 2017

Du har behövt recept på de länge.

Hur mycket som sen inte är äkta, svårt att spekulera i. Vad jag vet säljs de enbart i blister och de som säljer lösa trycker manuellt ut dessa från blister, eller säljer fejk alternativt köper de på ännu mer shady ways än de i blister!


Apropå priset kan du ju titta på vad liknande produkt kostar på ett svenskt apotek. Tror du sen det är billigare eller dyrare att det tillverkas i Serbien eller närliggande land?
Citera
2023-04-05, 13:44
  #167
Medlem
Airwave92s avatar
Har åkt på några batcher som är extremt beska nu, dessa verkar inte alls lika bra som innan, ingen typisk alprazolam "pappersmak" öht

Tror inte dom e farliga eller innehåller fentanyl men fan så dålig kvalitet
Citera
2023-04-06, 20:54
  #168
Avstängd
Jag dök på dessa häromdagen och tog 2 st (2 mg!). Kände ingenting men smaka väldigt beskt. Och märkte folket som tog seriösa mängder av dem blev riktigt skeva i humöret och avisaktiga som bara den! Inte som man blir på 2 kartor va fasen...De hade inte brytbara skåror på blistern heller!

Kommer ni ihåg när de alltid var lösa? Då sa folk "ta bara blister ksalol" "lösa är underdoserade"! Pajjassnack! Nu är de i blister inte ens xanor över huvud taget utan fentanyl och rävgift! Allt blir som andra INTE säger...
__________________
Senast redigerad av TheContender 2023-04-06 kl. 20:59.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback