Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-23, 22:58
  #277
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Blev så förvånad när du skrev att det bara var alprasolam att jag för ett ögonblick fick hopp om mänskligheten.

Nej, det finns sannolikt inte några legit ksalol kvar. Jag har hört det ryktats om att Galenika slutade producera ksalol redan 2011. Jag har aldrig brytt mig att verifiera det men det borde egentligen inte ta mer än ett par minuter.

De ksalol som säljs i Sverige är nästan garanterat från olika mögliga källarlabb i deppiga hålor runtom i östeuropa. Jag hoppas verkligen att de ksalol som säljs här ändå generellt brukar ha alprasolam i sig och inte massa annat skit men jag skulle bli förvånad om du skulle hitta tabletter som faktiskt har 1mg alprasolam.

Jag läste någonstans att Galenika slutade producera de blå(1mg) pga den omfattande förfalskningen och bara gjorde de rosa/orange(0.5) som jag aldrig någonsin hade sett förut. Men så dök de upp för några månader sedan och jag testade dessa. Effekten var som alprazolam så jag har ingen anledning att tro att det var något annat även om jag inte kan vara säker. De gånger jag torskat efter att ha tagit Ksalol så har de varje gång visat alprazolam på analys i mina fall. Så av min erfarenhet så har de innehållit just alprazolam även om de inte varit äkta varan. Jag tror dock att det alltmer vanligare att de innehåller tex bromazolam eller liknande som jag läst att det hittats i kopior.
Citera
2024-03-03, 15:15
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
En väldigt god vän till mig råkade ut för dessa "fulpiller", hade fenta i och han noddade ordentligt. Spolade ner skiten omgående. Jag vet inte var han köpte det, han berättade det över en middag strax innan jul.

I all välmening SNÄLLA spola inte ner, det skadar djur och natur...
Citera
2024-03-03, 15:17
  #279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honung66
Sista grejen, ang toleransen. Jag har tagit antingen imovane eller ksalol ca 5nätter/vecka i över ett år och har aldrig behövt ta mer än två ksalol för att sova som en baby.

Toleransen för Imovane ökar på bara några dagar i sträck så jag har varit helt förundrad över att ksalolen funkat utan dosökning.

Men ge fan i o ta droger alls är min bästa rekommendation.


Zopiclone/Imovane ja det stämmer. Snabbt ökad tolerans
Citera
2024-03-03, 15:20
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Blev så förvånad när du skrev att det bara var alprasolam att jag för ett ögonblick fick hopp om mänskligheten.

Nej, det finns sannolikt inte några legit ksalol kvar. Jag har hört det ryktats om att Galenika slutade producera ksalol redan 2011. Jag har aldrig brytt mig att verifiera det men det borde egentligen inte ta mer än ett par minuter.

De ksalol som säljs i Sverige är nästan garanterat från olika mögliga källarlabb i deppiga hålor runtom i östeuropa. Jag hoppas verkligen att de ksalol som säljs här ändå generellt brukar ha alprasolam i sig och inte massa annat skit men jag skulle bli förvånad om du skulle hitta tabletter som faktiskt har 1mg alprasolam.

Var har du fått det ifrån??
Citera
2024-03-20, 17:48
  #281
Medlem
Vad tycker folk om ksalol nu för tiden?

Vad tycker ni om dom små blå? Någon annan som nojar lite när man ska handla in dom? Har vänner som tycker blå känns skumma jämfört med för några år sedan och jag är nyfiken på mer info om detta/om fler här tycker det.

Själv kan jag uppleva dom som mindre euforiska, men det kanske är för att jag inte har lika brutal ångest som förr.
Men vad tycker ni om deras effekt i dagsläget?
Citera
2024-03-20, 18:16
  #282
Medlem
MP-44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorkapin
Vad tycker ni om dom små blå? Någon annan som nojar lite när man ska handla in dom? Har vänner som tycker blå känns skumma jämfört med för några år sedan och jag är nyfiken på mer info om detta/om fler här tycker det.

Själv kan jag uppleva dom som mindre euforiska, men det kanske är för att jag inte har lika brutal ångest som förr.
Men vad tycker ni om deras effekt i dagsläget?

min polare var djupt inblandad i foxtrot utan att jag visste om det. han torskade med 45kg cola. 102kg hasch och 65000 klasol. på labbtesten i förundersökningen står det att dom innehåller tramadol på labbtesten.
Citera
2024-03-20, 18:31
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
min polare var djupt inblandad i foxtrot utan att jag visste om det. han torskade med 45kg cola. 102kg hasch och 65000 klasol. på labbtesten i förundersökningen står det att dom innehåller tramadol på labbtesten.

Intressant, kanske pressas santeria trammen på samma ställe? När var detta? Nyligen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback