Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-07, 20:41
  #1
Medlem
PapaJoesVideoss avatar
Vad gör man? Har mailat admin men inte fått något svar, så prövar här.

Det som händer om jag trycker på kontrollpanelen är att jag bara får ett felmeddelande ->
Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden.

Jag har rensat cookies osv. Men det fungerar inte.
Citera
2021-07-07, 20:57
  #2
Medlem
Trolltestets avatar
Har haft samma problem i ett par dagar. Skulle ändra min signatur men klickar jag på kontrollpanelen så får jag bara en lista på prenumerationer och kommer inte vidare.
Citera
2021-07-07, 21:13
  #3
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PapaJoesVideos
Vad gör man? Har mailat admin men inte fått något svar, så prövar här.

Det som händer om jag trycker på kontrollpanelen är att jag bara får ett felmeddelande ->
Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden.

Jag har rensat cookies osv. Men det fungerar inte.

Osäker på om det är samma problem som jag hade för några dagar sedan, men det löste sig då jag ställde in "full bredd" bland valen i inställningar för Flashback, på samma ställe som man kan ändra textstorlek och annat.
För mig så fanns då plötsligt själva kontrollpanelen om jag minns rätt, men jag trixade med flera olika inställningar samma kväll så jag kan ha rört till det...

Kolla om det hjälper även er?
Citera
2021-07-07, 21:18
  #4
Medlem
PapaJoesVideoss avatar
Nu fungerar det.

Vet inte om det var en slump, eller om något faktiskt var fel. Men nu fungerar det i alla fall.

Tillägg: Problemet uppstår om man kör paddan i landskapsläge. Då får jag felmeddelandet och kommer inte åt kontrollpanelen. Men kör jag i upprätt läge då fungerar det som det ska.

Något för flashbacks tekniker att ta tag i.
__________________
Senast redigerad av PapaJoesVideos 2021-07-07 kl. 21:26.
Citera
2021-07-07, 21:26
  #5
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Osäker på om det är samma problem som jag hade för några dagar sedan, men det löste sig då jag ställde in "full bredd" bland valen i inställningar för Flashback, på samma ställe som man kan ändra textstorlek och annat.
För mig så fanns då plötsligt själva kontrollpanelen om jag minns rätt, men jag trixade med flera olika inställningar samma kväll så jag kan ha rört till det...

Kolla om det hjälper även er?

Att ställa in full bredd gjorde ingenting för mig, men när jag ändar storleken på webläsarfönstret så dyker inställningarna upp under prenumerationerna.
Citera
2021-07-07, 21:30
  #6
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Att ställa in full bredd gjorde ingenting för mig, men när jag ändar storleken på webläsarfönstret så dyker inställningarna upp under prenumerationerna.


Okej, kanske det var det så jag gjorde?
Men jag har inställningarna på kontrollpanelen till höger om listan med prenumerationer, och innan jag ställde in full bredd så rymdes den tydligen inte alls...
Undrar om detta blev ändrat då Flashback ändrade utseende, för innan har jag inte haft några problem med kontrollpanelen.
Citera
2021-08-19, 06:44
  #7
Medlem
Samma här. Fy fan vad värdelöst. Ingen kan klaga på en viss signatur eller bild längre, för det GÅR ju inte att byta.
Citera
2021-08-19, 10:30
  #8
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonny.r
Samma här. Fy fan vad värdelöst. Ingen kan klaga på en viss signatur eller bild längre, för det GÅR ju inte att byta.

Kontrollpanel

Inställningar & alternativ
Redigera signatur
Redigera e-post & lösenord
Redigera alternativ
Redigera avatar

Övrigt
Kompis-/ignorera-listor
Citera
2021-08-20, 03:42
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kontrollpanel

Inställningar & alternativ
Redigera signatur
Redigera e-post & lösenord
Redigera alternativ
Redigera avatar

Övrigt
Kompis-/ignorera-listor
Tack!
Citera
2021-08-20, 21:08
  #10
Medlem
TrazanSatanssons avatar
Det här måste vara ett av de sjukaste (men samtidigt det mest lättlösta) problem man stött på. Om man använder padda ska man byta från landskapsläge till porträttläge för att få tillgång till kontrollpanelen.

Ja, rotera paddan ett kvarts varv. Gtfo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback