Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-15, 18:11
  #1
Avstängd
styckets avatar
Hejsan har startat en tråd som bör ligga på aktuella ämnen i och med dess läsarantal just nu men den är ändå inte där.

Vad kan detta bero på?

Kvinnor är biologiskt monogama medans män är biologiskt kodade till att vara polygyna

(FB) Kvinnor är biologiskt monogama medans män är biologiskt kodade till att vara polygyna
Citera
2021-09-15, 18:14
  #2
Medlem
Vansterpartiets avatar
Ända sedan heta ämnen försvann är det moderatorerna som väljer vad vi ska diskutera.
Citera
2021-09-15, 18:23
  #3
Avstängd
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Ända sedan heta ämnen försvann är det moderatorerna som väljer vad vi ska diskutera.

Skojar du vad är flashbacks motivation till detta?
Citera
2021-09-15, 18:37
  #4
Avstängd
Radjaidjahs avatar
Finns det nåt namn för moderatorstyre? Moderaktur kanske.
Citera
2021-09-15, 18:55
  #5
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Ända sedan heta ämnen försvann är det moderatorerna som väljer vad vi ska diskutera.

Nej, så är det inte. Det är antal läsare som styr, men vi har möjlighet att ta bort eller lyfta dit trådar - men det sker inte särskilt ofta.


admin5
Citera
2021-09-15, 19:08
  #6
Avstängd
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Nej, så är det inte. Det är antal läsare som styr, men vi har möjlighet att ta bort eller lyfta dit trådar - men det sker inte särskilt ofta.


admin5


Hur kommer det sig att man vill tysta just min tråd då?

Antar att ni inte vill svar på det hela men känns väldigt tråkigt då jag tror det hade kunnat vara en väldigt populär tråd.

Kan det vara så att admins har en personlig agenda i det här?

Uteblivet svar antar jag är ett erkännande.
Citera
2021-09-15, 19:44
  #7
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Hur kommer det sig att man vill tysta just min tråd då?

Antar att ni inte vill svar på det hela men känns väldigt tråkigt då jag tror det hade kunnat vara en väldigt populär tråd.

Kan det vara så att admins har en personlig agenda i det här?

Uteblivet svar antar jag är ett erkännande.

Ingen vill tysta din tråd, den har inte tillräckligt antal läsare (än?) för att tas med i där.

Det är väl ingen stor grej, eller lever du för att få med trådar på AÄ?

Varför skulle vi admins överhuvudtaget ha någon sorts agenda när det gäller det här, har aldrig sett dig förut och tycker dessutom din tråd verkar rätt spännande. Så nej - ingen agenda.


admin5
Citera
2021-09-15, 19:46
  #8
Avstängd
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Ingen vill tysta din tråd, den har inte tillräckligt antal läsare (än?) för att tas med i där.

Det är väl ingen stor grej, eller lever du för att få med trådar på AÄ?

Varför skulle vi admins överhuvudtaget ha någon sorts agenda när det gäller det här, har aldrig sett dig förut och tycker dessutom din tråd verkar rätt spännande. Så nej - ingen agenda.


admin5

Den hade hela 50 läsare drygt ändå kom den inte med på aktuella ämnen. När flertalet andra var det under 40 läsare.

Ursäkta om jag anklagade obefogat.

Men eftersom den inte kom dit antog jag att det var en admin som gjort det, men det kanske är en bugg? Tvivelaktigt det senare dock.

edit: även just i detta nu har den tillräckligt med läsare.
__________________
Senast redigerad av stycket 2021-09-15 kl. 19:49.
Citera
2021-09-15, 20:34
  #9
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Den hade hela 50 läsare drygt ändå kom den inte med på aktuella ämnen. När flertalet andra var det under 40 läsare.
Spekulerar hej vilt men kanske trådarna med 40 läsare tidigare hade 100 eller 200 läsare tidigare? trådar har ju en tendens att vara som hetast i början för att sen svalna av.
Citera
2021-09-15, 20:36
  #10
Avstängd
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Spekulerar hej vilt men kanske trådarna med 40 läsare tidigare hade 100 eller 200 läsare tidigare? trådar har ju en tendens att vara som hetast i början för att sen svalna av.

Det spelar väl ingen rol?

Sidan räknar väl så att de som har mest läsare just nu ska vara där. Det kan du själv se om du går in på aktuella ämnen och kollar. Läsarantalet blir mindre desto längre ner man scrollar.

Väldigt märkligt det här. Den borde legat där i timmar nu men icke. Ekar tomt.
Citera
2021-09-15, 20:41
  #11
Medlem
Vad har det för betydelse?
Citera
2021-09-15, 20:59
  #12
Avstängd
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweDem2022
Vad har det för betydelse?

Sidan ska ju fungera som tänkt.

En tråd som får mycket uppmärksamhet ska visas på aktuella ämnen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback