Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-20, 04:18
  #169
Medlem
Gillar att det är reklam mitt i eftertexterna. Också att scream 4(som nu) går på komedikanalen i filmsektionen. Visst scream-franchisen har väl alltid haft humoristiska delar i sig men ändå.

Plutotv verkar dock vara bättre än plextv iallafall.
Citera
2024-02-11, 07:06
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plombr
Gillar att det är reklam mitt i eftertexterna. Också att scream 4(som nu) går på komedikanalen i filmsektionen. Visst scream-franchisen har väl alltid haft humoristiska delar i sig men ändå.

Plutotv verkar dock vara bättre än plextv iallafall.

Får se när vi får nya hemskärmen. Sen om det är reklam i eftertexterna eller på fel ställen ska man maila Pluto TV så brukar dom lösa även om det kan ta sin tid. Sen tycker jag det går för sakta att få in fler filmer/serier samt inga svenska filmer. Kan bero på licenser och att inte Sverige in. Hoppas såklart det ej är så utan bara strul och det tar längre tid för Sverige.
Citera
2024-02-21, 17:39
  #171
Medlem
Fler som har problem och inte får igång Pluto TV nu. Har dom strul eller är felet hos mig?
Citera
2024-02-21, 17:44
  #172
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysdioden
Fler som har problem och inte får igång Pluto TV nu. Har dom strul eller är felet hos mig?
Jag kollar just nu, inga problem. Men dom har ofta och mycket problem förutom att appen suger stenhårt, ofta finns ingenting annat än något som går i bakgrunden, tomt på On Demand och finns inga kanaler, ofta går det inte att hoppa mellan, ofta stoppar det mitt i ett avsnitt och bara står och tuggar. Appen har helt slutat att spara t ex favoriter under kanaler eller vilka avsnitt man sett.

Men dom har lagt till lite bra nyheter, samtliga säsonger av Våra Värsta År, Kultfilmer under kanalerna brukar bjuda på nåt guldkorn, kanske kattguld men sevärt åtminstone, synd att det inte finns tablåer vad som kommer på Kultfilmer.
Citera
2024-02-21, 18:16
  #173
Medlem
Nu fungerar det igen för mig 👍🏻❤️ Android och på min Samsung TV
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback