Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-05-16, 05:39
  #1
Medlem
OodeeJacobs avatar
Jag hyr ett boende i Estlands näst största stad men jag har börjat tröttna pga att det inte är tillräckligt sjavigt och kvinnorna är inte så anspråkslösa som jag skulle vilja.
Staden är inte konservativ men jag söker typ socialfall på mer eller mindre bar backe med trasiga bakgrunder utan seriösa inkomster, utbildningar, skyddsnät eller framtidsutsikter.

I vilken stad - både i Sverige, Norden, Europa och övriga delar - hittar man de allra mest nedgångna, desperata, arbetslösa och lättknullade singelkvinnorna för enkelt snabba, primitiva och promiskuösa seriösa relationer?
Citera
2022-05-16, 06:43
  #2
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OodeeJacob
Jag hyr ett boende i Estlands näst största stad men jag har börjat tröttna pga att det inte är tillräckligt sjavigt och kvinnorna är inte så anspråkslösa som jag skulle vilja.
Staden är inte konservativ men jag söker typ socialfall på mer eller mindre bar backe med trasiga bakgrunder utan seriösa inkomster, utbildningar, skyddsnät eller framtidsutsikter.

I vilken stad - både i Sverige, Norden, Europa och övriga delar - hittar man de allra mest nedgångna, desperata, arbetslösa och lättknullade singelkvinnorna för enkelt snabba, primitiva och promiskuösa seriösa relationer?

Kanske Chisinau i Moldavien. Europas fattigaste land.
Där kanske du kan hitta några feta romska tiggare.
Citera
2022-05-16, 06:46
  #3
Medlem
Harpys avatar
Utbildningsnivån och det allmänna drivet att skaffa sig en sådan är skyhög i Estland, du får nog komma hem till Sverige för sådant. SCB har en databas där du kan sålla fram arbetslöshet för kön i olika åldersgrupper och kommuner. Orkade inte göra det åt dig, men skulle gissa att mindre kommuner på 20-30k invånare i närheten av mindre städer på 50-100k har precis det du behöver.
Citera
2022-05-16, 06:51
  #4
Medlem
Per definition är det i utanförskapsförorterna du hittar sådana. Men räkna med konkurrens för i Sverige är det ett stort överskott på män så varje sådan kvinna har förmodligen besök av ett antal män och du måste troligen "gifta" dig och muta en imam för att få ha lite roligt själv.
Citera
2022-05-16, 06:56
  #5
Medlem
OodeeJacobs avatar
Citat:
http://www.ekonomifakta.se/Fakta/Reg...ner/?var=24962

Andel bidragsförsörjda
Perstorp 22,7
Ljusnarsberg 22,6
Söderhamn 22,4
Filipstad 22,0
Flen 21,7
Eskilstuna 20,3
Bollnäs 20,1
Fagersta 20,0
Sandviken 20,0
Oxelösund 19,8
Ronneby 19,7
Malmö 18,7

Arbetslöshet
Malmö 14,4
Perstorp 14,0
Eskilstuna 13,1
Botkyrka 12,7
Södertälje 12,7
Ronneby 12,6
Burlöv 11,9
Landskrona 11,9
Vesterbro/Istedgade, Gdynia, Lodz, Szczecin, Daugavpils, Prishtina, Balti, Minsk, Ankara, Tunis, Beirut ...?
Citera
2022-05-16, 08:17
  #6
Medlem
OodeeJacobs avatar
Säg att man åker till Ankara en månad. Lösdrivande kvinnor vad jag läst och hört. Billigt i och med att turkiska liran rasat.
När inte något ang. själva resan är roligt, istället besvärligt, så kan man koka ner alltsamman till kanske 15 prostituerade på en månad. Det blir 60 sekunders sprut. Är det värt det ...
Eller en vecka på Kreta ... Att springa ut i varmt turkosfärgat vatten fem minuter för allt bök. Lönt ...

Nästan alla män kan lägga ner. Allt dom finner är dyra otrogna shopaholics med märkesväskor ...
Man vill ha en fattig och hopplös jäkel med gasspis och noll framtid. Annars är kvinnor och relationer inte värt sökandet och besväret.
Citera
2022-05-16, 13:27
  #7
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OodeeJacob
Jag hyr ett boende i Estlands näst största stad men jag har börjat tröttna pga att det inte är tillräckligt sjavigt och kvinnorna är inte så anspråkslösa som jag skulle vilja.
Staden är inte konservativ men jag söker typ socialfall på mer eller mindre bar backe med trasiga bakgrunder utan seriösa inkomster, utbildningar, skyddsnät eller framtidsutsikter.

I vilken stad - både i Sverige, Norden, Europa och övriga delar - hittar man de allra mest nedgångna, desperata, arbetslösa och lättknullade singelkvinnorna för enkelt snabba, primitiva och promiskuösa seriösa relationer?


I valfri större förort finner du en krog med dålig belysning, slitet möblemang, suspekta maträtter, ännu mer suspekt klientell och ännu mer suspekt personal. Här hittar du även suspekta kvinnor.
Förutsatt att det inte skrämmer dig allt för mycket med sådana där hemska blattar så kan detta vara ett alternativ för dig.

Du kanske inte ska gå dit klädd som en svennebanan dock, utan du får nog klä ner dig lite om du tillhör medelklass eller uppåt.

Oavsett så är dessa platser ett paradis för den dekadente och han som saknar allt vad moral heter, här kommer du finna dig en dam av samma skrot och korn.

Kom för guds skull inte dit och tro att du skall tala spanska med en grek, du får anpassa dina samtalsämnen efter dom förmågor som lokalbefolkningen faktiskt har, emellanåt kanske du dock hittar dig en pratglad tjackis som faktiskt vill diskutera allt ifrån stulet kött till världspolitik.

Eller en alkad herre som råkar vara på humör för lite tjöt.

För att öka dina chanser för att få sprida din mansvätska skall du dock gå ut på datum som sammanfaller med bidrag eller lönedatum, detta behöver inte alls vara en helg, en tisdag funkar ofta lika bra.

Lycka till i din jakt efter könsherpes!

Det luktar för övrigt lite seriemördare om din post..
Citera
2022-05-16, 14:33
  #8
Medlem
Hur är Thailand nuförtiden? Bortsett att det är dyrt att resa dit och tar lång tid. Är det fortfarande lätt att hitta bar girls och är det fortfarande ganska billigt att "låna" dem? Har inte varit där på 10 år.
Citera
2022-05-16, 14:46
  #9
Medlem
Helt galet att ni män liksom sätter det som mål, targets att hitta så utsatta kvinnor i fattiga länder som möjligt.
Citera
2022-05-16, 15:25
  #10
Medlem
hejkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Helt galet att ni män liksom sätter det som mål, targets att hitta så utsatta kvinnor i fattiga länder som möjligt.

Det är samma män som skriver långa uppsatser om hur kvinnor är horor och iq-befriade. Det finns en anledning till att de ej har någon seriös relation.
Citera
2022-05-16, 15:30
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejkitty
Det är samma män som skriver långa uppsatser om hur kvinnor är horor och iq-befriade. Det finns en anledning till att de ej har någon seriös relation.
Sant. Men det är äckligt att hitta någon i botten och samtidigt se ner på den fullständigt. Eller snarare söka efter någon som de ser ner på fullständigt för att de är i den botten där de letar.
Citera
2022-05-16, 15:37
  #12
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Helt galet att ni män liksom sätter det som mål, targets att hitta så utsatta kvinnor i fattiga länder som möjligt.

De passar väl själva in på rubriken förutom att de är singelmän
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback