Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-05-20, 01:13
  #1
Medlem
Mrallknowings avatar
får lösn sjunde men pengarna ska fram idag, det handlar om cirka 3000kr jag vet ej hur jag ska få fram dem, jag har inget mer än min laptop att pantsättat. hur ska jag göra eller gå tillvägga? Det kan sluta riktiga illa blev brutalt misshandlad igår och nästa steg kommer förmodligen leda till ändå brutala misshandlar och räntor, finns de någon som vet hur jag ska skaka fram allt från 1500.5000 idag?

BER OM HJÄLP får lämna hela mitt liv annars.
Citera
2022-05-20, 01:21
  #2
Medlem
Klättrar du upp i trädet på egen hand så får du även ta dig ner på egen hand.
Citera
2022-05-20, 01:25
  #3
Medlem
Kräng mobilen/datorn du skriver i från. När skulden är reglerad så överväg att sluta upp med droger, speciellt när du behöver ta skiten på krita.
Citera
2022-05-20, 01:32
  #4
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
får lösn sjunde men pengarna ska fram idag, det handlar om cirka 3000kr jag vet ej hur jag ska få fram dem, jag har inget mer än min laptop att pantsättat. hur ska jag göra eller gå tillvägga? Det kan sluta riktiga illa blev brutalt misshandlad igår och nästa steg kommer förmodligen leda till ändå brutala misshandlar och räntor, finns de någon som vet hur jag ska skaka fram allt från 1500.5000 idag?

BER OM HJÄLP får lämna hela mitt liv annars.

Har man gett sig in i leken och tänker som ett jävla arsle ja då får man stå sitt kast. Tänker du överhuvudtaget?
Citera
2022-05-20, 01:53
  #5
Medlem
cerns avatar
Du behöver ta itu med det faktiska problemet som sätter dig i skiten varje gång.
Knarkande låter det som..

3000 är ju ingenting. Fråga dina föräldrar, i Sverige får man det mesta serverat.
Citera
2022-05-20, 01:54
  #6
Medlem
timeistheseasons avatar
Får du lön och inte har en extrem mängd betalningsanmärkningar är det väl bara att sätta sig och börja söka snabblån. Gissar dock på att detta hade varit det första du tänkt på om chansen fanns.
Citera
2022-05-20, 01:54
  #7
Medlem
Laureths avatar
Säg åt på skarpen. Ni kackerlackor får vänta på att pengarna finns. Jag kan inte ge er luft, och om ni pratar mig igen ser ni ingenting annat än möjligtvis hammaren jag/x person sätter i huvudet på er när ni minst anar det.

Assert dominance.

Hade själv några som var efter mig för att jag såg ut som någon som skulle ha handlat av dem. Var rätt chockad vid den första konfrontationen så jag gjorde ingenting. Andra gången gjorde jag precis det. "Jag pratar inte med kackerlackor, och vill du ta det här vidare så lyfter du din gard nu. Det ledde till att de lämnade området.
Citera
2022-05-20, 02:13
  #8
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Fråga familj eller vänner för 3000 är inte mycket pengar, ta ett sms lån om det är så jävla bråttom.
Edit: Glömde säga att sluta krita på dig massa skit, varför pundar eller becknar du om du inte ens har råd att betala kranen i nödfall?
Citera
2022-05-20, 02:31
  #9
Avstängd
eksjo66s avatar
Fixa en pistol och skjut asen som hotar dig.
Citera
2022-05-20, 02:35
  #10
Medlem
timeistheseasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Fixa en pistol och skjut asen som hotar dig.

Riktigt bra råd (av många anledningar)
Citera
2022-05-20, 03:44
  #11
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
får lösn sjunde men pengarna ska fram idag, det handlar om cirka 3000kr jag vet ej hur jag ska få fram dem, jag har inget mer än min laptop att pantsättat. hur ska jag göra eller gå tillvägga? Det kan sluta riktiga illa blev brutalt misshandlad igår och nästa steg kommer förmodligen leda till ändå brutala misshandlar och räntor, finns de någon som vet hur jag ska skaka fram allt från 1500.5000 idag?

BER OM HJÄLP får lämna hela mitt liv annars.

Ta ett sms lån, du kommer få dras med det länge, men som sagt, ränta är mindre skadligt än misshandel.

edit: Om du tittar dig i spegeln och ser Nordman titta tillbaka så borde du ställa dig en och annan funderare.
Citera
2022-05-20, 03:46
  #12
Avstängd
Latryggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
får lösn sjunde men pengarna ska fram idag, det handlar om cirka 3000kr jag vet ej hur jag ska få fram dem, jag har inget mer än min laptop att pantsättat. hur ska jag göra eller gå tillvägga? Det kan sluta riktiga illa blev brutalt misshandlad igår och nästa steg kommer förmodligen leda till ändå brutala misshandlar och räntor, finns de någon som vet hur jag ska skaka fram allt från 1500.5000 idag?

BER OM HJÄLP får lämna hela mitt liv annars.
Sälj röven? Gå in på typ QX och annonsera ut din bakre oskuld. 3-4 olika män klarar du säkert av nästkommande 24 timmar. Sedan har du pengarna i näven.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback