Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-05-20, 18:10
  #1
Medlem
substitutes avatar
Efter att fått kontakt med min far nyligen som dog för ett år sedan,, så kanske jag kan hjälpa andra hör att få kontakt. Tror absolut inte att jag är särskilt utvald eller har någon speciell förmåga. Det verkar mer vara att somliga är mer.motyagliga av oss än andra. För mej - sent i livet. Man ska dock vers att jag levt ett hårt liv. Missbruk osv. Men kanske är det då lman behöver Gud som mest. Kanske är det då man kan få den här kontakten med andevärlden. Jag har inte bett om den, tvärtom så försöket jag rationalisera varje steg i vardagen
Men nu är det som det är. Vill ni göra ett försök att kontakta någon, anhörig, släkting eller vän som har gått bort så ska jag göra det bästa. Bra att veta från början är - relation, vilka år och vilken plats det rör sig om. Går bra att skicka PM
Citera
2022-05-20, 18:15
  #2
Medlem
21512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Efter att fått kontakt med min far nyligen som dog för ett år sedan,, så kanske jag kan hjälpa andra hör att få kontakt.
Vilken typ av kontakt har du fått, och hur mycket kontakt har det varit?
Citera
2022-05-20, 18:19
  #3
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21512
Vilken typ av kontakt har du fått, och hur mycket kontakt har det varit?

Väldigt intensiv kontakt via drömmar mest. Då är det drömmar som är så verkliga att man inte glömmer. Oftast glömmer man ju drömmar.men dessa är så intensiva att varje ord sitter kvar
Citera
2022-05-20, 18:27
  #4
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21512
Vilken typ av kontakt har du fått, och hur mycket kontakt har det varit?
Till att börja med är jag medial och allmänt störd från barndomen vilket jag vänt till en fördel. På sommarjobbet för länge sedan brukade vi smita in i ett rum och köra ouija och anden i glaset varje dag.. sen eskalerade det. Nu umgås jag ofta med ett duktigt medium. Har ofta medverkat i seanser, läggningar, invokationer etc etc.
Sedan länge har jag haft tät kontakt med Erzsebet Batory vilket är hennes sökbara namn. Andemakter och olika väsen följer mig vart jag än är. Så det ä är inga ’spöken’
Citera
2022-05-20, 18:32
  #5
Medlem
21512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Till att börja med är jag medial och allmänt störd...
"allmänt störd" låter finemang!

Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Sedan länge har jag haft tät kontakt med Erzsebet Batory vilket är hennes sökbara namn. Andemakter och olika väsen följer mig vart jag än är. Så det ä är inga ’spöken’
Elizabeth Báthory, ungersk seriemörderska med vampyrtendenser? Vad består den kontakten av, och vad innebär "tät"?
Citera
2022-05-20, 18:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Efter att fått kontakt med min far nyligen som dog för ett år sedan,, så kanske jag kan hjälpa andra hör att få kontakt. Tror absolut inte att jag är särskilt utvald eller har någon speciell förmåga. Det verkar mer vara att somliga är mer.motyagliga av oss än andra. För mej - sent i livet. Man ska dock vers att jag levt ett hårt liv. Missbruk osv. Men kanske är det då lman behöver Gud som mest. Kanske är det då man kan få den här kontakten med andevärlden. Jag har inte bett om den, tvärtom så försöket jag rationalisera varje steg i vardagen
Men nu är det som det är. Vill ni göra ett försök att kontakta någon, anhörig, släkting eller vän som har gått bort så ska jag göra det bästa. Bra att veta från början är - relation, vilka år och vilken plats det rör sig om. Går bra att skicka PM

Skulle vilja säga att i sömn så kopplas "normala/funktionella" ur spel, dvs tankarna är fria, upplevt många gånger lösningar (ofta dom bästa, på gott och ont, dålig nattsömn) under sömn/drömmar
Citera
2022-05-20, 18:33
  #7
Medlem
När ska folk lära sig att man inte kan ha kontakt med de döda, inte kan läsa tankar, remote viewing inte funkar, ouijaboard är bluff och bara en leksak som nån smarting hittade på på 40-50talet och började sälja.

Här har vi en hel västvärld som har kommit enormt långt genom upplysning och utbildning, vetenskap, kunskap. Och så sitter det lallare som de i denna tråd och svamlar en massa dravel som är hittepå, rena fantasierna, anekdoter, lögner…. Tror ni det hjälper mänskligheten framåt…?
Citera
2022-05-20, 18:34
  #8
Medlem
substitutes avatar
Viktigt att påpeka. Det här är inget jag vill egentligen, utan käns mer som ett tvång. Går jag på en kyrkogård tex så ropar massor efter mig. Bara som att de vill bli sedda och hörda. Har som sagt ingen lust att bära denna börda men kan det hjälpa någon att få ro så är det ju värt det
Citera
2022-05-20, 18:36
  #9
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
När ska folk lära sig att man inte kan ha kontakt med de döda, inte kan läsa tankar, remote viewing inte funkar, ouijaboard är bluff och bara en leksak som nån smarting hittade på på 40-50talet och började sälja.

Här har vi en hel västvärld som har kommit enormt långt genom upplysning och utbildning, vetenskap, kunskap. Och så sitter det lallare som de i denna tråd och svamlar en massa dravel som är hittepå, rena fantasierna, anekdoter, lögner…. Tror ni det hjälper mänskligheten framåt…?

Givetvis har du rätt i så mycket. Samtidigt så tycker jag synd om dej på något sätt.
Citera
2022-05-20, 18:38
  #10
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Viktigt att påpeka. Det här är inget jag vill egentligen, utan käns mer som ett tvång. Går jag på en kyrkogård tex så ropar massor efter mig. Bara som att de vill bli sedda och hörda. Har som sagt ingen lust att bära denna börda men kan det hjälpa någon att få ro så är det ju värt det
Har du pratat med din läkare om detta?
Citera
2022-05-20, 18:43
  #11
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Har du pratat med din läkare om detta?

Ska göra det. Är antagligen psykisk sjukdom. Mod kan kasta tråden.
Citera
2022-05-20, 20:47
  #12
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Men nu är det som det är. Vill ni göra ett försök att kontakta någon, anhörig, släkting eller vän som har gått bort så ska jag göra det bästa. Bra att veta från början är - relation, vilka år och vilken plats det rör sig om. Går bra att skicka PM

Jag härstammar från en kvinna som hette Emilia Charlotta Lindgren, men tyvärr dog hon 57 år innan jag föddes.

Jag undrar, vad var den utlösande orsaken till att hon flyttade hon hemmifrån 1870?

Vilket var det bästa jobb hon någonsin hade?

Hur många barn fick hon totalt sett?

Det är ganska detaljerade frågor, så jag förväntar mig detaljerade svar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback