Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 23:11
  #697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Jag har faktiskt börjat tappa hoppet. Världen går i en allt mer centraliserad, auktoritär riktning, där frihet och decentralisering inte är önskvärt då det utgör ett hot mot finanseliten. Det innebär också att det inte finns någon plats för kryptovalutor.

Teknologin kommer fortsatt existera, men eftersom Wall Street är fullständigt anti krypto så spelar det mindre roll. Krypto hotar hela deras existens. Det går helt enkelt inte att vinna mot de som sätter spelreglerna.
Det är dessutom uppenbart att marknaden för krypto blir allt mer kontrollerad.

Personligen genomgår jag en mindre kris pga detta. Sitter sedan tidigare hårt investerad i framförallt Ethereum och Cardano, utan något läge att kunna sälja av dem då jag idag är back. Jag tror helt enkelt att smekåren är över. För även om man talar om en bear market idag, så har den egentligen pågått under en längre tid. Första dödsstöten kom när Kina bannlyste Bitcoin miners. EU vet vi också är anti krypto, och håller på att klubba igenom beslut om reglering som kommer bli förödande för hela marknaden.

Känns som jag har två val. Svälja förlusten och sälja av allt, eller tro på något som aldrig kommer att inträffa. För vad talar egentligen för en framtid för kryptovalutor i en värld där eliten vill se allt mer centraliserat och där kryptovalutor blir allt mer reglerade?

Du behöver zooma ut och förstå vad som händer med världsekonomin. Denna video förklarar VARFÖR du som inte börjar investera i crypto missar världens möjlighet att inte förlora dina pengar.

https://youtu.be/xT_WlcO_HKI?si=6CEH1-OvEewtu7Uz

1. Sjunkande världs befolkning = minskad produktivitet
2. Sjunkande GDP
3. Debasement of currency

Centralbankerna vet redan om detta, och det enda som kan göra, för att skydda alla baby boomers förmögenheter är att trycka mer pengar, och skapa artificiell inflation i assets.

Desto snabbare du vaknar upp och inser detta, desto mer pengar kan du tjäna. Du har fått EN UNIK möjlighet att vara med i världens häftigaste BULL RUN, Dont fuck it up.

Det framgår tydligt på, slide efter slide varför du absolut inte är sen på pucken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback