Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-04, 21:18
  #1
Medlem
Det spekuleras mycket om nästa val i USA. Många, inklusive demokrater är idag missnöjda med Joe Biden's styre. Kan det vara så att Donald Trump blir vald i nästa valröre då ingen annan förutom Joe och Clinton är populära.
Citera
2022-06-04, 21:20
  #2
Medlem
SkattefriZons avatar
Hoppas på Trump. Han är rolig och garanterat bättre för ekonomin.

https://youtu.be/0PeyoJSkhok
Citera
2022-06-04, 21:33
  #3
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korlia
Det spekuleras mycket om nästa val i USA. Många, inklusive demokrater är idag missnöjda med Joe Biden's styre. Kan det vara så att Donald Trump blir vald i nästa valröre då ingen annan förutom Joe och Clinton är populära.


Han är väl underhållande...men ett sådan fullständig narcissistisk stolpskott så man fan blir rädd. Han är en nasare och försäljare av argument och lärt sig tricket att prata bebisspråk så han t.o.m når de mest efterblivna rednecks. Det får man ge honom.
Men, inte en chans att omvända demokrater kommer att gå till Trump. De kommer att gå till mumien Sanders, nu när Hilary gjort bort sig totalt.
Hela Washington är en stinkande korrupt hög av falskhet i yppersta klass. Det gäller att försvara sin plats i skithögen, och väljarna kommer i kläm -igen.
Citera
2022-06-04, 21:39
  #4
Medlem
runxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Han är väl underhållande...men ett sådan fullständig narcissistisk stolpskott så man fan blir rädd. Han är en nasare och försäljare av argument och lärt sig tricket att prata bebisspråk så han t.o.m når de mest efterblivna rednecks. Det får man ge honom.
Men, inte en chans att omvända demokrater kommer att gå till Trump. De kommer att gå till mumien Sanders, nu när Hilary gjort bort sig totalt.
Hela Washington är en stinkande korrupt hög av falskhet i yppersta klass. Det gäller att försvara sin plats i skithögen, och väljarna kommer i kläm -igen.

Hoppas många demokrater vänder sig till Bernie, för då vinner Trump garanterat.
Citera
2022-06-04, 21:44
  #5
Medlem
Turist i tidens avatar
Tveksamt om Trump blir kandidat för republikanerna. Han har kört valrörelse i tio år vid det här laget.
Citera
2022-06-04, 22:31
  #6
Medlem
Cockpittens avatar
Nej bevare mig för Tramp. Han är bara en stöddig egoist och narcissist. Ett osympatiskt äckel.
Biden är mycket bättre, han bara finns som en vis herre utan att göra för mycket väsen av sig.
Citera
2022-06-04, 22:45
  #7
Medlem
Dimpens avatar
Du får nog se till att ändra i rubriken. Han heter väl Trump?
Citera
2022-06-04, 22:49
  #8
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockpitten
Nej bevare mig för Tramp. Han är bara en stöddig egoist och narcissist. Ett osympatiskt äckel.
Biden är mycket bättre, han bara finns som en vis herre utan att göra för mycket väsen av sig.
Nja, han fick ekonomin att gå bättre i USA och vad var osympatiskt med honom enligt dig? Vad har Biden lyckats bättre med?

(Dessutom så heter han TRUMP och inte Tramp....)
__________________
Senast redigerad av Dimpen 2022-06-04 kl. 22:51.
Citera
2022-06-04, 22:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cockpitten
Nej bevare mig för Tramp. Han är bara en stöddig egoist och narcissist. Ett osympatiskt äckel.
Biden är mycket bättre, han bara finns som en vis herre utan att göra för mycket väsen av sig.

Biden är bättre?! Åh herre min skapare. Snälla yttra dig inte om frågor du inte kan något om. Herregud. Du måste trolla? Ja, såklart du gör! Haha, kul. Fick mig nästan.
Citera
2022-06-04, 23:21
  #10
Medlem
seppolundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Biden är bättre?! Åh herre min skapare. Snälla yttra dig inte om frågor du inte kan något om. Herregud. Du måste trolla? Ja, såklart du gör! Haha, kul. Fick mig nästan.
Trump är det bästa som finns. Hans infrastruktur plan var mycket bättre än bidens
Citera
2022-06-05, 00:15
  #11
Medlem
Det beror helt på om Demokraterna försöker stjäla valet igen eller ej och om GOP blir av med de äckliga förrädarna dvs RINOS som mcconnell, Romney, Cheney och andra patetiska förlorare.

Trump lär bli president i en ganska rejäl landslide om valet ej riggas då pedofilen Joe varit den sämsta ”presidenten” någonsin på mindre än två år.

En bonus är att få se alla TDS-losers gråta när Trump blivit president igen
Citera
2022-06-05, 09:44
  #12
Medlem
Cockpittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Nja, han fick ekonomin att gå bättre i USA och vad var osympatiskt med honom enligt dig? Vad har Biden lyckats bättre med?

(Dessutom så heter han TRUMP och inte Tramp....)
Tramp som person var ett svin och det räcker för mig. Fick ekonomin att blomstra...? Delade meningar. Vems ekonomi?

Showbusiness och ingen riktig politiker, dvs bara en narcissistisk stolle - ett munväder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback