Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2022-10-20, 20:19
  #97
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Tror,troligen ja du vet helt inte,du ställer även diagnoser på dessa.
En kvinna har rätt till sin egen kropp och när hon frivilligt annonserar efter kunder som hon träffar för sex och får betalt för detta då är hon utsatt för våldtäckt och inte är psykisk stabil och har ett självskadebeetende.
Att ens påstå något sådant gör ju att du måste ju vara riktigt psykiskt störd.
En kvinna som klarar av att sälja sex helt frivilligt utan hallick, har ett vanligt jobb vid sidan om det måste ju vara och är helt psykiskt stabil utan något självskade beteende.
Hon är ju då självförsörjande,framgångsrik och får sexuell tillfredsställelse och kan och lever ett bra liv utan att ha ett fast förhållande till en man el kvinna.
Det kan ju inte vara annat än häxor som dig med bihang som är rent avundsjuka på dessa kvinnor, det är ju ni som kränker,trycker ner och förnedrar dessa med ert snack om självskade beteende och psykiska störningar.
Att det sen finns kvinnor som lever under tvång av hallick är en helt annan sak och om man då ställer sig frågan hur detta kan ske då är svaret att det är lagligt att sälja och annonsera försäljning av sexuella tjänster, en lag skapat från radikal feminism.
Om det inte hade varit lagligt att sälja och annonsera sexuella tjänster så hade dom tvingade och traffickerade kvinnorna med sina hallickar i princip försvunnit för det hade varit mycket svårare att marknadsföra dessa kvinnor då vilket hade gjort att det inte varit lika lönsamt längre, skulle det göra att dom försvunnit helt,nä men dom skulle vara väldigt få jämfört med dagens situation och dagens situation beror ju på den lagstiftning du så hårt försvarar men det förstår du inte ens själv ta dig på fittan och lukta sen på fingrarna, luktar surt och bittert eller hur!
Det är verkligen inte något riktigt friskt beteende att ha ett dubbelliv där man låter sig sexutnyttjas av hundratals stinkande gubbar.
Men lyssna inte på mig. Läs det här istället:
https://www.svd.se/a/f944ebc9-d8ea-3...tt-dova-angest
Citera
2022-10-20, 21:01
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Vill påpeka att det var Blueswede som uppmanade mig att uttala mig om dig. Det var inte mitt påhitt. Jag hoppas att du kan lösa dina problem.
Bra att du inte är såsse iallafall. Nu med en borglig regering kommer det äntligen att tas krafttag mot mäns våld mot kvinnor.
Om jag upprepar mig är det för att jag måste. Det är ju jag som står för sanns, förnuft och feminism i denna tråd.

Det där inlägget du nämner togs bort av censuren. Det var ett försök att hjälpa en utsatt medmänniska.
Jag vet inte vilka problem du pratar om, och eventuella problem hos en person kan du inte uttala dig om endast genom att ha skrivit med någon på ett fora.

Din nya borgerliga regering har precis klubbat en utredning där man vill undersöka möjlighet att kriminalisera den säljande parten vid sexköp om den är född utanför Sverige. Det är krafttag mot kvinnor, ibland utsatta kvinnor, och har ingenting med män att göra. Du borde läsa tidningen om du ska agitera som du gör, så det du agiterar för stämmer med verkligheten tänker jag.
__________________
Senast redigerad av strangegirl 2022-10-20 kl. 21:08.
Citera
2022-10-20, 23:02
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Jag vet inte vilka problem du pratar om, och eventuella problem hos en person kan du inte uttala dig om endast genom att ha skrivit med någon på ett fora.

Din nya borgerliga regering har precis klubbat en utredning där man vill undersöka möjlighet att kriminalisera den säljande parten vid sexköp om den är född utanför Sverige. Det är krafttag mot kvinnor, ibland utsatta kvinnor, och har ingenting med män att göra. Du borde läsa tidningen om du ska agitera som du gör, så det du agiterar för stämmer med verkligheten tänker jag.

Lugn, bara lugn! Ni har tre väldigt starka feminister i laget. Magdalena Andersson, Annie Lööf och Naoshi Dagostar. De har redan sparkat bakut 😆
Citera
2022-10-20, 23:46
  #100
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Jag ogillar att det i varje tråd kommer upp diskussioner om horors eventuella psykiska ohälsa och missbruk, i synnerhet när det riktas mot individer. Föreslår att en tråd startas om ämnet så man kan slippa OT, vad säger moderater BlueSwede om det?

Ingen dum idé. Om alla sen försöker hålla dom diskussionerna där, så skulle vi slippa att andra trådar slirar i diket stup i ett.
Citera
2022-10-21, 01:44
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Det är verkligen inte något riktigt friskt beteende att ha ett dubbelliv där man låter sig sexutnyttjas av hundratals stinkande gubbar.
Men lyssna inte på mig. Läs det här istället:
https://www.svd.se/a/f944ebc9-d8ea-3...tt-dova-angest
Du lever ju ditt dubbelliv här anonymt och sprider falsk propaganda, det är ju väldigt friskt,riktigt stört mild yttryckt.
Något bra sexliv kan du heller inte, bra sex med orgasm frigör endorfiner i kroppen och skapar ett välmående vilket kan bli beroende men det är ju helt ok för man vill väl må bra, men du mår ju inte bra och vill få andra att må dåligt därav din närvaro här.
Ja dina dejter med stinkande gubbar gör ju inte att andra träffar dom, men om du inte har träffat en fräsch man så har det ju säkert sin orsak, du stinker ännu värre.
Du är på helt fel ställe med din påhittade propaganda.
Citera
2022-11-17, 15:22
  #102
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Lugn, bara lugn! Ni har tre väldigt starka feminister i laget. Magdalena Andersson, Annie Lööf och Naoshi Dagostar. De har redan sparkat bakut 😆
Skämtar du? Magdalena Andersson är könsförädare av det värsta skal - i klass med Mona Sahlin. Annie hade jag länge hopp om, men hen har allierat sig med fienden, och hemfallit åt grovt judehat. Naoshi har jag i och för sig hopp om men hen har hamnat i dåligt sällskap. De verkliga feministerna finns i den borgliga regeringen. Det skärper nu kraftfullt kampen mot prostitutionen - feminism!
Citera
2024-03-29, 14:53
  #103
Medlem
En manhaftig kvinna med plakat fastkedjad I entredörren på varje massage salong borde göra tricket, glad Påsk.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback