Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-08, 12:27
  #1
Medlem
Hej!

Jag spelar Diablo 2: Resurrected på Xbox One X och laddningstiderna är helt bedrövliga. Tydligen ska de bli otroligt mycket bättre om man skaffar en SSD och installerar spelet på den istället. Dock är jag lite osäker på hur det där funkar. Kan jag köpa vilken SSD som helst? Jag läste nåt om att det är specifika sådana som gäller om man ska installera ett Xbox Series X-optimerat spel (vilket Diablo är). Sen om det gäller även när man spelar på Xbox One vet jag faktiskt inte. Läste också att det ska vara USB 3.1. Vet inte om det stämmer. Tar tacksamt emot hjälp om nån har bättre koll än jag själv!

Och just det: Jag hoppas på att kunna använda hårddisken även till min MacBook genom att partitionera den. Vet inte om det påverkar vilka hårddiskar som gäller.
Citera
2022-10-08, 12:37
  #2
Medlem
PistolPartiets avatar
Det finns ju officiella hårddiskar till Xbox. Är du helt efterbliven och vet inte hur man googlar eller?
Citera
2022-10-08, 14:03
  #3
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
Det finns ju officiella hårddiskar till Xbox. Är du helt efterbliven och vet inte hur man googlar eller?
Med din inställning kan man lägga ner forumet, eftersom det finns sökmotorer.
Citera
2022-10-08, 14:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
Det finns ju officiella hårddiskar till Xbox. Är du helt efterbliven och vet inte hur man googlar eller?

Det är inte nödvändigtvis så att de officiella hårddiskarna är bäst. Det säger sig självt, således är det du som är helt efterbliven.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback