Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-10-08, 13:00
  #1
Medlem
PistolPartiets avatar
Krim befriades 2014 och Donbassregionen håller i detta nu på att befrias från globalisternas och judelobbyns giriga klor.

Hur kan detta inte ha hyllats och uppmärksammats med stora manifestationer? Detta har ju enorma implikationer för hela den vita rasens fortlevnad. Vi måste själva visa samma mod och hållfasthet som ryssarna om vi ska få fortsätta finnas.

Finns det verkligen inget intresse för att gå ut och visa vårt stöd för ryssarnas tappra kamp mot juden och och EU/Nato?
Citera
2022-10-08, 13:01
  #2
Medlem
Vad har ryssar med den vita rasen att göra?
Citera
2022-10-08, 13:10
  #3
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Jodå det är klart det finns stöd. Större än media vill påskina. Men det finns dåligt med bollar i det här landet, sedan soja-kulturen påtvingades Svensken.
Citera
2022-10-08, 13:12
  #4
Medlem
nedboys avatar
Du måste ha missuppfattat väldigt mycket. Ryssland är en diktatur och under den lever inga människor i frihet.

Nu när Krim och övriga områden som den ryska diktaturen ockuperat kommer återgå till Ukraina är det först då folket blir befriat.

Då ska vi fira, var så säker.
Citera
2022-10-08, 13:18
  #5
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Jodå det är klart det finns stöd. Större än media vill påskina. Men det finns dåligt med bollar i det här landet, sedan soja-kulturen påtvingades Svensken.


Konstigt det. Vi har demonstrationsfrihet. Polisen t.o.m försvara kloakråttor som Paludan och motar vänsterpacket från motdemonstrationer. Är ni rädda för motdemonstrationer kanske ? Annars är det för f-n bara att bege sig ut, skramla ihop ett gäng och vandra med plakat istället för att ta på sig den tjockaste offerkoftan skylla på ett Sojaland,era värdelösa käringar
Citera
2022-10-08, 13:21
  #6
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Du måste ha missuppfattat väldigt mycket. Ryssland är en diktatur och under den lever inga människor i frihet.

Nu när Krim och övriga områden som den ryska diktaturen ockuperat kommer återgå till Ukraina är det först då folket blir befriat.

Då ska vi fira, var så säker.

Det är nog du som missuppfattat rätt mycket. Typ allt. Du har lyssnat på ljugmedierna.
Citera
2022-10-08, 13:26
  #7
Avstängd
RalphSmarts avatar
Säg vad man vill, folket i dessa regioner vill tillhöra Ryssland och har röstat för att tillhöra Ryssland inte Zog-monstren Ukraina/NATO/Israel/USA.

Europa behöver givetvis också befria sig från dessa globalister / psykopater, dagens ledare i Europa och väst har inget intresse eller relation till befolkningen i deras länder.
Citera
2022-10-08, 13:32
  #8
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Det är nog du som missuppfattat rätt mycket. Typ allt. Du har lyssnat på ljugmedierna.

Du bara slänger ur dig saker som inte egentligen betyder något. Det dåliga är när du (som du brukar) bygger falska slutsatser på saker du hittar på. Det är exakt det som det varnas mycket för nu och du är en av dessa spridare av fake news.

Vad är det för media du menar när du skriver "ljugmedierna"? Varför är det ljugmedia?

Hur vet du förresten vad jag lyssnar på för ljugmedia?

Vad är det som är fel i mitt inlägg som du menar att jag har missuppfattat? Du skriver "Typ allt". Men du kan väl inte mena att jag har fel när jag skriver att Ryssland är en diktatur? I så fall är vi nere på foliehattsnivån.
Citera
2022-10-08, 13:33
  #9
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalphSmart
Säg vad man vill, folket i dessa regioner vill tillhöra Ryssland och har röstat för att tillhöra Ryssland inte Zog-monstren Ukraina/NATO/Israel/USA.

Europa behöver givetvis också befria sig från dessa globalister / psykopater, dagens ledare i Europa och väst har inget intresse eller relation till befolkningen i deras länder.

Menar du på allvar att du tror på dessa omröstningar?
Citera
2022-10-08, 13:38
  #10
Avstängd
RalphSmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Menar du på allvar att du tror på dessa omröstningar?

Den absoluta majoriteten av de som bor i f.d. östra Ukraina är etniska ryssar som pratar ryska. Dom har blivit bombade och slaktade av azov-nazister sedan 2014 - framåt. Är ganska självklart att majoriteten inte vill tillhöra Ukraina. Människor i dessa områden är inte lika mycket masochister som Svensson som låter sitt land bli våldtaget från alla håll.

Vi kan sitta och kalla ryssar undermänniskor och hata dem m.m. men de står åtminstone upp för sin befolkning, samma sak kan verkligen inte sägas om svenssons

Tycker det är dags att vi fokuserar på alla problem som finns hemma i Sverige än att skicka ner otaliga miljarder samt vapen till pengatvättsmaskinen Ukraine.

Ställer alltid frågan om varför människor i väst inte alls visat samma intresse i tidigare länder som blivit invaderade så som Syrien,Irak,Afghanistan,Lybien,Jugoslavien m.m. undrar varför
__________________
Senast redigerad av RalphSmart 2022-10-08 kl. 13:43.
Citera
2022-10-08, 14:07
  #11
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalphSmart
Den absoluta majoriteten av de som bor i f.d. östra Ukraina är etniska ryssar som pratar ryska. Dom har blivit bombade och slaktade av azov-nazister sedan 2014 - framåt. Är ganska självklart att majoriteten inte vill tillhöra Ukraina. Människor i dessa områden är inte lika mycket masochister som Svensson som låter sitt land bli våldtaget från alla håll.

Vad menar du med f.d Östra Ukraina? Vi talar väl om de områden i Ukraina som Ryssland har ockuperat och nu genomfört olagliga omröstningar i?

Vi vet via mängder med filmklipp från vanliga människor i dessa områden, protester och annat att dessa människor verkligen inte vill tillhöra den ryska diktaturen. Det är inte ens så många i Ryssland som vill ha de ryska diktaturen. I Belarus som är mer eller mindre annekterat av Ryssland så vill nästan ingen ha det så. Ingenstans vill folk tillhöra den ryska diktaturen.

Så varför skulle de i Ukraina vilja det? De som la ut film efter film nu i februari och sa att "jag är ryss och jag vill att ni åker hem, vi vill tillhöra Ukraina". Såg du inget av detta? Ska kolla och se om jag hittar några av dessa filmer, de borde ju ligga kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av RalphSmart
Vi kan sitta och kalla ryssar undermänniskor och hata dem m.m. men de står åtminstone upp för sin befolkning, samma sak kan verkligen inte sägas om svenssons

Har jag kallat ryssar för undermänniskor? Jag tycker att jag har beskrivit att jag tycker synd om ryssar och hoppas att även de blir fria från den hemska diktaturen. Du ser väl hur ryssar försöker fly hals över huvud ut från Ryssland för att slippa kriga mot sitt brödrafolk i Ukraina?

Citat:
Ursprungligen postat av RalphSmart
Tycker det är dags att vi fokuserar på alla problem som finns hemma i Sverige än att skicka ner otaliga miljarder samt vapen till pengatvättsmaskinen Ukraine.

Från Sverige skickar vi inga pengar till något som kan kallas för "pengatvättsmaskinen". Vi skickar hjälp för att rädda ett folk från en hemsk diktatur som bombar och mördar kvinnor och barn som springer hjälplösa för att söka skydd. Som egentligen bara vill leva fria från krig och diktatur. Som nästan vi alla i väst vill leva.

Citat:
Ursprungligen postat av RalphSmart
Ställer alltid frågan om varför människor i väst inte alls visat samma intresse i tidigare länder som blivit invaderade så som Syrien,Irak,Afghanistan,Lybien,Jugoslavien m.m. undrar varför

Jag tycker nog att vi visade/visar mycket intresse för dessa konflikter också. Men det går också att förklara rent vetenskapligt varför vi känner oss mer engagerade nu med det som händer i Ukraina. Det är ett land som ligger mycket närmare oss och rent instinktivt så känns dessa människor mer som oss. Det är mer "vi" över det. Sen hotar ju den ryska diktaturen oss rent bokstavligt med att de ska döda även oss om vi inte dansar efter diktaturens pipa. Det är väl klart att vi måste agera.

Se bara sprängdådet diktaturen utförde mot gasledningarna. Det var ett hot för att vi ska skrämmas till tystnad. Men jag hoppas verkligen inte vi tystnar. Jag röstar för att vi drar det så långt som det går även om det betyder en "reset" för världen. Man kan hoppas att några hundratusen människor överlever i alla fall, även om det egentligen är ganska ointressant.
Citera
2022-10-08, 15:18
  #12
Medlem
PistolPartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Du måste ha missuppfattat väldigt mycket. Ryssland är en diktatur och under den lever inga människor i frihet.

Nu när Krim och övriga områden som den ryska diktaturen ockuperat kommer återgå till Ukraina är det först då folket blir befriat.

Då ska vi fira, var så säker.

Du är möjligtvis den mest urblåsta människan på den här planeten. Om du nu inte är en judisk bot.

En vit rasmedveten patriot bor ALLA DAGAR I VECKAN hellre i en nationalistisk diktatur än en judiskstyrd "demokrati". Libertarianerna i USA hymlar inte ens om det längre. "Judeo-Christian values" kallar de sitt retarderade hopkok av ideer.

Den enda rättighet vi vill ha är rätten att få FINNAS!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback