Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-02-28, 13:31
  #37
Medlem
Instabox är värst.

Hade paket inlåst i 11 dagar innan dom lagade boxen. Displayen var trasig.
Fattar inte hur chaufören lyckats fylla på boxarna ?

Samt, ingen jävel berättade när den blivit lagad. Fick åka dit 11 dagar i rad för att kolla
om den funkade. ICA butiken där den stod hade noll koll. Inte vår box.

Kundtjänst på Instabox ville att jag skulle låna en stege på ICA och klättra upp i innertaket för
att dra ur kontakten och återstarta systemet. Ångrar att jag inte gjorde det och fakturerade dom
för utfört arbete.
Citera
2024-02-28, 22:57
  #38
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
ja skulle hämta paket idag som är förbetalt i postnord boxen och loggar in med bankid o trycker öppna lucka den tänker. säger sen att tyvärr luckan kan inte öppnas foto id krävs du måste ändra leveransställe.... sen när är bankid inte tillräckligt nu måste jag vänta 2-3 dagar för att den till mataffären. hahahaha
Något liknande hände mig sist men jag stod nog för långt ifrån med tanke på att man också använder bluetooth så det var bara att göra ett till försök att öppna luckan istället för att ge upp direkt och byta till ombud.
Min mobil kör med Android 13 och bluetooth 5.1 samt version 8.42 av Postnords app om det är där skon klämmer.
Citera
2024-02-29, 20:36
  #39
Medlem
2024-02-29
At the moment some users are experiencing problems with BankID. We apologize and are working on a solution.

Har ett paket i paketbox som inte kunnat hämtas ut på hela dagen i deras skitboxar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback